recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Streaming media
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Bedste/Mest brugervenlige Mediaplayer
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Bedste/Mest brugervenlige Mediaplayer

Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
Bach1969 Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 18-April-2011
Status: Offline
Point: 57
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bach1969 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-Oktober-2015 kl. 19:06
Det lyder jo meget godt, er handlet, nu må jeg prøve det af :-)

Jeg takker mange gange for hjælpen :-)

Rigtig god weekend
Til top
henriksommer Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 26-Juni-2008
Sted: Denmark
Point: 763
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér henriksommer Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-Oktober-2015 kl. 20:39
Hvad endte du med af købe? Chromecast, Apple tv4 eller Nvidia Shield? ;)
Til top
Bruger
Bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bach1969 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 31-Oktober-2015 kl. 18:03
Jeg købte en Chromecast, har brugt det meste af dagen til og finde manglende covers og opsætning, men indtil nu ser det fornuftigt ud :-)
Til top
Bruger
Bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bach1969 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-November-2015 kl. 14:58
men har nu fundet ud af at Plex ikke kan afspille ISO, IMG, Video_TS, BDMV, eller andre "disk image" formater :-( nu skal der konventers igen :-( indtil videre det eneste store minus...

Til top
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér henriksommer Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-November-2015 kl. 17:10
alle mine filer er MKV. og alle covers osv er der ;)
Til top
Bruger
Bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bach1969 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-November-2015 kl. 18:33
jeg har bare et problem med mkv. f.eks. har jeg julekalendere som jo består af 24 afsnit liggende 3 dvd/iso men kan jo ikke lave 3 mkv'er med 8 afsnit og menuer, og hvis jeg smider dem enkeltvis får jeg 24 covers for hver julekalender???

Nogle gode råd/fif til hvordan jeg kan kan have 24 filer under et cover?
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér henriksommer Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-November-2015 kl. 21:30
Smelt dem sammen til en mkv. Men mkv er jo også mest brugt til HD materiale.
Ejer ikke noget der ikke er 1080.
Til top
Bruger
Bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bach1969 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-November-2015 kl. 22:01
det tænkte jeg også, men det er dælme besværligt når man skal finde d. 12 dec. i julekalenderen, det kan bruges som nødløsning, men ikke speciel god løsning efter min menin, det kunne være fedt hvis man under et cover kunne oprette afsnit :-)

Men tak for al din feedback det er jeg rigtig glad for
Til top

Besvar Besvar Side  <12

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu