|
Bedste/Mest brugervenlige Mediaplayer |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | |
Bach1969 ![]() Bruger ![]() Oprettet: 18-April-2011 Status: Offline Point: 57 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Det lyder jo meget godt, er handlet, nu må jeg prøve det af :-)
Jeg takker mange gange for hjælpen :-) Rigtig god weekend |
|
![]() |
|
henriksommer ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 26-Juni-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 763 |
Hvad endte du med af købe? Chromecast, Apple tv4 eller Nvidia Shield? ;)
![]() |
|
![]() |
|
Jeg købte en Chromecast, har brugt det meste af dagen til og finde manglende covers og opsætning, men indtil nu ser det fornuftigt ud :-)
|
|
![]() |
|
men har nu fundet ud af at Plex ikke kan afspille ISO, IMG, Video_TS, BDMV, eller andre "disk image" formater :-( nu skal der konventers igen :-( indtil videre det eneste store minus...
|
|
![]() |
|
henriksommer ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 26-Juni-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 763 |
alle mine filer er MKV. og alle covers osv er der ;)
![]() |
|
![]() |
|
jeg har bare et problem med mkv. f.eks. har jeg julekalendere som jo består af 24 afsnit liggende 3 dvd/iso men kan jo ikke lave 3 mkv'er med 8 afsnit og menuer, og hvis jeg smider dem enkeltvis får jeg 24 covers for hver julekalender???
Nogle gode råd/fif til hvordan jeg kan kan have 24 filer under et cover? |
|
![]() |
|
Smelt dem sammen til en mkv. Men mkv er jo også mest brugt til HD materiale.
Ejer ikke noget der ikke er 1080. |
|
![]() |
|
det tænkte jeg også, men det er dælme besværligt når man skal finde d. 12 dec. i julekalenderen, det kan bruges som nødløsning, men ikke speciel god løsning efter min menin, det kunne være fedt hvis man under et cover kunne oprette afsnit :-)
Men tak for al din feedback det er jeg rigtig glad for |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |