|
Bedste mobil max 5" |
Besvar | Side <12 |
Forfatter | ||
spawn
Guld medlem Oprettet: 30-November-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 6822 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Hold nu op begge to med at føde de sædvanlige forvrængede skrøner. 1. Jeg har gennem tiden haft 8 forskellige Android Mobiler og aldrig haft behov for at lave en genstart ved at fjerne batteriet på nogen af dem. ! 2. Jeg har til gengæld mange gange ved min daglige support af 300 iphone brugere, måtte lave en såkaldt soft reset (tvungen genstart af operativsystemet ved at holde tænd/sluk knap inde samtidig med homeknap indtil mobilen genstarter) hvilket svarer til en fjernelse af batteriet. Det er nogen gange nødvendigt når mobilen er frosset, opleves bl.a. ved at telefonen har sort skærm og ikke reagerer på et almindeligt tryk på tænd knappen så brugere tror mobilen er død. En tilsvarende manøvre kan laves på Android mobiler med fast batteri ved at holde tænd/sluk knap inde samtidig med lydstyrkeknappen (eller som Lasse skriver ved at holde tændknappen inde i 10 sekunder til mobilen slukker) så der er ikke behov for at kunne pille batteriet ud. Pointen er - der er ikke blandt Android nogen særlige behov for at mobilen skal genstartes ved at fjerne batteriet, men der kan som ved alle andre devices med et operativ system være behov for at lave en soft reset hvis nogle processor har låst sig så operativ systemet ikke længere svarer på almindelige input. Dette gælder for Android såvel som for iOS devices i lige høj grad, men flertallet af brugerne oplever aldrig dette behov selvom de har deres mobiler længe, uanset platform. Redigeret af spawn - 19-Oktober-2014 kl. 15:56 |
||
Philips 65OLED705/12 - ATV4K
|
||
meyhoff
Bruger Oprettet: 14-Oktober-2006 Sted: Sweden Status: Offline Point: 107 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
OK, har bare fjernet batteriet for "en sikkerheds skyld".
Er nu ikke mere nervøs for at købe mobil med fast batteri, tak spawn Tror nu jeg har besluttet mig for Z3 Compact
|
||
Meyhoff
Sony KD-55X8505 Sony RHT-G900 Sony PS3/PS4/PSVITA Surface Pro 7+ i7 256GB Apple iPhone Xr |
||
Besvar | Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |