|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Notfast ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 28-April-2008 Sted: Øst Jylland Status: Offline Point: 2876 |
![]() Sendt: 18-April-2010 kl. 19:05 |
hvad er den bedste musik afspiller til PC med android remote ?
Det skal understøtte de fleste formater, og ikke være en lukkede standard så som Itunes. Så kender du den bedste, så del din viden med mig, tak
![]() |
|
.....
|
|
![]() |
|
larskr ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 23-Marts-2009 Status: Offline Point: 11 |
![]() |
Jeg bruger MediaMonkey med MonkeyTunes http://melloware.com/products/monkeytunes/ og tilhørende TunesRemote app'en
Desværre er playlists ikke supported endnu, men resten virker fint.
|
|
![]() |
|
larskr ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 23-Marts-2009 Status: Offline Point: 11 |
![]() |
Valgte netop MediaMonkey fordi iTunes drev mig til vanvid. Smart playlists er også supported ligesom den kan koble op mod last.fm hvilket min HTC desire også kan. på den måde får jeg sync'ed playcount og lign fra tlf. og PC, virker super godt.
|
|
![]() |
|
Notfast ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 28-April-2008 Sted: Øst Jylland Status: Offline Point: 2876 |
![]() |
hvordan er det at lave play liste i MM ?
|
|
.....
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |