|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | ||
rigo ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-December-2006 Sted: Slangerup, DK Status: Offline Point: 763 |
![]() Sendt: 15-Januar-2010 kl. 15:03 |
|
![]() |
||
Startrek ![]() -- ![]() Bruger stoppet på recordere.dk Oprettet: 02-Marts-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5740 |
![]() |
|
Ville ikke vælge en Apples Time Capsule til NAS, da Apples Time Capsule er kendt for at bryde samme, hvor ved at man så miste alle sine data.
|
||
![]() |
||
Startrek ![]() -- ![]() Bruger stoppet på recordere.dk Oprettet: 02-Marts-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5740 |
![]() |
|
Har ikke hørt at Apple skulle havde fået styr på deres Time Capsule, så jeg ville ikke købe en Apples Time Capsule før jeg er 110% sikke på at den er stabil, det lader til at også de nye 1T Time Capsule har samme fejl. http://timecapsuledead.org/ http://www.comon.dk/nyheder/Er-Apple-verdens-darligste-computerproducent-1.244188.html?firstComment=20 Apple lave jo nogle nogle lække ting, men desværre så er der tit stor problem med det, tænk bare på iPhone (eksploderede iPhone), den nye iMac 27" og Time Capsule (selvdestruerer omkring 17-18 måneder, efter den er købt), for ikke at tænke på deres bærbar computer (bl.a. plastic'en knækker). Redigeret af Startrek - 15-Januar-2010 kl. 17:01 |
||
![]() |
||
lunddal ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 09-Februar-2006 Sted: Danmark Status: Offline Point: 8643 |
![]() |
|
Som sædvanlig overreagerer Startrek på emner han læser med et halvt øje.
|
||
![]() |
||
rigo ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-December-2006 Sted: Slangerup, DK Status: Offline Point: 763 |
![]() |
|
|
||
![]() |
||
![]() |
|
Hvordan læst med et halvt øje ![]() Redigeret af Startrek - 15-Januar-2010 kl. 17:28 |
||
![]() |
||
![]() |
|
![]() |
||
julle.p ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 21-April-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 298 |
![]() |
|
Jeg har en Synology DS-207. Hardware-mæssigt er den ved at være forældet, men med Sonos's system er det intet problem...
Jeg ville til enhver til købe Synology! |
||
Mvh. Alex
|
||
![]() |
||
kris ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 23-December-2003 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1046 |
![]() |
|
Det er ligegyldigt hvilken NAS du vælger - bare den ikke er på denne liste:
https://sonos.custhelp.com/cgi-bin/sonos.cfg/php/enduser/std_adp.php?p_faqid=42&p_created=1080005622&p_sid=ieqrb4Sj&p_accessibility=0&p_redirect=&p_lva=&p_sp=cF9zcmNoPTEmcF9zb3J0X2J5PSZwX2dyaWRzb3J0PSZwX3Jvd19jbnQ9MjEsMjEmcF9wcm9kcz0mcF9jYXRzPSZwX3B2PSZwX2N2PSZwX3NlYXJjaF90eXBlPWFuc3dlcnMuc2VhcmNoX2ZubCZwX3BhZ2U9MSZwX3NlYXJjaF90ZXh0PU5BUw**&p_li=&p_topview=1
Sonos bruger jo ingen mediaserver på NAS'en, så kravene er ikke store...
/kris
|
||
Sonos diverse, iDevices, WD My Book Live (NAS), MediaMonkey 4, Samsung QE55Q70R, TP-link Deco M9 Plus'ere
|
||
![]() |
||
hummelmose ![]() Administrator ![]() ![]() Skribent, udvikler Oprettet: 25-Juli-2004 Sted: København, DK Status: Offline Point: 3978 |
![]() |
|
Jeg har sonos + Apple.
Jeg bruger Synology. De nye xx9'ere har jo Time Capsule support, så der er du godt dækket ind. Jeg ville tage en 209+ eller en 409+ afhængig af antallet af harddiske jeg har behov for. |
||
Jens E. Hummelmose, Administrator / Skribent / Udvikler - recordere.dk
|
||
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |