|
Bedste offline navigation med Iphone og Carplay |
Besvar | Side 12> |
Forfatter | |
fltk
Platin medlem Oprettet: 04-Februar-2004 Status: Offline Point: 10443 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 18-Marts-2020 kl. 08:03 |
Hvad er den bedste offline navigator sammen med Iphone og Apple Carplay: Google Maps, Here WeGo eller en helt tredie? Jeg synes kortene fylder en del og min Iphone har kun 16 GB lagerplads, hvor der p.t. kun er 7,5 GB ledig. Det levner jo ikke meget plads til kørsel i udlandet. Har allerede Here WeGo appen og Danmarkskortet, mens Google Maps appen endnu ikke er installeret. Flemming
Redigeret af fltk - 06-April-2020 kl. 10:18 |
|
Samsung UE55F7005
AX Quadbox med 3x DVB-C/T2 og 1x S2 med OpenVix Dune HD Realbox 4K HTPC/Terratec DVB-C/-T/DVBViewer Thomson THA100 |
|
quarkir
Guld medlem Oprettet: 07-August-2006 Sted: København, DK Status: Offline Point: 1561 |
Funktioner
Tak(0)
|
Eksempel: DK: 272MB Sverige: 535MB Tyskland er delt i 4 bidder på 350-400Mb hver
|
|
mvh
Jesper \ The ships hung in the sky in much the same way that bricks don't - Douglas Adams |
|
lahan
Guld medlem Oprettet: 14-September-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 9385 |
Funktioner
Tak(0)
|
Det samme med maps.me. Den er også delt i små bidder. DK er f.x. delt i 5 små kort.
Så mon ikke der er plads på din telefon til et par udenlandske kort. Dog er 16GB meget lidt plads i en telefon.
|
|
Flippo
Guld medlem Oprettet: 04-Januar-2018 Status: Offline Point: 1414 |
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg mener at man med Here WeGo kan lægge sin rute, og så vælge at man kun skal have kort med langs ruten, indenfor en hvis kilometerafstand.
|
|
spawn
Guld medlem Oprettet: 30-November-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 6822 |
Funktioner
Tak(0)
|
jeg syntes personlig HereWeGo er et af de allerbedste offline navigations app, og du kan jo nøjes med at download specifikt for de lande i Europa du vil rejse i - du har formentlig ikke behov for dem allesammen. Overordnet set er kortstørrelserne imellem de forskellige apps nok omkring detsamme, så du sparer nok ikke specifikt noget plads ved en app fremfor en anden.
|
|
Flippo
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg er helt enig - Here WeGo er imo klart den bedste navigationssoftware.
|
|
quarkir
Guld medlem Oprettet: 07-August-2006 Sted: København, DK Status: Offline Point: 1561 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
|
mvh
Jesper \ The ships hung in the sky in much the same way that bricks don't - Douglas Adams |
|
Flippo
Funktioner
Tak(0)
|
TomTom, Garmin, Google, Apples.
|
|
fltk
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg har nu testet Here Wego. På telefonen vises både speedometer og farttavler, men ingen af disse vises på bilens skærm når jeg kobler telefonen til via Carplay. Er der en forklaring eller løsning på dette? Flemming
|
|
Samsung UE55F7005
AX Quadbox med 3x DVB-C/T2 og 1x S2 med OpenVix Dune HD Realbox 4K HTPC/Terratec DVB-C/-T/DVBViewer Thomson THA100 |
|
Flippo
Funktioner
Tak(0)
|
Hvad siger Google?
|
|
lahan
Guld medlem Oprettet: 14-September-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 9385 |
Funktioner
Tak(0)
|
Prøv waze, her vises fart også på carplay. Waze er et google produkt, så det benytter samme data som google maps. Det kan bare lidt mere end google maps.
|
|
fltk
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg har også Waze, men det virker kun online. Flemming
|
|
Samsung UE55F7005
|
Besvar | Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |