|
Bedste (og billigste) bredbåndsforbindelse... |
Besvar ![]() |
Side 123 8> |
Forfatter | ||
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 28-April-2012 kl. 11:37 |
|
...til min stationære PC. Har haft TDC i en årrække, så er vant til at det bare virker og virker. Men 250 kr i md for 4 Mbit er blevet alt for dyrt, også selvom det er incl IP telefoni.
Hvilket abbonnement er bedst (mest driftsikkert) og billigst via tlf-stikket?
Og jeg har ikke brug for højere hastighed end ca 4-5 Mbit. Redigeret af Kampus - 28-April-2012 kl. 11:42 |
||
![]() |
||
Bschmidt ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 05-November-2009 Sted: Virtual-utopia Status: Offline Point: 3291 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Det er jo ikke sikkert dine krav kan opfyldes i samme abonnement.
BS |
||
![]() |
||
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
|
De eneste krav til det nye abb er at det er stabilt og billigt via tlf-stikket. IP telefoni er ligegyldigt, da jeg har min iPhone og ikke gider fastnet mere.
|
||
![]() |
||
nesager ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 05-November-2006 Sted: Nordvestjylland Status: Offline Point: 1854 |
|
![]() |
||
|
|
||
![]() |
||
reslfj ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 14-Maj-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2247 |
|
![]() Fullrate er også TDC og kvaliteten er nok den samme, da den mest afhænger af telefontrådenes længde (afstand fra central/fordeler). Fullrate giver dig ingen E-mail, men IP telefon er inklusiv og du skal kun betale for de opkald du selv foretager. (Det er da rart at have en nødtelefon hjemme eller kunne ringe til sin mobil, vhis man ikke kan finde den. ![]() Der er også mange som kan ringe meget billigere til en fastnet telefon, og en IP telefon tæller med her. 199 kr/md 12/1 Mbit/s Lars :) |
||
Send mindst én DR kanal HEVC kodet, så alle forstår at alt nyt skal kunne HEVC.
|
||
![]() |
||
Notfast ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 28-April-2008 Sted: Øst Jylland Status: Offline Point: 2876 |
|
Skal der være mere at spare, så er du over på sådan noget som skyline via luft i stedet for kobber.
|
||
.....
|
||
![]() |
||
|
![]() |
||
![]() |
||
|
|
||
![]() |
||
nesager ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 05-November-2006 Sted: Nordvestjylland Status: Offline Point: 1854 |
|
[/QUOTE] HVAD! Er der ingen email? ![]() Hej. Du kan jo oprette en Hotmail / Gmail adr. Mener også Fullrate tester din linie inden køb. Mvh. |
||
![]() |
||
Cyberguyen ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 24-Oktober-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4945 |
|
Du kan jo købe "mpusen.dk" og oprette "k@mpusen.dk" som mail for under 50 kr. om året
![]() ![]() |
||
![]() |
||
kaizer ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 08-Maj-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2368 |
|
Jeg har også hørt Skyline skulle være lidt ustabilt, men jeg har dog ingen erfaringer med dem. Jeg har dog selv trådløst net fra en lille, lokal udbyder. Jeg har en 8/8 forbindelse til 100 kr./mdr. jeg typisk måler til 14/12, og det fungere upåklageligt. Det kunne jo være der var en lokal udbyder i dit nærområde (Vejle?), selvom de typisk huserer i de mindre byer.
|
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side 123 8> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |