recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > Netværk
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Bedste (og billigste) bredbåndsforbindelse...
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Bedste (og billigste) bredbåndsforbindelse...

Besvar Besvar Side  123 8>
Forfatter
Besked
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--

Oprettet: 18-April-2007
Status: Offline
Point: 0
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Bedste (og billigste) bredbåndsforbindelse...
    Sendt: 28-April-2012 kl. 11:37
...til min stationære PC. Har haft TDC i en årrække, så er vant til at det bare virker og virker. Men 250 kr i md for 4 Mbit er blevet alt for dyrt, også selvom det er incl IP telefoni.

Hvilket abbonnement er bedst (mest driftsikkert) og billigst via tlf-stikket?

Og jeg har ikke brug for højere hastighed end ca 4-5 Mbit.

Redigeret af Kampus - 28-April-2012 kl. 11:42
Til top
Bschmidt Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 05-November-2009
Sted: Virtual-utopia
Point: 3291
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bschmidt Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-April-2012 kl. 11:43
Det er jo ikke sikkert dine krav kan opfyldes i samme abonnement.

BS
Til top
--
--

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-April-2012 kl. 11:46
Oprindeligt skrevet af Bschmidt Bschmidt skrev:

Det er jo ikke sikkert dine krav kan opfyldes i samme abonnement.

BS
De eneste krav til det nye abb er at det er stabilt og billigt via tlf-stikket. IP telefoni er ligegyldigt, da jeg har min iPhone og ikke gider fastnet mere.
Til top
nesager Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 05-November-2006
Sted: Nordvestjylland
Point: 1854
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér nesager Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-April-2012 kl. 11:53
Du kan kikke på Fullrate,bruger det selv,og er godt tilfreds.
http://www.fullrate.dk/
Til top
--
--

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-April-2012 kl. 12:14
Oprindeligt skrevet af nesager nesager skrev:

Har jeg også kig på, da de er søsterselskab til TDC. Meen 179 kr er stadigvæk rigeligt synes jeg
Til top
reslfj Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 14-Maj-2007
Sted: Denmark
Point: 2247
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér reslfj Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-April-2012 kl. 12:21

Thumbs Up

Fullrate er også TDC og kvaliteten er nok den samme, da den mest afhænger af telefontrådenes længde (afstand fra central/fordeler).  Fullrate giver dig ingen E-mail, men  IP telefon er inklusiv og du skal kun betale for de opkald du selv foretager.

(Det er da rart at have en nødtelefon hjemme eller kunne ringe til sin mobil, vhis man ikke kan finde den. LOL )

Der er også mange som kan ringe meget billigere til en fastnet telefon, og en IP telefon tæller med her.

199 kr/md  12/1  Mbit/s

Lars   :)

Send mindst én DR kanal HEVC kodet, så alle forstår at alt nyt skal kunne HEVC.
Til top
Notfast Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 28-April-2008
Sted: Øst Jylland
Point: 2876
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Notfast Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-April-2012 kl. 12:22
Skal der være mere at spare, så er du over på sådan noget som skyline via luft i stedet for kobber.
.....
Til top
--
--

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-April-2012 kl. 12:43
Oprindeligt skrevet af reslfj reslfj skrev:

Thumbs Up

Fullrate er også TDC og kvaliteten er nok den samme, da den mest afhænger af telefontrådenes længde (afstand fra central/fordeler).  Fullrate giver dig ingen E-mail, men  IP telefon er inklusiv og du skal kun betale for de opkald du selv foretager.

(Det er da rart at have en nødtelefon hjemme eller kunne ringe til sin mobil, vhis man ikke kan finde den. LOL )

Der er også mange som kan ringe meget billigere til en fastnet telefon, og en IP telefon tæller med her.

199 kr/md  12/1  Mbit/s

Lars   :)

HVAD! Er der ingen email?Confused Har godt set deres tilbud med dobbelt op på hastighed for en tyver mere, men jeg tvivler på min forbindelse kan trække større hastigheder, da den 4 Mbit jeg har nu, kun er 3 Mbit når jeg måler.
Til top
--
--

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-April-2012 kl. 12:43
Oprindeligt skrevet af Notfast Notfast skrev:

Skal der være mere at spare, så er du over på sådan noget som skyline via luft i stedet for kobber.
Ja og det er jeg blevet frarådet, da det er ustabilt..
Til top
nesager Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 05-November-2006
Sted: Nordvestjylland
Point: 1854
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér nesager Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-April-2012 kl. 13:15

[/QUOTE]
HVAD! Er der ingen email?Confused Har godt set deres tilbud med dobbelt op på hastighed for en tyver mere, men jeg tvivler på min forbindelse kan trække større hastigheder, da den 4 Mbit jeg har nu, kun er 3 Mbit når jeg måler.[/QUOTE]

Hej.
Du kan jo oprette en Hotmail / Gmail adr.
Mener også Fullrate tester din linie inden køb.
Mvh.
Til top
Cyberguyen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 24-Oktober-2006
Point: 4945
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Cyberguyen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-April-2012 kl. 14:12
Oprindeligt skrevet af Kampus Kampus skrev:

HVAD! Er der ingen email?Confused 

Du kan jo købe "mpusen.dk" og oprette "k@mpusen.dk" som mail for under 50 kr. om året LOL Thumbs Up
Til top
kaizer Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 08-Maj-2005
Point: 2368
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér kaizer Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-April-2012 kl. 14:24
Oprindeligt skrevet af Kampus Kampus skrev:

Oprindeligt skrevet af Notfast Notfast skrev:

Ja og det er jeg blevet frarådet, da det er ustabilt..

Jeg har også hørt Skyline skulle være lidt ustabilt, men jeg har dog ingen erfaringer med dem.

Jeg har dog selv trådløst net fra en lille, lokal udbyder. Jeg har en 8/8 forbindelse til 100 kr./mdr. jeg typisk måler til 14/12, og det fungere upåklageligt.

Det kunne jo være der var en lokal udbyder i dit nærområde (Vejle?), selvom de typisk huserer i de mindre byer. 
Til top

Besvar Besvar Side  123 8>

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu