recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > Netværk
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Bedste (og billigste) bredbåndsforbindelse...
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Bedste (og billigste) bredbåndsforbindelse...

Besvar Besvar Side  <12345 8>
Forfatter
Besked
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--

Oprettet: 18-April-2007
Status: Offline
Point: 0
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-April-2012 kl. 19:48
Oprindeligt skrevet af Bygone Bygone skrev:

Oprindeligt skrevet af Kampus Kampus skrev:

Takker jer alle for den store opbakning.

Jeg har nu oprettet mig hos Fullrate med 12/1 Mbit + fri trådløs router til 199 pr md.

Besparelsen ift mit gamle TDC betaler mobilregningen fremover - SÅDAN!Tongue

Det er den vej det skal gå :)

Hvad med fiber i dit område? har du undersøgt det? for så får du en 15/15 for den pris :).
For ca 10 år siden begyndte Tre-For på det her i Trekantområdet. Men desværre for mig forsyner de mig ikke med EL, så det har lange udsigterOuch
Til top
KlausDM Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 12-Marts-2010
Sted: Hammel, Jylland
Point: 19651
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér KlausDM Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-April-2012 kl. 20:04
Du får sandsynligvis samme hastighed som før. Ellers ville du hos TDC kunne få 20/2 incl trådløs router, mailadresse, hurtigere nedbruds responshastighed og adgang til TDCplay for 50 kroner mere om måneden.

Det ville jeg vælge ikke mindst for at få den højere uploadhastighed, servicen og det at jeg kan beholde min mailadresse.

Klaus
Min modelbane, http://modelbaneeuropa.dk
Min hjemmeside, http://moppe.dk
Til top
Bruger udmeldt 9 Se dropdown menu
--
--

Oprettet: 30-November-2005
Point: 2048
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 9 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-April-2012 kl. 20:17
Min erfaring med ADSL er, at man skal passe på med ikke at presse forbindelsen for hårdt ift. den kan bære.
Jeg kan nemlig sagtens bestille en 20/2 Mbit-forbindelse, men den er så ustabil, at der "konstant" er nedetid...

Så jeg har måttet slå mig til tåls med en 6/1 Mbit ADSL hos Telmore til 199 kr./md., men den er til gengæld også hyperstabil. Nærmest som CyberCity i gamle dage, inden Telenor ødelagde det.
Til top
Bruger udmeldt 38 Se dropdown menu
--
--

Oprettet: 21-Maj-2006
Point: 5
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 38 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-April-2012 kl. 20:46
Kampus.

Har du fællesantenne? For så havde jeg valgt internet den vej. Det er mange gange mere stabilt, end kobber. Desuden har du jo kun sparet en halvtresser om måneden! Den ekstra hastighed havde du jo ikke behov for (iflg. eget udsagn).

M.v.h.
Til top
--
--

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-April-2012 kl. 21:55
Oprindeligt skrevet af KlausDM KlausDM skrev:

Du får sandsynligvis samme hastighed som før. Ellers ville du hos TDC kunne få 20/2 incl trådløs router, mailadresse, hurtigere nedbruds responshastighed og adgang til TDCplay for 50 kroner mere om måneden.

Det ville jeg vælge ikke mindst for at få den højere uploadhastighed, servicen og det at jeg kan beholde min mailadresse.

Klaus
TDC tar 274 kr for 5/½ Mbit. Jeg kunne ha valgt 6/1 Mbit hos Fullrate uden router til 179 kr, men valgte den dobbelte hastighed incl router for en tyver mere.

Men hvis de ikke kan levere 12 Mbit, bliver prisen sat ned og jeg beholder routeren.
Til top
--
--

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-April-2012 kl. 21:58
Oprindeligt skrevet af Henrik B. Henrik B. skrev:

Kampus.

Har du fællesantenne? For så havde jeg valgt internet den vej. Det er mange gange mere stabilt, end kobber. Desuden har du jo kun sparet en halvtresser om måneden! Den ekstra hastighed havde du jo ikke behov for (iflg. eget udsagn).

M.v.h.
Nej egen antenne. Jeg sparer altså 75 kr på abb + det jeg før havde i samtaler på fastnet. Betaler jo det samme til iPhonen næsten uanset forbrug.
Til top
nesager Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 05-November-2006
Sted: Nordvestjylland
Point: 1854
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér nesager Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-April-2012 kl. 22:10

Kampus.

M.v.h.
Nej egen antenne. Jeg sparer altså 75 kr på abb + det jeg før havde i samtaler på fastnet. Betaler jo det samme til iPhonen næsten uanset forbrug.

Har de lovet dig en nedsættelse af prisen,hvis de ikke leverer 12MB.
Du skal lige huske at de skriver op til 12MB
Skal dog siges ,jeg har selv den samme abn.og modtager på den gode side af 13MB.
Mvh.
Til top
--
--

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-April-2012 kl. 22:18
Oprindeligt skrevet af nesager nesager skrev:

Kampus.

M.v.h.

Har de lovet dig en nedsættelse af prisen,hvis de ikke leverer 12MB.
Du skal lige huske at de skriver op til 12MB
Skal dog siges ,jeg har selv den samme abn.og modtager på den gode side af 13MB.
Mvh.
Nej det har de ikke. Jeg har jo bare tilmeldt mig deres auto-tilmelding. Men hvis det viser sig de kun kan levere det halve, så forventer jeg da en nedsættelse af prisen. Så er det vel næppe "op til 12 Mbit"
Til top
Brixen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 19-Juni-2004
Sted: Denmark
Point: 6685
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Brixen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-April-2012 kl. 22:23
En bekendt har bestilt 6/1 hos Fullrate. Det kan de ikke få til at virke, så hun har 60/3 indtil de får løst problemet
Venlig hilsen
KB
Til top
nesager Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 05-November-2006
Sted: Nordvestjylland
Point: 1854
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér nesager Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-April-2012 kl. 22:26
Wink
Oprindeligt skrevet af Brixen Brixen skrev:

En bekendt har bestilt 6/1 hos Fullrate. Det kan de ikke få til at virke, så hun har 60/3 indtil de får løst problemet 

Det vil jeg da beholde 60 ned og 3 op,er MB.Wink

Redigeret af nesager - 28-April-2012 kl. 22:27
Til top
KlausDM Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 12-Marts-2010
Sted: Hammel, Jylland
Point: 19651
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér KlausDM Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-April-2012 kl. 22:34
http://privat.tdc.dk/element.php?dogtag=p_shop_bb_bb20

Klaus
Min modelbane, http://modelbaneeuropa.dk
Min hjemmeside, http://moppe.dk
Til top
Brixen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 19-Juni-2004
Sted: Denmark
Point: 6685
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Brixen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-April-2012 kl. 22:38
Oprindeligt skrevet af nesager nesager skrev:

Wink
Oprindeligt skrevet af Brixen Brixen skrev:

Det vil jeg da beholde 60 ned og 3 op,er MB.Wink

Det går jo ikke i længden, desværre. Men så længe Fullrate ikke har fundet ud af hvad der er galt, kører det på testhastighed. Hun bor kun 200 m fra centralen, det giver åbenbart problemer.

Venlig hilsen
KB
Til top

Besvar Besvar Side  <12345 8>

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu