|
Bedste (og billigste) bredbåndsforbindelse... |
Besvar ![]() |
Side <12345 8> |
Forfatter | |||
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
||
![]() |
|||
![]() |
|||
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19651 |
||
Du får sandsynligvis samme hastighed som før. Ellers ville du hos TDC kunne få 20/2 incl trådløs router, mailadresse, hurtigere nedbruds responshastighed og adgang til TDCplay for 50 kroner mere om måneden.
Det ville jeg vælge ikke mindst for at få den højere uploadhastighed, servicen og det at jeg kan beholde min mailadresse. Klaus |
|||
![]() |
|||
Bruger udmeldt 9 ![]() -- ![]() Oprettet: 30-November-2005 Status: Offline Point: 2048 |
||
Min erfaring med ADSL er, at man skal passe på med ikke at presse forbindelsen for hårdt ift. den kan bære.
Jeg kan nemlig sagtens bestille en 20/2 Mbit-forbindelse, men den er så ustabil, at der "konstant" er nedetid... Så jeg har måttet slå mig til tåls med en 6/1 Mbit ADSL hos Telmore til 199 kr./md., men den er til gengæld også hyperstabil. Nærmest som CyberCity i gamle dage, inden Telenor ødelagde det. |
|||
![]() |
|||
Bruger udmeldt 38 ![]() -- ![]() Oprettet: 21-Maj-2006 Status: Offline Point: 5 |
||
Kampus.
Har du fællesantenne? For så havde jeg valgt internet den vej. Det er mange gange mere stabilt, end kobber. Desuden har du jo kun sparet en halvtresser om måneden! Den ekstra hastighed havde du jo ikke behov for (iflg. eget udsagn). M.v.h. |
|||
![]() |
|||
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
||
Men hvis de ikke kan levere 12 Mbit, bliver prisen sat ned og jeg beholder routeren.
|
|||
![]() |
|||
||
|
|||
![]() |
|||
nesager ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 05-November-2006 Sted: Nordvestjylland Status: Offline Point: 1854 |
||
Har de lovet dig en nedsættelse af prisen,hvis de ikke leverer 12MB. Du skal lige huske at de skriver op til 12MB Skal dog siges ,jeg har selv den samme abn.og modtager på den gode side af 13MB. Mvh. |
|||
![]() |
|||
||
|
|||
![]() |
|||
Brixen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 19-Juni-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 6685 |
||
En bekendt har bestilt 6/1 hos Fullrate. Det kan de ikke få til at virke, så hun har 60/3 indtil de får løst problemet
![]() |
|||
Venlig hilsen
KB |
|||
![]() |
|||
nesager ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 05-November-2006 Sted: Nordvestjylland Status: Offline Point: 1854 |
||
![]()
Det vil jeg da beholde 60 ned og 3 op,er MB. ![]() Redigeret af nesager - 28-April-2012 kl. 22:27 |
|||
![]() |
|||
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19651 |
||
http://privat.tdc.dk/element.php?dogtag=p_shop_bb_bb20
Klaus |
|||
![]() |
|||
Brixen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 19-Juni-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 6685 |
||
Det går jo ikke i længden, desværre. Men så længe Fullrate ikke har fundet ud af hvad der er galt, kører det på testhastighed. Hun bor kun 200 m fra centralen, det giver åbenbart problemer. |
|||
Venlig hilsen
KB |
|||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12345 8> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |