recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > Netværk
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Bedste (og billigste) bredbåndsforbindelse...
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Bedste (og billigste) bredbåndsforbindelse...

Besvar Besvar Side  <1 5678>
Forfatter
Besked
Brixen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 19-Juni-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 6693
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Brixen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-April-2012 kl. 19:04
Oprindeligt skrevet af db89 db89 skrev:

Hvis det er Zyxel P-2601HN-F1 som jeg selv har og som jeg var en af de første kunder hos Fullrate som fik pga jeg var testpilot, så er det altså kun 150Mbit som er den teoretiske maks hastighed, derudover er LAN portene i den kun 100mbit.

Den sidste jeg har set sat op er en Zyxel P-2812HNU-F1

og det var på en 6/1 forbindelse.

Redigeret af Brixen - 30-April-2012 kl. 19:08
Venlig hilsen
KB
Til top
nesager Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 05-November-2006
Sted: Nordvestjylland
Point: 1854
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér nesager Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-April-2012 kl. 19:07
Oprindeligt skrevet af Brixen Brixen skrev:

Oprindeligt skrevet af db89 db89 skrev:

Hvis det er Zyxel P-2601HN-F1 som jeg selv har og som jeg var en af de første kunder hos Fullrate som fik pga jeg var testpilot, så er det altså kun 150Mbit som er den teoretiske maks hastighed, derudover er LAN portene i den kun 100mbit.

Hej.
Det er den jeg lige har fået,er du tilfreds med din,og hvilken hastighed har du?
Mvh.
Til top
Brixen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 19-Juni-2004
Point: 6693
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Brixen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-April-2012 kl. 19:15
Oprindeligt skrevet af nesager nesager skrev:

Oprindeligt skrevet af Brixen Brixen skrev:

Hej.
Det er den jeg lige har fået,er du tilfreds med din,og hvilken hastighed har du?
Mvh.

Det er ikke mig, men jeg ved at der er pæn hastighed over til bærbar pc. 

Fullrate har så et problem med at hun bor for tæt på centralen, men det skrev jeg om på en af de første sider i tråden.

Venlig hilsen
KB
Til top
Ole Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

recordere.dk teamet

Oprettet: 04-April-2005
Point: 874
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Ole Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-Maj-2012 kl. 12:03
Hej Alle.

Så har jeg ryddet op i tråden og slettet diskussionen om hvorvidt internet via kabel-tv-nettet kan kaldes kobbernet.

Mon ikke vi alle ved, at det kan være svært at holde sig til emnet af og til? Smile

...Ole
Moderator, recordere.dk
Til top
katbird Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 02-Oktober-2004
Sted: Fredensborg
Point: 551
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér katbird Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-Maj-2012 kl. 12:16
Oprindeligt skrevet af KlausDM KlausDM skrev:

Oprindeligt skrevet af Kampus Kampus skrev:

Det KAN gøres bedre med trådløst; 119 kr. Men jeg er bange for det er ustabilt..

Skyline?

Det er det ikke.

Klaus

Men nu er Skyline så gået konkurs ...Ouch
Til top
dynrambo Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 23-Januar-2010
Point: 115
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér dynrambo Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-Maj-2012 kl. 13:17
Oprindeligt skrevet af Ole Ole skrev:

Hej Alle.

Så har jeg ryddet op i tråden og slettet diskussionen om hvorvidt internet via kabel-tv-nettet kan kaldes kobbernet.

Mon ikke vi alle ved, at det kan være svært at holde sig til emnet af og til? Smile

...Ole

Mange tak! :)
Til top
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--

Oprettet: 18-April-2007
Point: 0
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-Maj-2012 kl. 16:41
Har modtaget mail om det hardware jeg snart får tilsendt. Men kan ikke se der er en trådløs router med Confused

Tåstrup, 25. maj 2012

Kundenummer: XXXXXXXX

Udstyr til Fullrate Bredbånd

Følgende udstyr er i dag afsendt:

Type: Bredbåndsrouter, Zyxel 2602HW-D1A

Serienummer: S100Y29005207

MAC: 404A03D214B3

Udstyret er sendt til adressen:

med følgende forsendelsesnummer:

Du skal først tilslutte udstyret på etableringsdagen og derefter følge den vedlagte tilslutningsvejledning

ved tilslutning af udstyret.

Såfremt du har spørgsmål, er du velkommen til at kontakte os via fullrate.dk/selvbetjening.

Venlig hilsen

Kundeservice

Fullrate A/S • Telegade 2 • DK-2630 Tåstrup • www.fullrate.dk • CVR. nr. 29205787

Til top
Bruger udmeldt 38 Se dropdown menu
--
--

Oprettet: 21-Maj-2006
Point: 5
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 38 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-Maj-2012 kl. 17:17
Zyxel'en er en trådløs router...

M.v.h.
Til top
nesager Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér nesager Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-Maj-2012 kl. 18:07
Du kan se den her.

http://www.fullrate.dk/support/bredbaand/router/traadloest_netvaerk/

Redigeret af nesager - 26-Maj-2012 kl. 18:09
Til top
--
--

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-Maj-2012 kl. 19:01
Oprindeligt skrevet af Henrik B. Henrik B. skrev:

Zyxel'en er en trådløs router...

M.v.h.
Jamen skal der ikke være en bredbånds router ved siden af? Det har jeg i øjeblikket med TDC Confused
Til top
--
--

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-Maj-2012 kl. 19:02
Oprindeligt skrevet af nesager nesager skrev:

Du kan se den her.

http://www.fullrate.dk/support/bredbaand/router/traadloest_netvaerk/
Virker ikke..
Til top
nesager Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér nesager Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-Maj-2012 kl. 19:08
Til top

Besvar Besvar Side  <1 5678>

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu