|
Bedste (og billigste) bredbåndsforbindelse... |
Besvar ![]() |
Side <1 5678> |
Forfatter | ||
Brixen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 19-Juni-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 6693 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Den sidste jeg har set sat op er en Zyxel P-2812HNU-F1 og det var på en 6/1 forbindelse.
Redigeret af Brixen - 30-April-2012 kl. 19:08 |
||
Venlig hilsen
KB |
||
![]() |
||
nesager ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 05-November-2006 Sted: Nordvestjylland Status: Offline Point: 1854 |
|
Hej. Det er den jeg lige har fået,er du tilfreds med din,og hvilken hastighed har du? Mvh. |
||
![]() |
||
Brixen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 19-Juni-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 6693 |
|
Det er ikke mig, men jeg ved at der er pæn hastighed over til bærbar pc. Fullrate har så et problem med at hun bor for tæt på centralen, men det skrev jeg om på en af de første sider i tråden. |
||
Venlig hilsen
KB |
||
![]() |
||
Ole ![]() Guld medlem ![]() recordere.dk teamet Oprettet: 04-April-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 874 |
|
Hej Alle. Så har jeg ryddet op i tråden og slettet diskussionen om hvorvidt internet via kabel-tv-nettet kan kaldes kobbernet. Mon ikke vi alle ved, at det kan være svært at holde sig til emnet af og til? ![]() ...Ole
|
||
Moderator, recordere.dk
|
||
![]() |
||
katbird ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 02-Oktober-2004 Sted: Fredensborg Status: Offline Point: 551 |
|
Men nu er Skyline så gået konkurs ...
![]() |
||
![]() |
||
dynrambo ![]() Bruger ![]() Oprettet: 23-Januar-2010 Status: Offline Point: 115 |
|
Mange tak! :)
|
||
![]() |
||
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
|
Har modtaget mail om det hardware jeg snart får tilsendt. Men kan ikke se der er en trådløs router med
![]() Tåstrup, 25. maj 2012 Kundenummer: XXXXXXXX Udstyr til Fullrate Bredbånd
Følgende udstyr er i dag afsendt: Type: Bredbåndsrouter, Zyxel 2602HW-D1ASerienummer: S100Y29005207MAC: 404A03D214B3Udstyret er sendt til adressen: med følgende forsendelsesnummer: Du skal først tilslutte udstyret på etableringsdagen og derefter følge den vedlagte tilslutningsvejledning ved tilslutning af udstyret. Såfremt du har spørgsmål, er du velkommen til at kontakte os via fullrate.dk/selvbetjening.Venlig hilsen Kundeservice Fullrate A/S • Telegade 2 • DK-2630 Tåstrup • www.fullrate.dk • CVR. nr. 29205787 |
||
![]() |
||
Bruger udmeldt 38 ![]() -- ![]() Oprettet: 21-Maj-2006 Status: Offline Point: 5 |
|
Zyxel'en er en trådløs router...
M.v.h.
|
||
![]() |
||
nesager ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 05-November-2006 Sted: Nordvestjylland Status: Offline Point: 1854 |
|
Du kan se den her.
http://www.fullrate.dk/support/bredbaand/router/traadloest_netvaerk/ Redigeret af nesager - 26-Maj-2012 kl. 18:09 |
||
![]() |
||
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
|
![]() |
||
![]() |
||
|
|
||
![]() |
||
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1 5678> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |