|
Bedste (og billigste) bredbåndsforbindelse... |
Besvar ![]() |
Side <1 678 |
Forfatter | ||
Bruger udmeldt 38 ![]() -- ![]() Oprettet: 21-Maj-2006 Status: Offline Point: 5 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
M.v.h.
|
||
![]() |
||
Bruger udmeldt 38 ![]() -- ![]() Oprettet: 21-Maj-2006 Status: Offline Point: 5 |
|
Dette link er direkte til router opsætningen:
M.v.h.
|
||
![]() |
||
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
|
|
||
![]() |
||
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
|
|
||
![]() |
||
|
Jeg har noget tilsvarende, fra Stofa. Jeg har disablet min Stofa router, eftersom min trådløse netværksprinter ikke fungerer på den. Og den router jeg selv har, har mange gange bedre dækning - og muligheder.
M.v.h.
|
||
![]() |
||
|
Altså hvis det er sådan noget skrammel.............. så er min Netgear G router sikkert bedre.
Bruger kun trådløs til iPhonen. Fast forbindelse til PC, reciever og BD afspiller. Redigeret af Kampus - 26-Maj-2012 kl. 19:56 |
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1 678 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |