|
Bedste opsætning? |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Bayliss ![]() Bruger ![]() Oprettet: 01-Maj-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 53 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 29-September-2012 kl. 22:21 |
Hej gutter
Jeg er lidt i tvivl om hvordan jeg bedst kan sætte følgende op og vil derfor gerne høre hvad i ville gøre. Jeg har en Onkyo 607 (mener jeg det er), som det hele er sat op til. Det er en 42" Panasonic-skærm, en PS3, en yousee-receiver, og så har jeg min stationære computer (med DVI og HDMI udgang). Al musik og film bliver kørt fra computeren, men hvordan skal jeg lige forbinde det til Onkyo'en? Hvis ledningerne ikke skal ligge tværs over stuen (og det er der jo nok ikke rigtig nogen der vil have), hvordan skal setuppet så være? Vil være rimelig træls både at skulle trække et HDMI-kabel OG et almindeligt jack-stik, så findes der en eller anden genial løsning? På forhånd tak. |
|
![]() |
|
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19775 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Nu du har en PS3, hvorfor ikke lade den være medieafspiller for filerne på din computer? Så behøves du kun et netværkskabel.
Klaus |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |