recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Tablets og telefoner > Apple apps
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Bedste pdf app
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Bedste pdf app

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
aerik Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 25-Januar-2011
Sted: Vejle
Status: Offline
Point: 4258
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér aerik Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Bedste pdf app
    Sendt: 27-Oktober-2013 kl. 08:15
Jeg har søgt vidt og bredt, og synes ikke jeg rigtig er kommet frem til en skide god en af slagsen.

Rigtig mange af mine studiebøger er købt som pdf filer fordi det er nemmere at slæbe på.
Men mangler en god læser, som giver mulighed for, at springe til et sidetal, mulighed for st læse horisontalt og vertikalt uden at der kommer menuer frem i stedet for st gøre arket bredere.

Nogen ideer til,hvad jeg skal kigge efter?
Til top
Brixen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 19-Juni-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 6627
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Brixen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Oktober-2013 kl. 10:43
Er det til iPad eller til Mac?

Til iPad er Goodreader god. Jeg bruger den selv til manualer og tekstfiler af enhver art.

Men hvis dine studiebøger er kopibeskyttede kan de nok ikke læses af Goodreader.
Venlig hilsen
KB
Til top
aerik Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 25-Januar-2011
Sted: Vejle
Status: Offline
Point: 4258
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér aerik Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Oktober-2013 kl. 10:46
Det er til iPad. Der er kode på bøgerne, men har ikke opøvet en læser der ikke ville lade mig indtaste koden. Jeg tjekker fluks den nævnte
Til top
aerik Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 25-Januar-2011
Sted: Vejle
Status: Offline
Point: 4258
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér aerik Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-Oktober-2013 kl. 21:11
Endte med bluefire reader, lever helt op til mine behov
Til top
Brixen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 19-Juni-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 6627
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Brixen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-Oktober-2013 kl. 22:04
Oprindeligt skrevet af aerik aerik skrev:

Endte med bluefire reader, lever helt op til mine behov


Ok. Jeg bruger begge to, både Bluefire reader og Goodreader. De har hver sine fordele.

Venlig hilsen
KB
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu