recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Bedste plasma/LCD min 46"
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketBedste plasma/LCD min 46"

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
jacobi1 Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 10-August-2006
Status: Offline
Point: 93
Direkte link til dette indlæg Emne: Bedste plasma/LCD min 46"
    Sendt: 18-August-2006 kl. 12:46

Som overskriften antyder leder jeg efter det bedste plasma eller LCD Tv der kan købes for max. 30000k. i min. 46"

Har lige været inde og tale med dem inde i hifi klubben, de mente at en hitatchi 55" var et kanon køb, den kunne de måske skaffe, til en nogenlunde pris. Men hvad siger i?? Kom med nogen bud er modtagelig for alt, bare det er min. 46"

Min stue er 8x5,50 m2, og jeg kommer til at sidde med en afstand på 5-6 m. 

Skulle have ventet på en samsung M71 46", men tror ikke jeg kan vente så længe..Min nye stue er klar om ca. 14 dage, og så kan jeg ikke vente 2-3 måneder på et TV

Mvh.

jacobi
Til top
MikeOne Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 09-November-2005
Point: 565
Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-August-2006 kl. 13:09

Se også på Panasonic plasma (som er i markedet nu) og de nye Pioneer plasma der kommer til september. Husk der er IFA i Berlin om 14 dage - der kommer alle de nye modeller (nogle tager nok lidt tid før de kommer i handlen).

Michael

Redigeret af MikeOne - 18-August-2006 kl. 13:09
Til top
jacobi1 Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-August-2006 kl. 13:53
Oprindeligt skrevet af MikeOne MikeOne skrev:

Se også på Panasonic plasma (som er i markedet nu) og de nye Pioneer plasma der kommer til september. Husk der er IFA i Berlin om 14 dage - der kommer alle de nye modeller (nogle tager nok lidt tid før de kommer i handlen).

Michael

Måske dumt spørgsmål men hvad er IFA??

Mvh.

jacobi
Til top
MikeOne Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 09-November-2005
Point: 565
Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-August-2006 kl. 14:37

Stor elektronikmesse i Berlin (hvert år) - Der bliver alle de nye modeller udstillet. En lille appetitvækker til julehandlen

http://www1.messe-berlin.de/vip8_1/website/MesseBerlin/htdoc s/www.ifa-berlin/index_flash/index.jsp

Til top
ticker Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 16-Juli-2006
Point: 352
Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-August-2006 kl. 15:41
Oprindeligt skrevet af jacobi1 jacobi1 skrev:

Som overskriften antyder leder jeg efter det bedste plasma eller LCD Tv der kan købes for max. 30000k. i min. 46"

Har lige været inde og tale med dem inde i hifi klubben, de mente at en hitatchi 55" var et kanon køb, den kunne de måske skaffe, til en nogenlunde pris. Men hvad siger i?? Kom med nogen bud er modtagelig for alt, bare det er min. 46"

Min stue er 8x5,50 m2, og jeg kommer til at sidde med en afstand på 5-6 m. 

Skulle have ventet på en samsung M71 46", men tror ikke jeg kan vente så længe..Min nye stue er klar om ca. 14 dage, og så kan jeg ikke vente 2-3 måneder på et TV

Panasonic TH-50PV600/TH-50PX600 bør være på din liste over potentielle !

Ellers check under www.edbpriser.dk

Redigeret af ticker - 18-August-2006 kl. 15:42
Panasonic TH-50PX600E Plasma TV
Sony 29C3E 100Hz CRT TV
JBL L100 Century studie monitor
Nokia 9321S DVB-S receiver
Til top
jacobi1 Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-August-2006 kl. 15:48
Jeg havde ikke set Panasonic TH-50PV600 under 30000k, den er bestemt en af dem jeg vil holde øje med
Mvh.

jacobi
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu