|
|
Besvar ![]() |
Side <123> |
Forfatter | |
Bjarke ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 06-Februar-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 923 |
![]() |
Her er TX-P42X10 til 6.690 og lige under 7000inkl. levering:
Der står ikke om det er en Y-model http://www.easyshopping.dk/default.asp?mode=andrevare_info&a mp;a mp;id=6305&menu=Multi&menuid=249&catid=356 Der står sørme også at den er på lager, men spørgsmålet er om det så er noget man kan regne med. Redigeret af Bjarke - 24-Februar-2009 kl. 22:04 |
|
Pana P50x10y - NAD T753 - NAD C272 - Dali Ikon7, Vokal2, Dali bagh.(Ikon W2 købes)- Ikon Sub - WDlive
|
|
![]() |
|
mathiaskelly ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 12-December-2007 Status: Offline Point: 20 |
![]() |
Det er ikke en Y model. Den mangler både DVB-C og MPEG4 |
|
![]() |
|
Bjarke ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 06-Februar-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 923 |
![]() |
Okay ja man skal da virkelige holde øjene åbne, og så er forklaringen der jo på den lave pris, nærmest som en px80
|
|
Pana P50x10y - NAD T753 - NAD C272 - Dali Ikon7, Vokal2, Dali bagh.(Ikon W2 købes)- Ikon Sub - WDlive
|
|
![]() |
|
scandal ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 01-November-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 34 |
![]() |
AV-connection
her er det P42X10, også til 8499,- De har også en del af de andre modeller listet... edit: HOV mere interesant her: Finnsradio P42X10 til 7999,- Redigeret af scandal - 11-Marts-2009 kl. 19:54 |
|
![]() |
|
xcardman ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 24-Marts-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 8672 |
![]() |
http://www.easyshopping.dk/default.asp?mode=andrevare_info&a mp;a mp;a mp;a mp;id=6305&menu=Multi&menuid=249&catid=356
Husk at hvis man køber dette ingen DVB-C tuner, Alle parallelimporterede har ikke DVB-C og MPEG4, så det er ikke kun dette sted. Det er kun hvis man ikke har brug for disse, at man kan sparer penge. Men husk gensalg vil sikkert blive mindre. Køb i sverige er måske en mulighed, hvis de får den med dvb-c mpeg4 tuner. Redigeret af xcardman - 11-Marts-2009 kl. 21:46 |
|
![]() |
|
Marco ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 26-Januar-2005 Sted: Danmark Status: Offline Point: 334 |
![]() |
Jeg var forbi Tape Connection i Århus C tidligere i dag - og mens jeg var der røg deres salgspris på Panasonic TX-P42X10Y med MPEG4-tuner fra 7995 kr. ned til 7495 kr. Så selv ekspedienten klister den nye pris på skiltet... |
|
![]() |
|
Kief ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-Marts-2006 Sted: København Status: Offline Point: 2323 |
![]() |
Nogen der regner med at de falder yderligere når/hvis spillere som
Elgiganten får nosset sig sammen til at udbyde dem? (X10 eks.) Eller er det som regel pris nu når det ikke skal være parallelimport? (pga DVB-C) |
|
Mvh.
Casper |
|
![]() |
|
xcardman ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 24-Marts-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 8672 |
![]() |
7500 er godt nok billigt for et tv, som kan levere et kanon billede. Stort set kun pio overgår det billede.
|
|
![]() |
|
![]() |
selv fona er åbenbart begyndt og sælge pan. hurra for billedekvalitet |
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 38 ![]() -- ![]() Oprettet: 21-Maj-2006 Status: Offline Point: 5 |
![]() |
Der er ingen tvivl om at X10 giver et bedre billede end PX80! Sort-niveauet er en tand bedre, ligesom selve billedbehandlingen er tydeligt forbedret. Det ser nu ud som om opløsningen er et sted mellem HD og Full-HD. Kontrasten er en tand bedre. Alle tilslutninger er nu flyttet ud i TV'ets venstre side, hvor de er nemt tilgængelige - selv med et tætsiddende fast vækbeslag! Der er dog to anker: 1. Lyden er la, la. Man har lukket rammen foran, så lyden kommer ud gennem huller i bunden = 2. Man har genindført "N"-knappen på fjernbetjeningen. Et levn fra PV60. Kommer man til at trykke på den, smutter billedindstillingerne tilbage til standard. Og det sker NEMT, da N-knappen sidder lige mellem "Menu"- og "Direct TV Record" knapperne. Det bliver sat'me spændende at se G10 Full-HD i næste uge.... M.v.h. Jeg skal ikke glemme at grine min røv i laser over alle de mennesker, som i jagten på den billigste pris, får købt katten i sækken, med en af de nye Pana-skærme UDEN DVB-C og MPEG4. Så ka' de lær' det ka' de.... |
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 38 ![]() -- ![]() Oprettet: 21-Maj-2006 Status: Offline Point: 5 |
![]() |
Hidtil har Elefanten solgt parallelimporterede Pana-skærme... M.v.h. |
|
![]() |
|
Kief ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-Marts-2006 Sted: København Status: Offline Point: 2323 |
![]() |
Ok tak. Vidste ikke at de solgte parallelimportede skærme, fik bare set at
mange af dem var med DVB-C og deraf min konklusion :) Det er uden tvivl en god pris på X10 men ville bare ærgre mig hvis jeg købte det i morgen og så det faldt 500-1000 så snart nogle af de andre forhandlere fik det på lager.. Indtil videre er det nemlig relativ få der har det - ret få fysiske butikker i hvert fald. |
|
Mvh.
Casper |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <123> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |