|
|
Besvar ![]() |
Side <123 |
Forfatter | |
Bruger udmeldt 38 ![]() -- ![]() Oprettet: 21-Maj-2006 Status: Offline Point: 5 |
![]() |
Kief. Undskyld mig, men jeg forstår ikke den holdning! Find dog en butik, hvor du kan se og røre ved tingene, hvor du får go' vejledning, garanti og service. Køb dér og vær glad for at du har købt et super godt TV/billede, til en super billig pris - der findes ikke bedre billedkvalitet-/prisforhold på markedet i dag! Glem det skide prisrytteri. Hvor mange ryger ikke tusinde kroner op hver måned? Eller lotto'er for flere hundrede kroner om ugen - uden at få en ski' ud af det? Hvis man skal "frygte" en prisnesættelse, kan man aldrig købe en disse. For hvad nu hvis? Hvad med PC'er, som falder på stort se daglig basis? Hvad med biler, hvor næste uge/måned gemmer på samme bil, med 30.000 kroner ekstra udstyr, uden merpris? Og sådan kan man blive véd. M.v.h. |
|
![]() |
|
Kief ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-Marts-2006 Sted: København Status: Offline Point: 2323 |
![]() |
Tjah Henrik - der er intet i vejen med at gå op i sine penge. Jeg siger ikke at jeg ikke vil købe i en butik, men omvendt er der heller ikke meget logik i at købe det til 7.500 kroner det ene sted, hvis det falder 5 dage efter. (jeg ved alle priser falder med tiden, men nu snakker vi om en entry-model som ikke mange butikker har endnu) En pris der synes billig i dag, kan være dyr i morgen.. tænk over det... |
|
Mvh.
Casper |
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 38 ![]() -- ![]() Oprettet: 21-Maj-2006 Status: Offline Point: 5 |
![]() |
Og hvornår vil du så slå til, for at være sikker på, at det "ikke falder fem dage senere"? Aldrig? For du har ikke sikkerhed for en skid. M.h.t. billig, så er en Pana billig, uanset om den koster 4.000,- eller 7.000,-! Du får ikke bedre value-for-money - uanset hvad den må koste... M.v.h. |
|
![]() |
|
xcardman ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 24-Marts-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 8672 |
![]() |
Jeg gav 10000 for mit px80 sidste år, så skulle jeg jo græde snot.
men neJ man kan dårligt får et bedre billede under 10000 kr, på nær pz80. har så købt et 5090H til 12.000, det kan jeg jo så nyde. |
|
![]() |
|
THMhome ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 23-Maj-2008 Sted: Silkeborg, DK Status: Offline Point: 541 |
![]() |
Prøv at se denne: http://www.recordere.dk/forum/forum_posts.asp?TID=57031& PN=2&TPN=4 Den service finder du ikke i en netbutik, når du har handlet er du glemt. Jeg handler selv en del på nettet, og man kan bruge timer på at lede efter den bedste pris, når den så er fundet er det ikke sikkert de sender til DK. Hvis de gøre det tager de sikkert en formue i fragt osv osv. Derudover skal du være sikker på at det er den "rigtige" model du bestiller, mange modeller har "efternavne" der varierer fra land til land og derfor er det ikke sikkert at det virker 100% hvis det er et parallel import. Derfor skal man passe meget på når man bestiller på nettet. Det kan være meget tidsbesparende at handle i en almindelig butik, da de ofte har undersøgt alle de ting omkring produktet som man ellers selv skal sidde på nettet og gøre. Men, hvis jeg f.eks. går ned i Fona og kigger på et TV til 15.000 og finder det på nettet til 10.000. Så er prisforskellen så stor at det godt kan betale sig at bruge noget tid på at finde oplysninger. Men hvis prisforskellen er 500 eller 1000 Kr. (afhængig af hvad vi snakker om) så gider jeg ikke bruge tiden på nettet. Så er det mere værd for mig at have butikkens sikkerhed og service. Redigeret af THMhome - 17-Marts-2009 kl. 09:34 |
|
M.V.H.
THMhome Samsung UE55ES8005 TVIX M-6600N Marantz SR7008 - Denon AVR-3808(A) - DALI Mentor LCR - DALI Ikon Vokal2 - DALI Ikon Sub - Dali Ikon W2 |
|
![]() |
|
Kief ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-Marts-2006 Sted: København Status: Offline Point: 2323 |
![]() |
Jeg hører alle jeres argumenter og er basalt set helt og aldeles enig. Man kan ikke blive ved med at vente, priser falder konstant og servicen i internetbutikker er ikke som i butikker MEN Mit argument er jo netop ikke hverken internetbutik eller faldende priser - det jeg snakker om, er et tv som er en ENTRY-model og at indtil videre er det kun 2-3 forhandlere (internet og butik) som sælger det = der er ingen reel "konkurrence" på tv'et. (ikke sikkert der nogensinde vil komme) DOG kunne det være nogen vidste at Elgiganten ville få det snart eller at Hifiklubben overvejede at tage det ind med deres "dagspris" Altså ikke nødvendigvis en internetbutik. For en uge siden kostede 42X10 8.500 kroner, for 3 dage siden kostede det 8.000 og nu kan du købe det for 7.500 i TPC. Det er alligevel mange penge at spare på at lade fri konkurrence råde (hvis det er årsagen til prisfald). Så at sammenligne med et 1 år gammelt PX80 har intet med mine spørgsmål at gøre. (logisk at et 1 år gammel tv falder meget) Har kun set en Y-model i TPC og PPRadio - hvilket ikke kan betegnes som mange forhandlere af et så eftertragtet tv. Håber i forstår min pointe... |
|
Mvh.
Casper |
|
![]() |
|
![]() |
Kief. Jeg forstår godt din pointe, men du forstår vist ikke min. Min pointe er, at X10 er et skide godt køb - uanset om du giver 8.000,- eller 5.000,- Så der er ikke en skid at ærgre sig over, selvom det måtte falde 1.000, 2.000, 3.000 eller mere. Man har under alle omstændigheder gjort et godt køb!! Og at HFK skulle få Pana plasma er da vist utopi - de er jo totalt forblændende over deres NAD LCD-skærme. Ligesom de tidligere var med Loewe... M.v.h. |
|
![]() |
|
THMhome ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 23-Maj-2008 Sted: Silkeborg, DK Status: Offline Point: 541 |
![]() |
10-4. Ingen tvivl om at konkurrence er en god ting. Ikke kun på prisen, men også på hvad forhandlerne kan præstere. Så er det op til forbrugeren at vurdere om man vil (og hvor meget man vil) betale for det som en butik kan som en internet butik af gode grunde ikke kan. |
|
M.V.H.
THMhome Samsung UE55ES8005 TVIX M-6600N Marantz SR7008 - Denon AVR-3808(A) - DALI Mentor LCR - DALI Ikon Vokal2 - DALI Ikon Sub - Dali Ikon W2 |
|
![]() |
|
Spacecow ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 15-December-2005 Status: Offline Point: 48 |
![]() |
Hej, Her kan du få TX-P42X10Y til 6417. http://www.danskitlager.dk/shop/panasonic-tx-p42x10y-727p.ht ml
|
|
![]() |
|
xcardman ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 24-Marts-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 8672 |
![]() |
men de kommer da heldigvis til sælge samsung plasma. Det er da en start |
|
![]() |
|
![]() |
Og hér til 6418,- http://www.tapeconnection.dk/Billede.aspx?id_category=60& ;product_number=5060222 M.v.h. |
|
![]() |
|
Henrik_s ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 07-Oktober-2006 Sted: Ringsted Status: Offline Point: 608 |
![]() |
HVad med Pana V10 50" er set til 16500 men det er hos en panasonic forhandler, det må da kunne gøres billigere..
![]() ![]() |
|
Hovedtelefoner er sagen for tiden.........
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <123 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |