recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Streaming media
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Bedste program til musikstreaming
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketBedste program til musikstreaming

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
ladiesman217 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 26-Juli-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 2337
Direkte link til dette indlæg Emne: Bedste program til musikstreaming
    Sendt: 16-August-2011 kl. 16:59
Hey!

Jeg har fået en iPad 2, og ved ikke endnu om jeg vil JB den... Det må jeg jo så finde ud af ConfusedQuestion

Men hvis jeg vælger at beholde den uden JB, så kan jeg desværre ikke bruge Grooveshark, så jeg skal ud og investere i en musiktjeneste, så jeg på den måde stadig kan sende musik fra iPad til min AirPort...

Hvilken en tjeneste bør man overveje? Her tænker jeg på sangindhold kontra pris...

Spotify
TDC Play
Wimp

Er der nogle der har erfaringer med hvad man bør vælge?
          
Til top
claus_jac Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 06-August-2008
Point: 5570
Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-August-2011 kl. 21:05
play er elendig - der er ingen ipad app overhovedet, så man skal skalere sin iphone app og den kan ikke rotere billedet til landskab. wimp har en app til ipad, men mangler vist en del i brugerfladen. Spotify har jeg ikke adgang til.
Til top
Muffeh Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 19-December-2009
Sted: Gilleleje
Point: 1040
Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-August-2011 kl. 21:45
Spotify kan man pt kun få ved JB, og som sagt fås Play kun til iphone.. (kan dog sagtens bruges på ipad) men på både play og wimp er kvaliteten ringe i forhold til spotify/grooveshark.. har selv spotify på min, og har prøvet grooveshark, men har fjernet det igen, da jeg ikke var tilfreds med det.. syns ikke det fungerede godt. og desuden skal man betale for det for at få ordenlig glæde af det, det gad jeg ikke da jeg allerede har spotify..
Har play i forbindelse med at vi har bredbånd fra TDC, samt jeg har mobilt bredbånd hos dem til ipad'en, men det bliver aldrig brugt, udbud og kvalitet er for ringe, plus app'en er nok den ringeste af alle 4..

Så må vel indrømme at spotify i jailbreak form (eller vente til den danske officielt bliver frigjort) nok er min anbefaling! Smile
LG 55LB561V (TV) | Onkyo TX-NR626 | DALI Blue 8008, C1000LE, DALI Zensor 1 & DALI Concept SUB | Sonos ZP90 | Synology DS211J & DS411J | WDTV Live 3.Gen. | PlayStation 4
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-August-2011 kl. 22:07

Tak for det!

Der er vel ikke andet for, end jeg prøver at kaste mig ud i det JB så, hvis det tar lang tid iden Spotify kommer til DK... Smile
          
Til top
Muffeh Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 19-December-2009
Sted: Gilleleje
Point: 1040
Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-August-2011 kl. 22:12
Hvilken firmware er du på, på din ipad? (4.3.3 er det længste jeg vil gå pt. indtil ios 5 bliver jailbreaket..)
LG 55LB561V (TV) | Onkyo TX-NR626 | DALI Blue 8008, C1000LE, DALI Zensor 1 & DALI Concept SUB | Sonos ZP90 | Synology DS211J & DS411J | WDTV Live 3.Gen. | PlayStation 4
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-August-2011 kl. 08:42
Oprindeligt skrevet af Muffeh Muffeh skrev:

Hvilken firmware er du på, på din ipad? (4.3.3 er det længste jeg vil gå pt. indtil ios 5 bliver jailbreaket..)

Jeg har 4.3.3 men hvad sker der når jeg sætter min iPad til en splinterny MacBook Pro som jeg fårni dag? Min plan er at gendanne den og synkronisere den 100% med den nye comp, men beholder jeg så ikke 4.3.3?
          
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu