|
Bedste projektor køb til 5000,- kr |
Besvar |
Forfatter | |
rhsin
Guld medlem recordere.dk teamet Oprettet: 19-Januar-2007 Sted: Århus Status: Offline Point: 5990 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 20-Februar-2017 kl. 09:25 |
Hejsa!
Jeg er ikke så meget inde i projektorer, men er blevet spurgt om jeg ville undersøge hvilken projektor der vil være det optimerede køb set i lyset af: Det er 2 der vil dele den til sommerhus (I det sydligere Italien), den skal være nem at gå til da de ikke er nørder (bruger er over 64år), De vil bruge den til feks. at sætte macbookpro til og enten streame indhold fra nettet, eller vise film via DVD. så lidt allround brug. De har tænkt sig bare at køre den op imod en hvid væg. De siger det er lidt på et hyggeplan, så jeg tror helt klart de prioriterer at den næsten bare er ud af kassen også virker det. Budgettet er ca. 5000,- kr. (det gjorde ikke noget den var billigere) Nogle gode anbefalinger?
|
|
Mvh
René |
|
opzouten
Guld medlem Oprettet: 15-April-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 907 |
Funktioner
Tak(0)
|
Fra ny kommer du nok ikke udenom Optoma HD27. Har selv brugt en lignende model fra Optoma, og synes de gør det rigtig godt.
Hvis de har mod på at købe brugt er det nok der de vil få mest for pengene. |
|
PerW
Guld medlem Oprettet: 20-Marts-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4113 |
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg har en Optoma HD26 som jeg er rigtig glad for.
Den giver et flot billede, med flotte farver |
|
flemmingkirk
Bruger Oprettet: 22-August-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 80 |
Funktioner
Tak(0)
|
En BENQ W1070 er også en god projektor med godt billede.
|
|
Flemming Kirk
|
|
Jørgensen
Guld medlem Oprettet: 02-Februar-2008 Sted: Holstebro Status: Offline Point: 886 |
Funktioner
Tak(0)
|
Hej, jeg har en Optoma HD27.
Det er min første projektor, men jeg synes, at den gør det godt til prisen. Menuerne er til at finde rundt i, selvom der er mange muligheder, hvis man ønsker at rode mere deri. Mvh. Jørgensen |
|
jacobe
Guld medlem Oprettet: 14-Februar-2006 Sted: Lund, Sverige Status: Offline Point: 1858 |
Funktioner
Tak(0)
|
For guds skyld, køb brugt.
|
|
Jeg ved hvad jeg taler om, jeg har selv læst det på nettet!
Se vores hyggelige hjemmebiograf :) |
|
rhsin
Guld medlem recordere.dk teamet Oprettet: 19-Januar-2007 Sted: Århus Status: Offline Point: 5990 |
Funktioner
Tak(0)
|
Tak for anbefalingerne, jeg bringer dem videre
|
|
Mvh
René |
|
hunterSEG
Bruger Oprettet: 03-November-2011 Sted: Denmark Status: Offline Point: 193 |
Funktioner
Tak(0)
|
For din egen skyld. Husk at gøre opmærksom på, at lyden fra "alle" projektorer er meget ringe. Det kræver noget ekstern lyd. Lyden fra macbook. Tjaaaa, kommer nok an på hvilken projektor der vælges, for de "billige" larmer alle en del, og hvor computeren placeres i henhold til lytteren.
Vil dog mene at en bærbar højtaler, eller to, af en god kvalitet, vil være godt ok. Synes dog nu at lyden ved film/serier mm har meget at sige for oplevelsen.
|
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |