|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Quibbler ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 09-November-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 27 |
![]() Sendt: 06-Oktober-2009 kl. 16:12 |
Jeg er ved at købe mig min første konsol, og har bestemt mig for en 120GB PS3 (skifter HDD senere). Der skal så en ekstra controller til, men hvilken.
skal jeg købe en magen til den der følger med? Eller er der andre der er bedre... Hvad siger dem der har prøvet flere forskellige? |
|
Michael - Zaptor - DS710+ - Kolding
|
|
![]() |
|
Emilos88 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 01-April-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 925 |
![]() |
Efter min erfaringer men controller, KØB ALTID ORGINAL, og ja dualshock 3 er den nyeste og bedste fra sony.
|
|
Get HIFI or die trying c",
|
|
![]() |
|
mictand ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 08-August-2008 Status: Offline Point: 436 |
![]() |
Min erfaring er også at den originale controller er den bedste.
Dog har jeg købt et sæt såkaldte real triggers, så ens fingre (efter min mening) ligger bedre på L2 og R2. Det fungerer helt perfekt. http://www.gamebits.dk/shop/gioteck-real-triggers-6681p.html Jeg tøvede faktisk i sin tid med at investere i en PS3 netop fordi jeg ikke brød mig om L2 og R2's udformning. Men da jeg så man kunne få ovenstående, så var der ingen tvivl. |
|
![]() |
|
I.N.D.Y ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 15-September-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 63 |
![]() |
Kan helt klart også kun anbefale Sony’s originale controller. Og som Mictand skriver, er ”real tiggers” virkelig en lækkerheds ting. Kan også stærkt anbefale Brooklyn Silicone Sleeve (http://www.gamebits.dk/shop/beskyttelse-348c1.html). Hvis du overvejer at spille mange FSP (Killzone 2, Modern Warfare osv.) Skal du måske kigge på den her controller i stedet for ”splitFish Frag FX V2” ( http://www.gamebits.dk/shop/playstation-3-splitfish-8170p.ht ml) Go fornøjelse….. |
|
![]() |
|
SteffenD89 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 10-Juli-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4337 |
![]() |
Den almindelige/originale sixaxis controller (hvis de stadivæk kan købes) er lidt lettere, men uden rumbe. Dualshock 3 er den samme som den originale, men bare med rumble, og er lidt tungere. Der findes også andre controllere, som ikke er lavet af Sony - mener endda at der er en der minder lidt om Xbox 360 controlleren. Bare, hvis du køber Sony's controller, køb dem i udlandet, eller fra en dansk netbutik - fona tager vidst 450-500kr for én, hvilket er helt absurd. |
|
![]() |
|
Toledo ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 28-Oktober-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 36 |
![]() |
Det da ikke engang det vildeste. Jeg var i Bilka i lørdags fordi jeg troede man kunne få den controller lidt billigere dernede, men fik da godt nok et chok, da jeg så de skulle have 559 kr for det, så jeg skyndte mig hjem og bestilte den controller hos proshop til 380 kr
|
|
![]() |
|
SteffenD89 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 10-Juli-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4337 |
![]() |
I Bilka i Sønderborg sælger de da stadigvæk MGS til 600kr samt blurayfilm til 250kr, så nej - de er bestemt ikke billigt |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |