|
|
Besvar ![]() |
Side <1234> |
Forfatter | |||
Bruger udmeldt 38 ![]() -- ![]() Oprettet: 21-Maj-2006 Status: Offline Point: 5 |
![]() |
||
Det eneste det kræver er, at man har en Speedstream 4100. Det er en lille boks, som TDC/Telmore m.fl. har benyttet i årevis, på deres adsl-installationer. Den er indbygget i TDC's nyere routere, hvorfor det er nødvendigt at få fat i en. Jeg havde en fra mit tidligere Telmore-abo. Når disse ophører, får man besked på at aflevere dem på genbrugsstationen, så de er til af få fat i. ![]() Har du en sådan Speedstream, kan du benytte en hvilken som helst router. M.v.h.
Redigeret af Henrik B. - 12-April-2011 kl. 09:12 |
|||
![]() |
|||
SandSand ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 25-Februar-2006 Sted: Valby Status: Offline Point: 525 |
![]() |
||
Har også en DIR-855. Kan anbefales. Desuden en af de routere med højest throughput.
|
|||
![]() |
|||
kfcofir ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 19-Juni-2006 Sted: Holbæk Status: Offline Point: 635 |
![]() |
||
Ok på denne fixe måde der.. men nej sådanne en fætter har jeg ikk lige.. må så bare teste div måder af som beskrevet på nettede... Bla. Link
Men tak for info'en
![]() |
|||
En masse HiFi ( Bip biiiip) jeg ikke har tid til at sætte mig ind i :O(
|
|||
![]() |
|||
tipsen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 29-August-2005 Sted: Odense, Denmark Status: Offline Point: 3722 |
![]() |
||
Kigger selv på en Linksys E4200 som ligger omkring de 1.000kr
http://www.smallnetbuilder.com/wireless/wireless-reviews/31399-cisco-linksys-e4200-maximum-performance-wireless-n-router-reviewed |
|||
![]() |
|||
Jonas_R ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 13-November-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 766 |
![]() |
||
Køb evt zyxel nbg460n sammen med 1-2 stk zyxel wap3205 sidst nævnte er ap som kan fungere som universelle repeatere.
Under alle omstændigheder så kommer du næppe uden om at bruge repetere Det virker fortrinligt hos mig. Husk kun at køre wpa2 med aes for optimal hastighed. |
|||
![]() |
|||
Letten ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 12-Januar-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1963 |
![]() |
||
Jeg regner med at købe en Cisco Linksys E4200 inden længe. Den har fået gode anmeldelser.
Netgear WNDR3700 er 1 år ældre og der er tilsyneladende nogle der oplever visse problemer med den.
|
|||
![]() |
|||
Springer_dk ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 08-Oktober-2006 Sted: Skive, Denmark Status: Offline Point: 235 |
![]() |
||
Har selv en Netgear WNDR3700, og de problemer jeg har haft med den, er blevet rettet i den seneste FW opdatering.
Det eneste minus med den, er at den eneste gang hvor jeg har skullet genstarte den, så er der ikke en reboot funktion i softwaren.
|
|||
![]() |
|||
huntiedk ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-April-2006 Sted: København Ø, DK Status: Offline Point: 725 |
![]() |
||
E4200 er et rigtig godt bud på det. Se performancesammenligning på http://www.smallnetbuilder.com/lanwan/router-charts/bar/76-total-simul.
|
|||
Øst, vest, ::1 bedst
|
|||
![]() |
|||
SoundWave ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Maj-2009 Status: Offline Point: 817 |
![]() |
||
Ud fra den test, så er ASUS RT-N56 vel næsten et mere interessant bud. Den ligger også under 1000 kroner.
|
|||
![]() |
|||
Bruger udmeldt 38 ![]() -- ![]() Oprettet: 21-Maj-2006 Status: Offline Point: 5 |
![]() |
||
Akkurat ligesom i den danske test jeg har haft linket til. ![]() M.v.h.
|
|||
![]() |
|||
quarkir ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 07-August-2006 Sted: København, DK Status: Offline Point: 1583 |
![]() |
||
Speedstream'en virker kun på ADSL. |
|||
mvh
Jesper \ The ships hung in the sky in much the same way that bricks don't - Douglas Adams |
|||
![]() |
|||
kfcofir ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 19-Juni-2006 Sted: Holbæk Status: Offline Point: 635 |
![]() |
||
Nå kom da lige til at smide en Asus RT N56U Black Diamond i indkøbskurven ;)
En test mere LINK
|
|||
En masse HiFi ( Bip biiiip) jeg ikke har tid til at sætte mig ind i :O(
|
|||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1234> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |