|
|
Besvar ![]() |
Side <1 234 |
Forfatter | |
Letten ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 12-Januar-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1963 |
![]() |
Og jeg fik købt en Cisco E4200
![]() har også lige brugt en dag på at trække Cat6 kabler til kontor, stuer og værelser via gigabit switch på loftet, mangler bare at lave stikkene. |
|
![]() |
|
2ben ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 06-September-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1498 |
![]() |
Super - så er du godt kørende. Den router bliver du glad for.
Mvh. Torben |
|
![]() |
|
rotelman ![]() Bruger ![]() Oprettet: 13-December-2010 Status: Offline Point: 209 |
![]() |
Jeg har også lige købt en RT-N56U da min DLINK DIR-655 performance's på routing var "lav"... med ASUS hardware routing er min GLAN performance blevet mindst dobbelt så hurtig ;-) Og mit WLAN er også blevet lidt bedre.
|
|
![]() |
|
kfcofir ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 19-Juni-2006 Sted: Holbæk Status: Offline Point: 635 |
![]() |
Viker fint med home-duo og asus rt n56u og denne guide http://kundeservice.tdc.dk/privat/faq.php?id=25180 ;)
|
|
En masse HiFi ( Bip biiiip) jeg ikke har tid til at sætte mig ind i :O(
|
|
![]() |
|
kfcofir ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 19-Juni-2006 Sted: Holbæk Status: Offline Point: 635 |
![]() |
Hola
Fik købt mig en Linksys E-4200 men der er afligevelle bedre trådløs signal på Asus'en, så har kablet asus roter fra TDC Home (192.168.2.1) med den guide jeg linkede til og det viker fino.. men tænkte om man ikke kan bruge Linksys'en som AP - Access Point som skal fange mit trådløs Asus netværk og sende det vidre ?
Hvis ja.. er der en lille guide der følger med
![]() |
|
En masse HiFi ( Bip biiiip) jeg ikke har tid til at sætte mig ind i :O(
|
|
![]() |
|
vonrask ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 06-April-2005 Sted: 8600 Silkeborg Status: Offline Point: 492 |
![]() |
er det stadigvæk en 'linksys som er den bedste router? |
|
![]() |
|
theman7979 ![]() Bruger ![]() Oprettet: 20-Juli-2009 Status: Offline Point: 119 |
![]() |
Hvis der er nogen med en RT-N56U som har målt hvor meget strøm den æder må de godt lige skrive det her.
På forhånd tak.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1 234 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |