Hejsa,
Jeg er lidt i tvilv om den mest optimale fremgangsmåde så derfor ville jeg prøve at spørge herinde for at få lidt vejledning :)
Alle mine DVD film bliver/er rippet til iso filer og gemt på min lokale NAS server, da jeg hader at have alle de boxe stående og skulle 'browse' i mine film fysisk - derfor er alt rippet og pt benytter jeg blot daemon tools og en laptop tilsluttet tv'et.
Jeg har dog nu anskaffet mig en xbox360 samt en mac mini. Jeg kunne derfor godt tænke mig at sætte min xbox i stuen, og mac mini i soveværelset. På minien kører jeg pt Plex på Leopard, og ville umiddlebart fortrække at forblive på mac platformen, men kan selvfølgelig installere vista hvis det skulle være en meget bedre løsning.
Det jeg så ønsker er at være i stand til at kunne browse og se mine film fra min NAS fra begge maskiner, i et eller andet medie center - dvs i et flot interface og uden nogen "mount this and that" nonsens.
Hvad ville være den mest optimale løsning?
Jeg skal måske lige nævne at det kun er film som er aktulle for mig - musik kører jeg via min Sonos.