recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Tablets og telefoner > Android udstyr
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Bedste shopping list for iPhone og android
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Bedste shopping list for iPhone og android

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
lahan Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 14-September-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 9385
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér lahan Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Bedste shopping list for iPhone og android
    Sendt: 19-August-2012 kl. 18:12
Hej

Hvilke er den bedste shopping app for iPhone, iPad, android og pc, den skal selvfølgelige kunne syncke mellem telefonere.
Helst på dansk.
Til top
Torben Rasmussen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Flatpanels.dk

Oprettet: 06-Februar-2007
Sted: København
Point: 4378
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Torben Rasmussen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-August-2012 kl. 18:42
Jeg bruger Wunderlist. Den virker på iOS, Android og via nettet. Det er dog mere en "to-do" liste end det er en shoppingliste. Jeg har også prøvet "Remember the milk" som også virkede fint, men som dog kostede penge til Android og der skulle man abonnere på tjenesten.
FlatpanelsDK - Alt om fladskærms-tv, mediebokse og tv-markedet
Til top
bantam Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 30-August-2006
Point: 1371
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér bantam Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-August-2012 kl. 05:31
OurGroceries til iOS, Android og web fungerer fint.

Hvis man har et "rent" Android-miljø (+ web) er det danskudviklede "Food Planner" (Madplan) en værdig konkurrent, da den indeholder en decideret madplan også.
/lars
Til top
lahan Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 14-September-2004
Point: 9385
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér lahan Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-August-2012 kl. 08:53
Ourgroceries ser fin ud, vi har mange platforme i hjemmet så skal både virke med iOS og android
Til top
Otto J Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Branchemedlem

Oprettet: 04-Marts-2007
Point: 11218
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Otto J Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-August-2012 kl. 13:05
Jeg bruger Grocery Gadget med stor succes, dog kun på iOS enheder så jeg ved ikke hvordan det er at bruge på Android og PC. I forhold til at bruge f.eks. Wunderlist (som jeg også bruger, men til andre ting), så er det meget smartere da man efterhånden opbygger sit eget katalog af de varer man typisk køber, så man ikke skal indtaste hele navnet hver gang. Gratis-versionen fungerer fint hvis man kan nøjes med én (fælles) liste, betalings-versionen giver mulighed for f.eks. at have en liste per butik.
Til top
mkt Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 13-Marts-2011
Point: 248
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér mkt Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-August-2012 kl. 15:14
Evernote har også en check liste funktion og den er også anvendelig til alt muligt andet. 
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu