|
Bedste shopping list for iPhone og android |
Besvar |
Forfatter | |
lahan
Guld medlem Oprettet: 14-September-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 9385 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 19-August-2012 kl. 18:12 |
Hej
Hvilke er den bedste shopping app for iPhone, iPad, android og pc, den skal selvfølgelige kunne syncke mellem telefonere. Helst på dansk. |
|
Torben Rasmussen
Guld medlem Flatpanels.dk Oprettet: 06-Februar-2007 Sted: København Status: Offline Point: 4378 |
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg bruger Wunderlist. Den virker på iOS, Android og via nettet. Det er dog mere en "to-do" liste end det er en shoppingliste. Jeg har også prøvet "Remember the milk" som også virkede fint, men som dog kostede penge til Android og der skulle man abonnere på tjenesten.
|
|
FlatpanelsDK - Alt om fladskærms-tv, mediebokse og tv-markedet
|
|
bantam
Guld medlem Oprettet: 30-August-2006 Status: Offline Point: 1371 |
Funktioner
Tak(0)
|
OurGroceries til iOS, Android og web fungerer fint.
Hvis man har et "rent" Android-miljø (+ web) er det danskudviklede "Food Planner" (Madplan) en værdig konkurrent, da den indeholder en decideret madplan også.
|
|
/lars
|
|
lahan
Guld medlem Oprettet: 14-September-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 9385 |
Funktioner
Tak(0)
|
Ourgroceries ser fin ud, vi har mange platforme i hjemmet så skal både virke med iOS og android
|
|
Otto J
Platin medlem Branchemedlem Oprettet: 04-Marts-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 11218 |
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg bruger Grocery Gadget med stor succes, dog kun på iOS enheder så jeg ved ikke hvordan det er at bruge på Android og PC. I forhold til at bruge f.eks. Wunderlist (som jeg også bruger, men til andre ting), så er det meget smartere da man efterhånden opbygger sit eget katalog af de varer man typisk køber, så man ikke skal indtaste hele navnet hver gang. Gratis-versionen fungerer fint hvis man kan nøjes med én (fælles) liste, betalings-versionen giver mulighed for f.eks. at have en liste per butik.
|
|
mkt
Bruger Oprettet: 13-Marts-2011 Status: Offline Point: 248 |
Funktioner
Tak(0)
|
Evernote har også en check liste funktion og den er også anvendelig til alt muligt andet.
|
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |