|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
hønse ![]() Bruger ![]() Oprettet: 15-August-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 202 |
![]() Sendt: 03-November-2007 kl. 13:13 |
Jeg vil hører om hvad det bedste sikkerheds program hedder til sin computter er det evt. Norton Internet Security eller Kaspersky Internet Security. Nogle der kan komme med råd.
|
|
![]() |
|
beauville ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 26-December-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 552 |
![]() |
/Christian
'I stick my neck out for nobody' |
|
![]() |
|
JesperLund ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 21-Januar-2006 Sted: Darknet Status: Offline Point: 8022 |
![]() |
Spild af penge efter min mening. Brug et par timer på at lære lidt om IT sikkerhed, for eksempel denne FAQ.
Reel IT sikkerhed er et spørgsmål om brugeradfærd, ikke om man installerer den ene eller den anden personlige software firewall eller virus scanner. Din virus scanner virker alligevel ikke overfor den seneste 0-day exploit, kun overfor de eksisterende, kendte trusler. |
|
Linux FTW, afspiller nu Blu-ray film på Ubuntu 12.04 med VLC direkte fra optisk disc.
|
|
![]() |
|
beauville ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 26-December-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 552 |
![]() |
mit forslag er gratis - såååå deeeeeeet
|
|
/Christian
'I stick my neck out for nobody' |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |