|
Bedste soundbar |
Besvar | Side <12345 48> |
Forfatter | |||
E. Larsen
Guld medlem Oprettet: 04-Januar-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1427 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Find nu ud af hvilken skærm du køber De 2 ting hænger lidt sammen Du kan jo ikke købe får du har pengene og desuden er produkterne på de viste link måske solgt. Du kan skrive og spørge side op og side ned. Vent lidt og vend tilbage |
|||
E.L.
|
|||
fredekb
Guld medlem Oprettet: 27-December-2012 Sted: Danmark Status: Offline Point: 565 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Tak den havde jeg ikke selv set på. Den er fed, dog skulle der ikke være den bedste lyd:
http://www.techradar.com/reviews/pc-mac/peripherals/speakers-and-headphones/speakers/creative-sound-blaster-axx-sbx20-1095566/review Men ja hvis der er nogle med gode erfaringer er det (næsten) uden tvivl jeg vælger denne
|
|||
fredekb
Guld medlem Oprettet: 27-December-2012 Sted: Danmark Status: Offline Point: 565 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Hvor lang tid vil du have jeg skal vente inden jeg finder ud af mere? Godt nok må jeg først købe efter d. 14 april, men produkterne er jo stadig tilgængelige bare ikke ligeså mange steder måske..
|
|||
E. Larsen
Guld medlem Oprettet: 04-Januar-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1427 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
|
|||
E.L.
|
|||
Radiomanden
Platin medlem Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Hvis det er ny indkøb der skal foretages, så er det at, jo længere der ventes, jo mindre chance for et fordelagtigt tilbud, da det er nu hvor det er muligt at få sidste års modeller til gode penge.
Meget nyt kommer i April, og så er det til andre penge. Så rækker de til mindre. Nogle ting vil ikke ændre sig meget, men er der f.eks et TV, så er der penge at spare, men nok ikke meget længere. Jeg sparede f.eks en del penge ved TV køb, da det var en model fra året før. |
|||
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|||
Cyberguyen
Guld medlem Oprettet: 24-Oktober-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4945 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Køb et brugt Logitech Z-5500, hvis du kan finde ét.
Der er både optisk og coax indgang til lyden fra dit tv, imens der stadig er analog indgange fra din computer. Det hele kommer med fjernbetjening. Det banker anlæg i 3000-4000 kroners klassen. Der er én på den blå avis som sælger det for 900 kr - det er virkelig en god pris. Ellers ligger de omkring 1500 kr og fra nyt var det 2500 kr Det kan også være at der er nogen herinde på Recordere, som vil af med deres? |
|||
Lars_M
Bruger Oprettet: 03-November-2011 Sted: København, DK Status: Offline Point: 177 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Enig - det sæt giver virkelig skrald for pengene, og burde sætte enhver soundbar til vægs.
|
|||
LG 50PK760N, Marantz NR-1403, Creek Evolution 5350, Aune X1 Dac, Elac BS-203.A, XTZ 99W10.16, Audiovector center plus diverse bokse..
|
|||
Cyberguyen
Guld medlem Oprettet: 24-Oktober-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4945 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Billigere alternativ er at du finder en surround dekoder som kan sættes til dit eksisterende logitech system.
Her kan du bruge nogle af disse, hvis du kan få dem til at sende til Danmark. 40 pund er ca. 350 kroner og hertil kommer så forsendelse. Husk at købe indenfor EU, da der ellers kommer told på din forsendelse. Hertil skal du også have en adaptor fra engelsk til dansk stik (strømmen er den samme 230v) Men dette kan ikke sættes til din computer medmindre du har et lydkort der kan encode dine spil til DD eller DTS. Det hedder ofte Dolby Digital Live eller DTS Connect. Alle SoundBlaster lydkort i X-fi serien eller nyere har mulighed for det. Mange lydkort har det samme, så du kan avt. skrive hvilket lydkort du har. Ellers kan du købe en lidt dyrere model, hvor du både kan sætte din pc og tv til på samme tid og få lyden ud igennem dine højttalere. Den kan fås til 1120 kr + porto. Jeg ville gå efter denne løsning, hvis du ikke kan finde et logitech z-5500. Findes også også e-bay hvis man hellere vil handle der: |
|||
KlausDM
Platin medlem Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19554 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Hvorfor er nem opsætning vigtigt? Hvad er det du går efter, hvad har du af kriterier for din kommende lyd? Sæt dig ind i det, frem for hovedkuls at kaste dig ud i køb af et eller andet skrammel du alligevel er træt af om 2 år. Prøv at se her: http://www.dba.dk/hoejttaler-dls-r60-passiv/id-90283795/ Nu er vi tilbage i stereo, men et sæt højttalere der tørrer _ALT_ hvad du har set på tidligere i god lyd. JA, de kræver en separat forstærker og ja de fylder, til gengæld kan du have glæde af dem i de næste 20 år. Klaus |
|||
fredekb
Funktioner
Tak(0)
|
||
Tak dog er der nogle genralle ting der gør intet køb af disse.
Logitech Z 5500: Det kan kun købes brugt, og mine forældre har haft dårlige erfaringer med at købe brugt. Desværre gælder det både Dba og andre steder ligesom herinde DLS R60: De fylder alt for meget inde på mit ungdomsværelse. Har ellers set på Logitech Z-906 til under 2000.kr i elgiganten. Kunne dette ellers ikke være en mulighed eller vil de give samme resultat som Logitech Z506 Og Klaus: Nem opsætning er vigtig da der ikke er nogle fra min familie (inkl mig) som har forstand på at sætte dem nemt til tv og pc samtidig
|
|||
fredekb
Funktioner
Tak(0)
|
||
Havde helt glemt disse: http://www.elgiganten.dk/product/pc-hardware/pc-hojttalere/LTZ553/logitech-hojttalersystem-z553?scid=PRICECOMP_PRICERUNNERDK
Er det ikke også god lyd, nem tilslutning osv...?
|
|||
KlausDM
Platin medlem Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19554 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Så skal du da være glad for at du ikke var på mit "ungedosmværelse", her var der palds til en seng, et stereorack, en kommode med mit 14" billedrørsfjernsyn (40 cm dybt!) og 2 styk Dali 4b
Derfor køber du en simpel stereoforstærker, hvor du trækker lyd fra hovedtelefonudgangen på din PC over til en indgang på forstærkeren, samt et kabel fra dit kommende tv over til forstærkeren. Du kan nå _så_ langt med 2000 kroner brugt, hvis du vil holde dig til stereo. Klaus |
|||
Besvar | Side <12345 48> |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |