|
Bedste soundbar ? |
Besvar | Side <12345 6> |
Forfatter | |||||
T-Duck
Guld medlem Oprettet: 15-Januar-2012 Sted: Vålse Danmark Status: Offline Point: 4053 |
Funktioner
Tak(0)
|
||||
Redigeret af T-Duck - 14-August-2020 kl. 18:06 |
|||||
Stuen: LG nanocel, Denon x1400h dali front og surround zensor 1, center zensor vocal, midt high alteco. Sub 2x argon malmö8, Shield tv 19 pro, musik argon solo, pladespiller argon? med ortofon om 5E
|
|||||
KlausDM
Platin medlem Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19562 |
Funktioner
Tak(0)
|
||||
Men ikke på en beosound stage? Klaus
|
|||||
T-Duck
Guld medlem Oprettet: 15-Januar-2012 Sted: Vålse Danmark Status: Offline Point: 4053 |
Funktioner
Tak(0)
|
||||
|
|||||
Stuen: LG nanocel, Denon x1400h dali front og surround zensor 1, center zensor vocal, midt high alteco. Sub 2x argon malmö8, Shield tv 19 pro, musik argon solo, pladespiller argon? med ortofon om 5E
|
|||||
KlausDM
Platin medlem Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19562 |
Funktioner
Tak(0)
|
||||
Overså du også Yamaha soundbaren? Klaus
|
|||||
KlausDM
Funktioner
Tak(0)
|
||||
Nej, men kan du på dine Zensor 1, kan man helt sikkert også på en Stage. Klaus
|
|||||
T-Duck
Funktioner
Tak(0)
|
||||
|
|||||
|
|||||
T-Duck
Funktioner
Tak(0)
|
||||
Redigeret af T-Duck - 14-August-2020 kl. 20:06 |
|||||
|
|||||
KlausDM
Funktioner
Tak(0)
|
||||
Og det er Dali Zensor 1, DLS R50 eller Dynaudio Evoke 20? Læser du T3, sammenligner de lyden fra Stage med Senheiser, blot uden Atmos. Klaus
|
|||||
T-Duck
Funktioner
Tak(0)
|
||||
|
|||||
|
|||||
Kallespears
Super bruger Oprettet: 07-April-2011 Sted: Esbjerg Danmark Status: Offline Point: 416 |
Funktioner
Tak(0)
|
||||
Get a room
|
|||||
Kallespears
Super bruger Oprettet: 07-April-2011 Sted: Esbjerg Danmark Status: Offline Point: 416 |
Funktioner
Tak(0)
|
||||
Jeg skiftede min Playbar ud til Arc da den kom på gaden, kom med posten på dagen. Den et væsenligt bedre end Playbar, og ganske udemærket til mit Spotify brug, dog har jeg en Sub koblet til. Jeg har osse være ude ved B&O og høre Stage, spiller den bedre svært at sige, i et show room, og jeg da slet ikke har gehør. Men den kan spille voldsomt meget højere. Men muligheden for baghøjere er der ikke, hvis du påtænker det på et tidspunkt. Så Arc kan jeg godt anbefale.
Redigeret af Kallespears - 14-August-2020 kl. 21:49 |
|||||
KlausDM
Funktioner
Tak(0)
|
||||
Dali Zensor 1 er en rigtig fin entry level højttaler - thats it. Klaus
|
|||||
Besvar | Side <12345 6> |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |