recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Surround
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Bedste soundbar ?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Bedste soundbar ?

Besvar Besvar Side  <12345 6>
Forfatter
Besked
T-Duck Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 15-Januar-2012
Sted: Vålse Danmark
Status: Offline
Point: 4053
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér T-Duck Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-August-2020 kl. 18:04
Oprindeligt skrevet af Furry Furry skrev:

Oprindeligt skrevet af T-Duck T-Duck skrev:

Oprindeligt skrevet af KlausDM KlausDM skrev:

JA så er det hip som haps hvad du vælger at de forslag der er kommet.

Sikken en omgang fordrukkent sludder!

Klaus
Klaus den har vi haft. Apple tv piller for meget ved lyden på vej i af dens HDMI. Og jeg er jo ikke denne eneste jo der har observeret det

Har vi ikke også haft den diskution om dit behov for ren HD lyd, hvor jeg fandt ud at du prøvede at få dit middelmådige anlæg til at lyde som du havde noget til en million.
furry jeg har aldrig sagt det lød som en million. Det er jeres opfattelse. Jeg har kun skrevet at rigtige højtalere og receiver til sammen pris som en arc giver en meget bedre lyd oplevelse, og at man kan tydeligt hører forskel på HD og ikke HD lyd med mit setup.

Redigeret af T-Duck - 14-August-2020 kl. 18:06
Stuen: LG nanocel, Denon x1400h dali front og surround zensor 1, center zensor vocal, midt high alteco. Sub 2x argon malmö8, Shield tv 19 pro, musik argon solo, pladespiller argon? med ortofon om 5E
Til top
KlausDM Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 12-Marts-2010
Sted: Hammel, Jylland
Point: 19562
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér KlausDM Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-August-2020 kl. 18:58

man kan tydeligt hører forskel på HD og ikke HD lyd med mit setup.

Men ikke på en beosound stage?

Klaus
Min modelbane, http://modelbaneeuropa.dk
Min hjemmeside, http://moppe.dk
Til top
T-Duck Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér T-Duck Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-August-2020 kl. 19:17

Klaus
1. Jeg havde overset du havde nævnt den. 2 jeg har ikke hørt eller læs nogen der har lavet en sammenligning med HD og ikke HD lyd med den. Det kan du måske oplyse om så?
Stuen: LG nanocel, Denon x1400h dali front og surround zensor 1, center zensor vocal, midt high alteco. Sub 2x argon malmö8, Shield tv 19 pro, musik argon solo, pladespiller argon? med ortofon om 5E
Til top
KlausDM Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér KlausDM Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-August-2020 kl. 19:45

1. Jeg havde overset du havde nævnt den.

Overså du også Yamaha soundbaren?

Klaus

Til top
KlausDM Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér KlausDM Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-August-2020 kl. 19:48

2 jeg har ikke hørt eller læs nogen der har lavet en sammenligning med HD og ikke HD lyd med den. Det kan du måske oplyse om så?

Nej, men kan du på dine Zensor 1, kan man helt sikkert også på en Stage.

Klaus
Til top
T-Duck Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér T-Duck Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-August-2020 kl. 19:58

1. Jeg havde overset du havde nævnt den.

Overså du også Yamaha soundbaren?

Klaus

nej jeg har ikke overset Yamaha.
Til top
T-Duck Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér T-Duck Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-August-2020 kl. 20:05

2 jeg har ikke hørt eller læs nogen der har lavet en sammenligning med HD og ikke HD lyd med den. Det kan du måske oplyse om så?

Nej, men kan du på dine Zensor 1, kan man helt sikkert også på en Stage.

Klaus
hvis man skal tro på lyd og billede.dk så Hamle den ikke op på med gode bogreol højttalere. Selv b&ws soundbar er bedre end b og o og er til sammen pris. Som jeg kunne forstå også var lyden lidt mudret. Men jeg spurgte også kun op til hans kilder nemlig for at han ikke skulle ud bruge et 2 cifret 1000 beløb. Hvis han kørte med Apple tv som musik og film kilde. Så jeg forstår slet ikke den hetz du laver lige nu. Og ved ikke om du har hørt zensor serien. Men der er ikke tale om mudret lyd der. Som du selv siger mangler der lidt bund. Men der tager sub over. Men den har en fin lys diskant uden at være for skinger

Redigeret af T-Duck - 14-August-2020 kl. 20:06
Til top
KlausDM Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér KlausDM Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-August-2020 kl. 20:39

Hvis man skal tro på lyd og billede.dk så Hamle den ikke op på med gode bogreol højttalere.

Og det er Dali Zensor 1, DLS R50 eller Dynaudio Evoke 20?

Læser du T3, sammenligner de lyden fra Stage med Senheiser, blot uden Atmos.

Klaus
Til top
T-Duck Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér T-Duck Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-August-2020 kl. 21:06

Hvis man skal tro på lyd og billede.dk så Hamle den ikke op på med gode bogreol højttalere.

Og det er Dali Zensor 1, DLS R50 eller Dynaudio Evoke 20?

Læser du T3, sammenligner de lyden fra Stage med Senheiser, blot uden Atmos.

Klaus
for at svare på dit første spørgsmål. Ja de gode. Har ikke lyttet Til de to du nævner. Men ved de er to gode mærker. Jeg ved godt zensor ikke er de bedste det siger ikke de er. Men jeg siger at de hører blandt de gode. Som du benægter på trods vi har læst sammen artikel om dem. T3 læser jeg ikke kender det slet ikke. Men et link for det lyder som et spændende sted til læsestof mens fruen hører lydbog
Til top
Kallespears Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 07-April-2011
Sted: Esbjerg Danmark
Point: 416
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Kallespears Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-August-2020 kl. 21:45

Oprindeligt skrevet af Furry Furry skrev:

JA så er det hip som haps hvad du vælger at de forslag der er kommet.

Sikken en omgang fordrukkent sludder!

Klaus
Klaus den har vi haft. Apple tv piller for meget ved lyden på vej i af dens HDMI. Og jeg er jo ikke denne eneste jo der har observeret det

Har vi ikke også haft den diskution om dit behov for ren HD lyd, hvor jeg fandt ud at du prøvede at få dit middelmådige anlæg til at lyde som du havde noget til en million.
furry jeg har aldrig sagt det lød som en million. Det er jeres opfattelse. Jeg har kun skrevet at rigtige højtalere og receiver til sammen pris som en arc giver en meget bedre lyd oplevelse, og at man kan tydeligt hører forskel på HD og ikke HD lyd med mit setup.

Get a roomClap
Til top
Kallespears Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 07-April-2011
Sted: Esbjerg Danmark
Point: 416
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Kallespears Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-August-2020 kl. 21:49
Oprindeligt skrevet af forzajuve forzajuve skrev:

Nogen der har et godt bud på en super god soundbar.  

Skal bruges til Musik og film og tv

Jeg skiftede min Playbar ud til Arc  da den kom på gaden, kom med posten på dagen.

Den et væsenligt bedre end Playbar, og ganske udemærket til mit Spotify brug, dog har jeg en Sub koblet til.

Jeg har osse være ude ved B&O og høre Stage, spiller den bedre svært at sige, i et show room, og jeg da slet ikke har gehør. Men den kan spille voldsomt meget højere. Men muligheden for baghøjere er der ikke, hvis du påtænker det på et tidspunkt.

Så Arc kan jeg godt anbefale.

Redigeret af Kallespears - 14-August-2020 kl. 21:49
Til top
KlausDM Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér KlausDM Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-August-2020 kl. 22:56

Jeg ved godt zensor ikke er de bedste det siger ikke de er. Men jeg siger at de hører blandt de gode.

Dali Zensor 1 er en rigtig fin entry level højttaler - thats it.

Klaus
Til top

Besvar Besvar Side  <12345 6>

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu