Forfatter |
Emne Søg Emne-funktioner
|
Gauze
Bruger
Oprettet: 13-Januar-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 108
|
Sendt: 06-Juli-2008 kl. 14:38 |
Jeg kan kun tilslutte mig flertallet og sige at Metal Gear Solid 4 til PS3 absolut er et af de bedste spil lige nu. At sige det er det bedste nogen sinde vil jeg helst ikke påstå, men super duper blæret er det i hvert fald.
GTA4 er en anden virkelig god titel, hvor der er virkelig mange timers gameplay.
Jeg kan også få virkelig mange timer til at gå med GT5 Prologue. Ja, det er ikke en finale titel, men bare en god forsmag på, hvad der venter os.
nuaa: Ja, det er godt Vælte Peter, men drop nu den 360 vs. PS3 ok? Det er fint at du synes Forza er godt, men det er ikke sikkert at andre deler den mening med dig, så drop det.
|
 |
zulfo
Moderator gruppe
Branchemedlem
Oprettet: 05-April-2006
Point: 3701
|
Sendt: 06-Juli-2008 kl. 15:10 |
Gauze skrev:
nuaa: Ja, det er godt Vælte Peter, men drop nu den 360 vs. PS3 ok? Det er fint at du synes Forza er godt, men det er ikke sikkert at andre deler den mening med dig, så drop det.
|
Nuaa har ret til at have sin holdning - man kan så mene hvad man vil om hans måde at forklare physik-motoren i spil på, og det faktum at han kan læse i spørgerens signatur, at han har PS3 og ikke Xbox 360 :)
|
Lars B
DENON AVR-2200W, XTZ99.36, XTZ 99.26, XTZ 99.26 Center, XTZ W12.16, SONY AF8 & TH42PV60, Panasonic BDT 300, PS3 160Gb, Xbox 360, PS4, Synology DS414
|
 |
nuaa
Bruger
Oprettet: 12-Marts-2008
Point: 151
|
Sendt: 06-Juli-2008 kl. 15:31 |
Altså den måde forklar motoren på er faktisk ikke min men turn10´s(dem laver forza serien).
Gauze: Drop hvilket 360 vs PS3? Topic hedder bedste spil, jeg gave mine bud på diverse genre, da jeg synes svært at nævne bare et spil. Ham der lavet topic sagde ikke noget som helst om PS3, wii, 360, psp eller NDS for den sags skyld. Og bed jo fandme da om andre folks meniger, så da fuldstændig lidt meget om andre deler min menig. Da den mod topic starter på lyder for mig som han vil have andres menig.......
Altså vis han vil have svar på ren PS3 spil kun, kunne han jo godt have skrevet det, da ikke alle læser ens signature(af gode grunde). Stadig har jeg en del multiplatform spil med, så er der også tips i sidste end.
Så gauze jeg laver ikke en skid 360 vs PS3. måske lidt forza vs GT(ex GT fan). ellers skulle det da være fint.
Men vis dette er ren PS3 tråd, så bliver soul calibur 4 det bedste har om lille måneds tid!(som sagt stor SC fan ><) husk at bestille fra game.co.uk så i for preorder bonus med gratis.
Redigeret af nuaa - 06-Juli-2008 kl. 15:32
|
Også kendte som dpl på andre forummer.
Panasonic 42pz85
Xbox 360 rød RE4 elite
Playstation 3 40GB
|
 |
Gauze
Bruger
Oprettet: 13-Januar-2007
Point: 108
|
Sendt: 06-Juli-2008 kl. 17:13 |
Tråden er alle konsoller. Vil jeg gå ud fra. Men det var mere dit forza vs. gt5 stunt.
Nu er det ikke for at træde på dig, men hvordan kan du med sikkerhed vide, at SC4 er et godt spil, når det ikke engang er udgivet? Det ville svare til, at jeg bare skrev Gears Of War 2, fordi GOW1 bare overdrevet blæret, eller?
Men jeg vil da så sige, at jeg også tror at SC4 bliver et godt spil ;)
Redigeret af Gauze - 06-Juli-2008 kl. 17:16
|
 |
nuaa
Bruger
Oprettet: 12-Marts-2008
Point: 151
|
Sendt: 06-Juli-2008 kl. 18:33 |
Derfor jeg skriver jeg er stor fan (Har fra soul blade, SC på DC og til 4 snart ><). Hvilket enlig bare betyder at hvad jeg siger ikke skal tages så alvorligt lige om fighters. Vis skal være alvorlige så er SSBB nok best fighter lige nu(VF siger mig ikke meget. Er også Team Ninja fan, men DoA vil jeg ikke kalde bedste)
Fu må ikke engang sige Gears 2 bliver dårligt. DON`T JINX IT MAN! :p (2 ser sgu godt ud, og jeg var ikke engang så stor fan af 1. Selvom 1 var godt)
|
Også kendte som dpl på andre forummer.
Panasonic 42pz85
Xbox 360 rød RE4 elite
Playstation 3 40GB
|
 |
SJ
Guld medlem
Oprettet: 09-Juli-2005
Point: 609
|
Sendt: 06-Juli-2008 kl. 20:11 |
Det spil jeg har brugt flest timer på, er Everybody's Golf: World Tour til PS3. Det er genialt.  Jeg er igang med en kold tyrker nu, for jeg blev så afhængig af spillet, at jeg ikke har haft tid til alle de andre spil, som jeg ellers gerne vil igang med. Mange af spillene er faktisk stadig i folie. Jeg har meget, jeg skal have indhentet. Damn, jeg har fået spilstress.
|
 |