recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV > Plasma TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - bedste sted til køb af LG PK750/950 ??
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketbedste sted til køb af LG PK750/950 ??

Besvar Besvar Side  12>
Forfatter
Besked
iceman24 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 27-September-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 938
Direkte link til dette indlæg Emne: bedste sted til køb af LG PK750/950 ??
    Sendt: 22-April-2011 kl. 01:34

hej jeg står og vil skifte min PX80 ud med en Lg plasma..

Jeg har kik på PK750/760 til mellem 6-7000 kr fra f.eks. Dustin.dk og Wupti.com

så faldt jeg lige over et rigtig fint tilbud på LG PK950 hos REDCOON.DK til knap 7000 kr leveret....

min pris grænse ligger på de 7000 kr

må sige at Redcoon.dk tilbudet lyder meget godt, men kender intet til dem ?? nogel erfaring med dem her inde fra ??

jeg overvejer også forsikring som kan fåes hos både Dustin.dk og Wupti.com men ikke hos redcoon.dk skal jeg bare droppe forsikring. ?
Til top
s0ad Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 17-Juli-2007
Point: 490
Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-April-2011 kl. 02:05
Har handlet en del gange hos dem og aldrig haft problemer. Det er en ret store kæde i mange andre lande, så tror næppe de snyder en - tjek evt. trustpilot.dk

Er lidt bange for deres varer er importeret fra andre EU-lande da de sender mange af deres ting med GLS fra et lager i Holland.

Angående forsikring, så find et alternativ, det er seriøst det rene fup. De forsikringer tører alligevel den af i din egen indbo uden du nogensinde får det at vide, men slipper for selvrisiko. Køb dig en elektronikforsikring igennem dit forsikringsselskab, det er langt billigere og dækker så også de andre elektroniske apperater i dit hjem. Du har godt nok en lille selvrisko, men den er ofte ikke højere end 500 kr.

Redigeret af s0ad - 22-April-2011 kl. 02:11
Til top
KlausDM Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 12-Marts-2010
Sted: Hammel, Jylland
Status: Online
Point: 19685
Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-April-2011 kl. 08:30
Oprindeligt skrevet af iceman24 iceman24 skrev:

så faldt jeg lige over et rigtig fint tilbud på LG PK950 hos REDCOON.DK til knap 7000 kr leveret....

Se om ike du kan finde en seriøs forhandler med butik i nærheden af dig og så betal de få kroner ekstra det koster at have en god service, frem for en "postkassebutik".

Al den jagt på at spare få kroner slår de sidste seriøser butikker herjemme ihjæl.

Klaus
Min modelbane, http://modelbaneeuropa.dk
Min hjemmeside, http://moppe.dk
Til top
kskruger Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 05-Februar-2007
Point: 3498
Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-April-2011 kl. 08:35
Det er billigere at køb tvforsikringen direkte hos forsikrings selskabet istedet for, at købe den hos forhandleren. f.eks. koster det 799,- for 4 års forsikring hos Securator se linket.

http://www.securator.dk/index.php?p=./modules/information/info&iid=27&_

Hvis man vælger at tegne en elektronikforsikring igennem dit forsikringsselskab, så skal man huske at læse det med småt og at den ikke er gratis, typisk koster det 500,- om året dertil koster det hos Alka 1048,- i selvrisiko på skade. Samt at de har afskrivninger, så efter 3-4 år er dit produkt afskrevet med hele 73%
Til top
Hother Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

hummelmose

Oprettet: 12-Juli-2006
Point: 23900
Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-April-2011 kl. 08:43
Oprindeligt skrevet af KlausDM KlausDM skrev:

Oprindeligt skrevet af iceman24 iceman24 skrev:

Se om ike du kan finde en seriøs forhandler med butik i nærheden af dig og så betal de få kroner ekstra det koster at have en god service, frem for en "postkassebutik".

Al den jagt på at spare få kroner slår de sidste seriøser butikker herjemme ihjæl.

Klaus
Det svar, kan jeg bare stå helt inde for. Jeg synes at det er så korsigtet at spare lidt usel mamon, så vælger man ikke at støtte en seriøs forhandler i DK. Næste gang man vil købe noget, så er der færre seriøse forhandlere tilbage. Der er få tilbage nuConfused  
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-April-2011 kl. 10:25
vil nu også meget gerne gå ind i en butik og købe overstående tv.. men det er bare ikke muligt jeg bor i 7700 området og vi har ingen forhandlere der har overstående tv..

er skam helt enige med jer...

nu er det heller ikke fordi jeg jagter hver 1 krone, faldt bare over Redcoon.dk og synes de var noget billige...

men hvis nogen kender en butik der har overstående tv til nær samme pris så kører jeg da gerne lidt efter det...
Til top
kskruger Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 05-Februar-2007
Point: 3498
Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-April-2011 kl. 10:43
Problemet er bare du er ved at være for sent ude, når vi snakker LG PK950 det er tæt på, at være udsolgt alle steder, fordi de nye modeller er på vej. Så Redcoon.dk er vel sidste chance, med mindre du kan finde en Expert butik som har et stående.
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-April-2011 kl. 11:12
Oprindeligt skrevet af kskruger kskruger skrev:

Problemet er bare du er ved at være for sent ude, når vi snakker LG PK950 det er tæt på, at være udsolgt alle steder, fordi de nye modeller er på vej. Så Redcoon.dk er vel sidste chance, med mindre du kan finde en Expert butik som har et stående.

ved ikke om jeg er sent ude :D har nu ikke kikket på de overnævnte skærme før min søster fik 760 hjem, har ellers selv kun været til panasonic.. og må sige de LG passer meget godt hvad jeg vil gi for en skærm lige nu..

tror nu også det ender med enten 750/760
Til top
Hi Fi Dwarf Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 02-Juli-2005
Sted: Danmark
Point: 445
Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-April-2011 kl. 20:33
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-April-2011 kl. 21:52
Oprindeligt skrevet af Hi Fi Dwarf Hi Fi Dwarf skrev:

Komplett.dk til 6990,-
http://www.komplett.dk/k/ki.aspx?sku=625847
'

tak for det... :)

var ellers indstillet på pk750 fra cinemagic.dk

men storbror er da klasse til prisen
Til top
Hi Fi Dwarf Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 02-Juli-2005
Sted: Danmark
Point: 445
Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-April-2011 kl. 00:11
Var da så lidt Smile
Har netop selv for nogle uger siden købt et 50PK760 fra komplett.dk for 5990,-

Fordelen er at det er N modeller de sælger, hvilket giver dig LG's onsite service. Det får du ikke på Non-N  modellerne som er det Cinemagic har på lager p.t.

Eneste minus jeg oplevede ved at handle med Komplett, var en lidt lang leveringstid (6 dage)
Ellers  ingen problemer - og Budstikken der leverede mit TV ydede stjerne god service.

Redigeret af Hi Fi Dwarf - 26-April-2011 kl. 00:11
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-April-2011 kl. 19:59
Oprindeligt skrevet af Hi Fi Dwarf Hi Fi Dwarf skrev:

Var da så lidt Smile
Har netop selv for nogle uger siden købt et 50PK760 fra komplett.dk for 5990,-

Fordelen er at det er N modeller de sælger, hvilket giver dig LG's onsite service. Det får du ikke på Non-N  modellerne som er det Cinemagic har på lager p.t.

Eneste minus jeg oplevede ved at handle med Komplett, var en lidt lang leveringstid (6 dage)
Ellers  ingen problemer - og Budstikken der leverede mit TV ydede stjerne god service.

så er den sgu bestilt... fik lov at overtrække min dejlige kærestes visa, så  jeg kunne bestille i dag, så får hun pengen torsdag når min løn er gået ind... :)

har dog lige et spørgsmål ang. levering fra komplett.dk, kan se det er med budstikken, og oplyste mit mobil nr så de kan kontakte dem..
ved i om det er muligt at aftale ca. leveringstid med dem eller ringer de bare kort tid inden de kommer ??

håber dog jeg har min fredag. da jeg først bestilte lidt i 17 men havde ikke skrevet adressen rigtig og slettede så ordren og den rigtige ordre blev så først lavet 17.04 men ham jeg snakkede med i support sagde jeg skulle forvente den fredag..
Til top

Besvar Besvar Side  12>

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu