recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Streaming media
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Bedste stream-box pt? Dune, Popcorn etc?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Bedste stream-box pt? Dune, Popcorn etc?

Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
isaac Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 04-Januar-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 481
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér isaac Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Februar-2015 kl. 21:17
Hvad mener du med at der er ingen der har fuld bd iso understøttelse? Min Dune Hd D1 mangler da absolut intet når jeg loader en BD disc. Hvad skulle mangle ift understøttelse? Jeg kan godt huske at der var noget om det, men  svjh  er det nyere Dune HD modeller, og ikke den gamle D1 jeg har.
Til top
JesperRou Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 13-August-2009
Sted: Østjylland
Point: 203
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér JesperRou Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Februar-2015 kl. 21:44
Hackerjac: Det er en stor gråzone. F.eks. kan C-300 vise BD menuer på den fleste film, som de ikke burde kunne uden at betale licens.

Det samme med min nye 600x3D. De betaler afaik ikke nogen licens, men kan vise både 3D og menuer.
Den fejler så en gang imellem på menuer, hvor den påstår der er kompatibilitets problemer. Men i det mindste crasher den ikke og kan bare skippe menuen.

Jeg vil tro det er de apperater som er lavet i kina og andre asiatiske lande, som ser lidt let på det med licens.
Også selvom licens ejeren er fra samme region (Sony).

Jeg kunne godt ønske Sony helt ad H til, hvad angår den licens og deres helt generelle vendor-locking tendenser.

Til top
Hackerjac Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 25-September-2008
Sted: Videbæk
Point: 2735
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Hackerjac Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Februar-2015 kl. 08:02
isaac: kan godt se det jeg skrev kan misforståes, der skulle have stået ingen nyere mediastreamer

JesperRou: Medi8er 600x3D understøtter jo ikke full BD menu, men derimod noget menu light som er indbygget i firmwaren

kopieret fra Medi8er forumet, postet 30 jan 2015

The player only supports avchd 2.0 camcordercode, not full blown bd player code.  Since cinavia was invented all licences for the full bd code requires that it only works if it gets the cinavia trigger from an optical drive.  So newer rip players can't use it.
The camcorder code dosntt support java menus, and has other issues which you may come across, such as no support for gapless segmenting/angle.

jeg kan dog ikke udtale mig om den phv c-300 da jeg ikke kender til den, men det er jo også efterhånden en ældre sag

Redigeret af Hackerjac - 09-Februar-2015 kl. 08:03
Til top

Besvar Besvar Side  <12

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu