|
Bedste streaming boks på markedet. |
Besvar ![]() |
Side <1 5678> |
Forfatter | |||
lunddal ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 09-Februar-2006 Sted: Danmark Status: Offline Point: 8671 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
||
Og man får tilsyneladende også høvl i denne tråd for ikke at anbefale en Shield - eller man bliver "oplyst" indtil man bukker under og vælger den i stedet.
|
|||
![]() |
|||
T-Duck ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-Januar-2012 Sted: Vålse Danmark Status: Offline Point: 4076 |
||
|
|||
![]() |
|||
kennls ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 24-November-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 77 |
||
Hvis dine evner til at læse, ikke rækker til andet end enkelte sætninger og ikke længere tekster. Så håber jeg ikke du sidder i en it-supporter rolle, hvor du skal læse og besvare emails ![]() Idet hele taget virker det som din debat deltagelse, mere handler om at prøve at nedgøre andre og stive dig selv af. Jeg debattere gerne med seriøse mennesker, men ikke en tilsyneladende teenager, hvis debat erfaring begrænser til WOW og kalde resten af raidet for n00bs ![]() Kom ud i verden og mød andre med et smil, empati og interesse, så bliver dit liv meget bedre ![]() Jeg har netop ikke en shield (du har vel forstået jeg har ATV4?) og kan derfor ikke udtale mig om chromecast funktionen i shield. Men jeg har en v1 chromecast enhed, som jeg ikke er imponeret over. Jeg synes i det hele taget at mobil til TV løsninger såsom chromecast og airplay er besværlige. Hellere funktionaliteten i en boks med en fjernbetjening
![]() |
|||
![]() |
|||
Flick ![]() Bruger ![]() Oprettet: 05-December-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 245 |
||
Hvor? Det gælder da mere omvendt, hvis man siger noget godt om Shield, så er det at sammenligne "tekniske dillere" - og så kan man åbenbart ikke have et liv med venner og være social. Samtidig er det noget værre lort at caste videoer, men musik er helt fint, og bruger meget mindre strøm, på trods af at man ikke har prøvet Google Cast, yeah right! Sammenligningerne er helt ude i skoven, der kommer det ene argument op efter det andet, på trods af at man absolut intet ved om produktet, det er fint at synes noget er godt og fint, men lad være med at sammenligne med et produkt som man ikke kender noget til.
|
|||
![]() |
|||
Esbjørn ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 01-November-2012 Sted: Re Status: Offline Point: 39 |
||
Nu synes jeg lige vi skal komme tilbage på sporet! Alle har forskellige meninger og jeg synes det er rigtig god information jeg har fået. Valget er meget svært. Har altid været android mand, men kan godt se fordele ved lige det apple produkt. Jeg skal ihvertfald have prøvet begge produkter.
|
|||
![]() |
|||
kennls ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 24-November-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 77 |
||
Har du hørt om det som hedder et stråmands argument? Det er at tillægge modstanderen en mening eller motiver de ikke har. Jeg har en chromecast v1 og har brugt den, hvilket jeg også har beskrevet. Så hvor har jeg skrevet jeg ikke har brugt chromecast? Som skrevet til før, så har jeg ikke prøvet chromecast funktionen i shield, da jeg som skrevet har en ATV4. Jeg har fremlagt hvorfor jeg har valgt ATV4 og har et par shield fans, der ikke kan spille bold, uden at gå efter manden. Det viser jo et vis mangel på modenheds niveau hos dem der går efter manden
![]() |
|||
![]() |
|||
Flick ![]() Bruger ![]() Oprettet: 05-December-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 245 |
||
Jeg tillægger dig ikke noget som helst, det er ord du helt selv har skrevet, og det vil jeg mene er at gå efter manden i stedet for bolden ![]() Du må da meget gerne fortælle mig hvor jeg har gået efter manden, for det mener jeg ikke at jeg har gjort. Når det så er sagt, så ved jeg ikke hvordan du tror Google Cast fungerer, men det bruger altså ikke mere batteri end fx Spotify Connect, og man kan også justere lyden igennem Google Cast ved hjælp af HDMI-CEC, lige så vel som man kan tænde/slukke for sin Shield ved brug af HDMI-CEC. Præcis samme måde som Apple TV og mange andre devices gør det. Og ja, det virker selvfølgelig også med DD+, DTS, DTS-HD osv.
|
|||
![]() |
|||
lunddal ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 09-Februar-2006 Sted: Danmark Status: Offline Point: 8671 |
||
Det er jo lige præcis det du og Flick gør. De andre nævner ikke Shield i deres oprindelige anbefaling af ATV. Til gengæld bliver I ved med at køre på de to, der anbefaler ATV, og de ting, der har fået kennls til at vælge ATV er åbenbart ikke acceptable. Folk har forskellige holdninger og behov, og det gælder ikke om at tvinge ens egen holdning ned over andre. Din Shield bliver ikke dårligere af at andre har ATV. Redigeret af lunddal - 03-Juni-2016 kl. 22:54 |
|||
![]() |
|||
T-Duck ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-Januar-2012 Sted: Vålse Danmark Status: Offline Point: 4076 |
||
|
|||
![]() |
|||
||
flick og jeg har prøvet at holde denne tråd religions fri. men det kan skalle06 ikke finde ud af
|
|||
![]() |
|||
Jonas Bojer ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 10-April-2008 Sted: Århus C Status: Offline Point: 804 |
||
Hverken AT eller cromecast kan spille DD5.1 på HBO samt dukan ikke vælge at bitstreame til en bedre processor. STRØM hvem fanden tænker på det? mit anlæg står altid tændt ;O) Hilsen Jonas Bojer
|
|||
![]() |
|||
Skalle06 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 29-November-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1116 |
||
@T-Duck
Hvad sker der for dig? Jeg har sagt, at ud fra de behov som trådstarter kom med i starten (danske streaming apps) var ATV den boks, han kom længst med - det bedste valg. Jeg har også skrevet, at hvis han havde andre behov f.eks. Netflix og afspilning af rippede film, så kan Shield være det bedste valg. Hvordan kan det være religiøst? Redigeret af Skalle06 - 04-Juni-2016 kl. 08:34 |
|||
Go outside, the graphics are amazing!
|
|||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1 5678> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |