|
Bedste Streaming Platform? |
Besvar ![]() |
Side <123 |
Forfatter | |
Naiera ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-August-2004 Sted: Aarhus Status: Offline Point: 12426 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg bruger stemmestyring til at søge, når jeg en sjælden gang imellem søger efter noget på Apple TV 4.
|
|
![]() |
|
kbaggen ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 26-December-2006 Sted: Roskilde Status: Offline Point: 328 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg vil lige følge op og skrive at jeg har ATV4 i stuen og så chromcast i kontor og køkken......og min point ved at skrive dette er at man snildt kan klare sig med en billig tablet og Chromcast........at Chromcast er ret smart til at gøre en usmart fjersyn eller en gammel monitor brugbar igen.
Men som styring til stuealter så er ATV4 vores valg........pga. de mange apps som er lette at styre og ganske innovative! En anden medspiller til dette valg er at konen har Telmore, og dermed en masse gratis streaming der har apps på ATV4. Derudover, så her jeg en masse itunes kredit gennem gavekort, og dermed en masse dollars jeg bruger på US Itunes til film, samt at betale for Netflix! Så hvis jeg ikke havde de 500$ og konen ikke havde Telmore, var vi nok mere interesseret i Shield´en..........!
|
|
http://iblopper.bubble-logger.com
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <123 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |