|
Bedste TV i prisklassen |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Strange ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 03-Marts-2008 Status: Offline Point: 3199 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 11-Oktober-2016 kl. 18:51 |
Hej Alle
Jeghar ikke fulgt så meget med, som jeg gerne ville det seneste års tid eller to, men nu står jeg i den situation, at jeg vil skifte mit Pana G20 ud med et nyt TV. Jeg har 5000 -7000 (Helst 5000) jeg er villig til at bruge - og det skal være minimum 55". Hvilket TV (og hvorfor) skal jeg vælge det TV? Det skal bruges til almindeligt TV kiggeri, Blu-ray, PS4 og Netflix (Som jeg kører via Apple TV). Hit me! Det ville være værdsat med alle de bud I kunne komme i tanke om. |
|
![]() |
|
sircosmo ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 26-Maj-2006 Sted: Aalborg, Denmark Status: Offline Point: 37 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hvis det ikke behøver at være 4K
så kig på Sony KDL-55w805c det får gode anmeldelser. Bilka har det på tilbud til 5499.- Redigeret af sircosmo - 31-Oktober-2016 kl. 10:34 |
|
![]() |
|
Strange ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 03-Marts-2008 Status: Offline Point: 3199 |
Det skal være 4k. :)
|
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
Der er 1 LG og 1 Samsung iflg Pricerunner. Tror det er fløjtende ligegyldigt hvilket du vælger.
|
|
![]() |
|
digitalt.tv ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 27-November-2005 Status: Offline Point: 720 |
Samsung ville jeg nok foretrække i forhold til LG når vi taler LED TV. Hvis du kan vente til Black Friday så kan det måske være at Samsung KS7005 55" kommer ned i nærheden af de 7000,-
|
|
![]() |
|
joensson ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 07-Februar-2006 Sted: Aalborg Status: Offline Point: 213 |
Flatpanels.dk har en "Købsanbefalinger" sektion hvor de bl.a. lister et Samsung 6-serie 55" 4K som value for money 4k, sortniveau og godt til spilkonsol (lavt inputlag) - det ligger på ~6500kr i øjeblikket.
Flatpanels side med anbefalingerne: http://flatpanels.dk/fokusartikel.php?subaction=showfull&id=1169844738#stueTV Prissammenligning på 55" 6-serie tv'et: Men som også nævnt tidligere i tråden her, så er der ikke længe til Black friday og der kommer sikkert nogen gode tilbud på de tv der er lige over dit budget, som gør at de så vil være inden for 'rækkevidde'.
Redigeret af joensson - 01-November-2016 kl. 13:04 |
|
![]() |
|
csell ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 16-Juni-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4834 |
Hej Jeg ved ikke hvad forskellen er på Samsung UE55KU6405 og Samsung UE55KU6455UXXE men Power har i dag det sidste i deres tilbudsavis i 55" til 5555 kr. Hilsen Carsten.
Redigeret af csell - 01-November-2016 kl. 16:30 |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |