|
|
Besvar ![]() |
Side <12345 6> |
Forfatter | ||
speed six ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 19-Oktober-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 32 |
![]() |
|
Må man spørge trådstarter om, hvad han ellers har af udstyr derhjemme. Hvis du har andet B&O udstyr, så tror, at du i længden bliver mest tilfreds med et B&O TV. Det integrerer i al fald perfekt med andet B&O udstyr.
Som du allerede selv har påpeget er BeoVision 7-55 et super lækkert TV. Jeg synes at billedkvaliteten er rigtig god, også sammenlignet med Pana og Pio. Når man samtidigt kigger på designet, lyden og samlekvaliteten, så synes jeg, at den samlede pakke fra 7-55 har få konkurrenter.
Det kommer dog alt sammen an på, hvad du vægter af kvaliteter ved et TV.
/Henrik
|
||
![]() |
||
speed six ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 19-Oktober-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 32 |
![]() |
|
En smule pebret i forhold til VT20E men bestemt ikke skræmmende, synes jeg.
/Henrik
|
||
![]() |
||
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19815 |
![]() |
|
Det er da ikke slemt... Klaus |
||
![]() |
||
Otto J ![]() Platin medlem ![]() Branchemedlem Oprettet: 04-Marts-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 11218 |
![]() |
|
Skal måske lige nævne at det er for PF20, VX100 er nok det meste af 20k oveni, uden at jeg lige har undersøgt prisen for nyligt.
|
||
![]() |
||
Moulder ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 03-December-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 372 |
![]() |
|
Jeg tror bare jeg opretter en ny tråd, måske på et andet forum, så kan I bare fortsætte her.
![]() |
||
Mvh
Moulder |
||
![]() |
||
SVP03 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-Februar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4172 |
![]() |
|
|
||
SVP03
|
||
![]() |
||
Otto J ![]() Platin medlem ![]() Branchemedlem Oprettet: 04-Marts-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 11218 |
![]() |
|
Hvad fabler du om? Det var dog det mest utaknemmelige svar jeg længe har hørt
![]() Ved du hvad, det kan godt være jeg kan virke arrogant og bedrevidende nogle gange, men jeg giver dig ganske gratis en information som jeg lever af at tage penge for. Nogle gange spørger jeg mig selv hvorfor jeg dog gider, og når man får sådan en reaktion i hovedet, så er det én af de gange. Det er et debatforum det her, ikke et service-organ.
Skriv du bare i et andet forum, så skal jeg give dig præcist samme svar dér, og kickstarte præcist samme diskussion, for det er dét folk GØR på debat-fora! Hvis du vil have individuel rådgivning, behovsanalyse og udførlige løsningsforslag, så henvend dig til en butik og BETAL for det!
|
||
![]() |
||
Brixen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 19-Juni-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 6693 |
![]() |
|
Godt sagt, Otto.
|
||
Venlig hilsen
KB |
||
![]() |
||
baekgaard ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-April-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 502 |
![]() |
|
Bevars Otto, du er sikkert dygtig, men du burde finde et andet forum, hvor du kan skabe dig som en lille tøs på 14. Jeg har aldrig tidligere oplevet så underlig rådgivning i mit liv. Manden efterlyser et godt tv, og taler selv B&O, Loewe og noget Samsung. Og angiver også at de har hytten fyldt med B&O, hvilket kunne tyde på at de er til nemme, lækre og brugervenlige setups. Det sidste du skal begynde på, er da at anbefale manden et ikke consumer setup, hvor han skal bruge det ene og det andet, for at få noget fornuftigt ud af det.
Seriøst, hvis det er sådan du rådgiver dine kunder, så er du nok den dårligste og mest uprofessionele og snobbede butiksansatte jeg nogensinde er stødt ind i. Nu til trådstarter, hold dig til B&O hvis du har pengene. Du får uden sammenligning den bedste byggekvalitet, lyd og billedekvalitet samlet set, samt det passer til resten af dit setup. |
||
![]() |
||
bitnisse ![]() Junior bruger ![]() ![]() Oprettet: 26-Marts-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 46 |
![]() |
|
Jeg tror lige du bør læse hele tråden én gang til |
||
![]() |
||
rhsin ![]() Guld medlem ![]() ![]() recordere.dk teamet Oprettet: 19-Januar-2007 Sted: Århus Status: Offline Point: 5990 |
![]() |
|
|
||
Mvh
René |
||
![]() |
||
fredtoft ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 22-Februar-2008 Status: Offline Point: 178 |
![]() |
|
Easy now...
Det er jo ikke Otto som har problemet. Han kommer med sit eget bud på det "Bedste TV lige nu" præcis som der bliver spurgt efter. Otto vælger så at basere sin anbefaling på en parameter som hedder billedkvalitet. Hvis trådstarter ikke er glad for svaret, så må han læse hen over det, eller give yderligere præciseringer af hvad han mener.
Her er hvad han angav i sit spørgsmål:
Jeg undlod selv at svare, specifikt fordi det ikke giver mening at anbefale det "Bedste TV lige nu" uden at få at vide præcis hvilke parametre der skal lægges vægt på. Intet "TV" er det bedste på alle områder.
Samlet set bedste billede på et nuværende konsum-TV: Pana VT20
Samlet set bedste billede på et historisk konsum-TV: Pio KRP-500/600 Mest iøjnefaldende design på et nuværende konsum-TV: Sammy C9005
Bedste billedkvalitet til prisen på et nuværende konsum-TV: Sammy PS63C7705
Bedste TV til streaming af film lovligt fra nettet i løbet af oktober: LG
Mest gennemførte TV med brugervenlig styring: B&O og Loewe
Bedste byggekvalitet: B&O
Samlet set bedste billede på et nuværende 3D konsum-TV: Pana VT20
Bedste indbyggede Internet-funktioner på et nuværende konsum-TV: Sammy C-series Samlet set bedste billede på monitor: Nok den af Otto beskrevne løsning eller eventuelt tilsvarende på en KRP-500.
Samlet set bedst billede: 3-chip DLP
Samlet set bedst billede til prisen: 3-chip D-ILA
Og ovenstående er i forvejen yderst grove generaliseringer.
Man kan altså ikke bare på et forum bede om at få udpeget det på alle måder bedste TV uden at give præferencer for de enkelte parametre, og så blive prinsessefornærmet, når en af Danmarks dygtigste fagfolk giver sit bud på hvordan man får det billedkvalitetsmæssigt "Bedste TV lige nu". |
||
Branchemedlem - THX og ISF certificeret kalibrering
AV Blog - strøtanker om kildetro gengivelse af lyd og billede |
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12345 6> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |