Det Pana VT20 jeg så på, var "out of the box", altså ikke indstillet yderligere end fra fabrikken.
Der kan formentlig forbedres en del på nogle ting, ved at sætte de korrekte indstillinger, men billedet var simpelthen ikke i nærheden af at være skarpt.
Og nej, det var ikke analogt signal

RuneH, burde man ikke kunne forvente at få en god oplevelse i butikkerne, når man er ude og se på TV..?? Det er trods alt det de lever af!!
Jeg har hørt historien så mange gange, "det er fordi vores signal ikke er godt" eller "det er fordi vi har så mange tv på det samme kabel" eller "det er vores loftlys der ødelægger billedet"
Jamen HALLO..!! Så gør for fanden da noget ved problemet..
Hvis man ikke kan gå ind i en butik og se det optimale billede på det tv man er interesseret i, hvordan fanden kan nogen så forvente at man køber det..??
Skal man have ny bil, og man får en prøvetur i den skinnende skønhed, så dur det da ikke at bilen kører af hel.... til, og sælgeren siger, bare vent til du har købt den, så kan du selv justere lidt på den, så kommer den til at kører meget bedre..!!
Det holder bare ikke..
I mine øjne, er det i mange tilfælde fordi tv'et bare ikke performer godt nok.
Selvfølgelig er det ikke optimalt med lysstofrør i hele butikken, når det nu er tv man skal fremvise..
Jamen så fjern da det lys, hvor svært kan det være, der skal vel sælges tv mange år frem i tiden, så problemet er vel permanent, eller hu ??
Redigeret af Moulder - 18-Oktober-2010 kl. 12:13