recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Bedste TV med lav input lag til konsol spil?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Bedste TV med lav input lag til konsol spil?

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Hr. Soegaard Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 27-April-2010
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 21
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Hr. Soegaard Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Bedste TV med lav input lag til konsol spil?
    Sendt: 06-August-2016 kl. 20:07
Hej.

Har været væk i mange år fra denne branche og tiden er inde til at mit gamle Sony W905 46" skal skiftes ud.

Jeg bruger mit tv primært til konsol spil som Xbox og PS4.

Krav:

HDR
4K

Skal jeg hoppe på sony igen, eller hvad er bedst, når input lag skal være så lav som muligt?
Det ikke så tit hjemmesiderne tester input lag, og Hz kan jeg ikke bruge til noget i denne sammenhæng.

Jeg er åben for bud og hvad erfaringer I har. Tak.

PFT.
Bedste Hilsner - Hr. Soegaard
Til top
Rasmus Larsen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
FlatpanelsDK

Oprettet: 23-Januar-2010
Point: 4704
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Rasmus Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-August-2016 kl. 06:59
Vi holder denne liste over målinger af input lag på tv-skærme opdateret:

Vær dog opmærksom på, at såfremt du f.eks. vil spille i HDR fra Xbox One S, så er det ikke altid at game mode kan aktiveres samtidig med HDR. Folk er pt. ved at undersøge hvordan det forholder sig hos de forskellige producenter.
Til top
Hr. Soegaard Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 27-April-2010
Point: 21
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Hr. Soegaard Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-August-2016 kl. 19:40
Tak for det link. ;)

Ser ud til Samsung 8005 er det bedste til pris/ydelse lige nu med 20ms.

Jeg har lige nu et Sony W905 som efter test skulle ligge på mellem 10 og 15 så det går faktisk ned af bakke for mig hehe. ;)
Bedste Hilsner - Hr. Soegaard
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu