recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Bedste TV til en studerende?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Bedste TV til en studerende?

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
jacobtc Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 05-Juli-2012
Sted: Sønderjylland
Status: Offline
Point: 16
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jacobtc Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Bedste TV til en studerende?
    Sendt: 05-Juli-2012 kl. 19:20
Hej, jeg skal snart til Aalborg og studere på Uni, og skal dermed også flytte i egen lejlighed...

Nu står jeg så med det problem at jeg skal finde et TV, og da pengepungen ikke rækker til et ES8005 eller lignende, så ville jeg bare høre hvad i gerne ville anbefale, ser selvfølgelig helst at det har indbygget MPEG-4 tuner i, eller så skal størrelsen vel bare være et 40'' eller lignende, gerne et pænt design hvis det er muligt :)

Prisen er variabel, men 5000-7000 kr, og det må gerne være brugt :)

Hilsen Jacob
Til top
reslfj Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 14-Maj-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 2247
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér reslfj Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-Juli-2012 kl. 21:13
Oprindeligt skrevet af jacobtc jacobtc skrev:

Hej, jeg skal snart til Aalborg og studere på Uni, og skal dermed også flytte i egen lejlighed...

Tiderne er blevet trange - hva'   Cry  
Oprindeligt skrevet af jacobtc jacobtc skrev:

Nu står jeg så med det problem at jeg skal finde et TV, og da pengepungen ikke rækker til et ES8005 eller lignende, så ville jeg bare høre hvad i gerne ville anbefale, ser selvfølgelig helst at det har indbygget MPEG-4 tuner i, eller så skal størrelsen vel bare være et 40'' eller lignende, gerne et pænt design hvis det er muligt :)

Prisen er variabel, men 5000-7000 kr.

Det er lige ved at være så spartansk,  at det er en overtrædelse af menneskerettighederne - Fattig-Jacob  Ouch

Nå,  Men du skal naturligvis ikke købe noget fjernsyn, før du har afklaret, hvor og hvordan du skal bo.
I Aalborg er der både store fælles-kabel/antennenet og andre kabelnet. Det er også muligt, du skal have signal fra en antenne. 

Lars    Smile
Send mindst én DR kanal HEVC kodet, så alle forstår at alt nyt skal kunne HEVC.
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu