|
Bedste TV til en studerende? |
Besvar ![]() |
Forfatter | ||
jacobtc ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 05-Juli-2012 Sted: Sønderjylland Status: Offline Point: 16 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 05-Juli-2012 kl. 19:20 |
|
Hej, jeg skal snart til Aalborg og studere på Uni, og skal dermed også flytte i egen lejlighed...
Nu står jeg så med det problem at jeg skal finde et TV, og da pengepungen ikke rækker til et ES8005 eller lignende, så ville jeg bare høre hvad i gerne ville anbefale, ser selvfølgelig helst at det har indbygget MPEG-4 tuner i, eller så skal størrelsen vel bare være et 40'' eller lignende, gerne et pænt design hvis det er muligt :) Prisen er variabel, men 5000-7000 kr, og det må gerne være brugt :) Hilsen Jacob
|
||
![]() |
||
reslfj ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 14-Maj-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2247 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Tiderne er blevet trange - hva' ![]()
Det er lige ved at være så spartansk, at det er en overtrædelse af menneskerettighederne - Fattig-Jacob ![]() Nå, Men du skal naturligvis ikke købe noget fjernsyn, før du har afklaret, hvor og hvordan du skal bo. I Aalborg er der både store fælles-kabel/antennenet og andre kabelnet. Det er også muligt, du skal have signal fra en antenne. Lars ![]() |
||
Send mindst én DR kanal HEVC kodet, så alle forstår at alt nyt skal kunne HEVC.
|
||
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |