|
Bedste TV til fodbold(bevægelse) |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
troopa ![]() Bruger ![]() Oprettet: 06-April-2014 Status: Offline Point: 92 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 06-Marts-2015 kl. 02:03 |
Har ca 10k til et nyt tv gerne 55". Det vigtigste for mig er at billedet står skarpt når man ser fodbold, dette er et problem efter man ikke kan få Plasma mere...
Derudover vil jeg meget gerne være fri for banding mv da det også er meget forstyrrende ved fodbold specielt. Jeg vægter ellers 2d billedekvalitet, kontrast og sort niveua, men som sagt hvordan TVet håndtere bevægelse og fodbold er det vigtigste. Nogen bud? (PS har set et hu7505 og dette var eksempelvis ikke tilfredsstillende på dette punkt, både hvad angår bevægelse og banding), det var ellers på de andre punkter godt (kontrast,sort niveau, generel billedekvalitet) Redigeret af troopa - 06-Marts-2015 kl. 02:05 |
|
![]() |
|
Rolf Lemmike ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 25-Maj-2007 Status: Offline Point: 1066 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Komplett har et enkelt, oven i købet til en sveden pris for en 60"
https://www.komplett.dk/lg-60-plasma-tv-60pb560v/817586 Redigeret af Rolf Lemmike - 06-Marts-2015 kl. 06:27 |
|
![]() |
|
Ja det er ikke så dumt igen men 60" er desværre for stort, og efter hvad jeg kan læse er det ret langt fra topplasma modellerne i kvalitet (eks samsungs f8500 fra 2013 eller vt60 osv)
Skal lige siges at jeg har målt og der er højest plads til 58" Redigeret af troopa - 06-Marts-2015 kl. 09:17 |
|
![]() |
|
Lennon ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 06-Januar-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4858 |
Et middelmådigt plasma er som udgangspukt bedre end et godt LCD/LED . . .
|
|
Samsung PS63C7705
Samsung HDbox Pioneer LX86 Jamo D8 surround m SUB Nikon D7100 DELL 2408WFP skærm |
|
![]() |
|
Det er muligt, men gider ikke have noget middelmådigt, må se om jeg kan finde et brugt VT60, F8500 og lign.
Ser ikke rigtigt ud til der er nogen LCD TV på markedet som kan det samme. |
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 38 ![]() -- ![]() Oprettet: 21-Maj-2006 Status: Offline Point: 5 |
Jeg ser nuvellers ikke omtalte problem på Panasonic 55AS640!
Derudover fantastisk sortniveau, naturlig farvegengivelse og et fint kontrastniveau. M.v.h. |
|
![]() |
|
JohnHDK ![]() Junior bruger ![]() ![]() Oprettet: 15-Januar-2011 Sted: Køge, Danmark Status: Offline Point: 21 |
Jeg kan anbefale dette: Sony KDL50W805BBN
http://www.elgiganten.dk/product/tv-radio/fladskarms-tv/KDL50W805BBN/sony-50-3d-smart-tv-i-elegant-design-kdl50w805b# Bruger det til Xbox One spil, og til at se film på , suverænt flot billede, ikke den mindste antydning af forsinkelse og sort niveau er lige så godt som vores gode gamle Pana plastma tv. Fås også som 55" http://www.elgiganten.dk/product/tv-radio/fladskarms-tv/KDL55W805BBN/sony-55-3d-smart-tv-i-elegant-design-kdl55w805b
Redigeret af JohnHDK - 06-Marts-2015 kl. 21:13 |
|
![]() |
|
@John Når du ser sport og der er bevægelse (fodbold) så står det hele skarpt uden at blive sløret og lign? Havde overvejet w828 da den har motionflow 800 i stedet for de 200 805eren har i forhold til sport mv. Men efter at have prøvet et HU7505 UHD tv fra samsung, så har jeg altså min tvivl om at der er nogen LCD tv her i 2014 der er på niveau med de to nævnte plasmaer.
Og så har jeg 2 problemer mere med W8. 1. vægophæng. Har et wirebeslag jeg kan vil bruge igen, og se ikke ud til at W8 umiddelbart lige kan bruges med et standard Vesa beslag? 2. Derudover er jeg måske en af de få som ser 3d forholdsvist meget(animationsfilm, og film som avavtar, hobitten mfl) derfor betyder det også lidt, og her skulle w8 være elendig. Redigeret af troopa - 06-Marts-2015 kl. 21:26 |
|
![]() |
|
JohnHDK ![]() Junior bruger ![]() ![]() Oprettet: 15-Januar-2011 Sted: Køge, Danmark Status: Offline Point: 21 |
Jeg har set 2 film i 3D og de var begge meget imponerende, havde ingen problemer med noget der, foruden at jeg hader 3D (er brillebruger) , så brillerne er solgt ;-) Man kan købe et beslag så der kan bruges Vesa beslag, men tvøet kommer langt ud fra væggen, og det gør det også med den medfølgende fod, som samtidgi kan bruges som vægbeslag. Jeg ser ikke så meget fodbold, men har da set lidt ind imellem, når der er en vigitg kamp og hverken konen eller jeg har set noget til motionblur.
|
|
![]() |
|
Ja ok, alle har jo forskellige præferencer. Jeg er ret kritisk ift til billedekvalitet specielt hvad angår motion blur og banding. Der findes jo ikke det perfekte TV, men skal nok lidt tættere på end hvad W8 kan bringe mig umiddelbart. Dog ikke et sekund i tvivl om at det er et super tv, specielt til prisen.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |