|
Bedste tv til soveværelset maks 5000-6000 kr |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
wanting ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 27-April-2006 Sted: Esbjerg Status: Offline Point: 721 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 20-Januar-2013 kl. 19:00 |
Skal have et tv til soveværelset og hvor får jeg mest for pengene..
Miminum 42 " maks pris 5000-6000 kr Hvad er det bedste køb lige nu ?
|
|
![]() |
|
Brixen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 19-Juni-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 6693 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Bedste køb nu er vel Panasonic plasma. Fx X50 serien, som kun er HDready. 42" kan fås til 2999,- i Fona lige nu.
Og 50" hos Komplett for 3999,- http://www.komplett.dk/k/ki.aspx?sku=749389 Der er flere 50" her: http://www.flatpanels.dk/fokusartikel.php?subaction=showfull&id=1356603787 Redigeret af Brixen - 20-Januar-2013 kl. 19:28 |
|
Venlig hilsen
KB |
|
![]() |
|
wanting ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 27-April-2006 Sted: Esbjerg Status: Offline Point: 721 |
Er det bare mig eller er Pana X50 serien lidt over the hill ??? Det er jo efterhånden et gammel tv eller måske tænker jeg på et andet fra dem ??
|
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
Næh, alle xxxx50'er er fra 2012
|
|
![]() |
|
Quakermire9230 ![]() Bruger ![]() Oprettet: 11-November-2010 Sted: Danmark Aalborg Status: Offline Point: 131 |
Undskyld jeg lige smider et post.. ved godt du siger min 42" men har et 40" samsung 3d tv.. C7705... til bud fra 2500.. Hvis det var noget.. så er der i hvertfald masser penge i overskud til et par gode dyner..
|
|
![]() |
|
Brixen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 19-Juni-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 6693 |
Ja, som Kampus skriver, er det 2012 modeller. Derfor er de billige lige nu. 2013 modellerne er på vej.
Det eneste "gamle" ved X50 er opløsningen. Det er kun HDready, dvs. hvis det skal bruges til blu-ray kan man få bedre billede med et Full HD tv. Det er alle 50" Panasonic, som jeg linkede til på Flatpanels.dk. Redigeret af Brixen - 20-Januar-2013 kl. 19:56 |
|
Venlig hilsen
KB |
|
![]() |
|
Så tænkte jeg nok på en anden serie, troede bare ikke man i 2012 stadig kunne få nye ikke Full HD tv :-)
|
|
![]() |
|
Mange mennesker sidder jo så langt fra tv'et at de ikke kan se forskel på HDready og FullHD, så det er jo perfekt med et billigt tv til dem. Og i soveværelset er der vel 2,5-3 m til skærmen. Derfor foreslog jeg HDready. |
|
Venlig hilsen
KB |
|
![]() |
|
Jamen det kunne da også være noget helt sikkert, synes bare designet er ret kedelig .. Men det er jo hellere ikke det vigtigste
|
|
![]() |
|
Ellers kig på det link til flatpanels, jeg postede. Der er samlet de tilbud der er lige nu. |
|
Venlig hilsen
KB |
|
![]() |
|
Vil jeg gøre Brixen.. Synes bare der var meget få i den billigere ende..
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |