recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Bedste TV uden "smart"?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Bedste TV uden "smart"?

Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
bentpetersson Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 17-November-2013
Status: Offline
Point: 2437
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér bentpetersson Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-Oktober-2014 kl. 18:31
Ja, det er nok til at få fornøjelse ud af det. Vil man se uhd, altså 4k så kræver det dog en 25 forbindelse, men kun 5 til HD

Redigeret af bentpetersson - 20-Oktober-2014 kl. 18:34
Med venlig hilsen
bentpetersson

Til top
zulfo Se dropdown menu
Moderator gruppe
Moderator gruppe
Branchemedlem

Oprettet: 05-April-2006
Sted: Denmark
Point: 3701
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér zulfo Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-Oktober-2014 kl. 18:41
Oprindeligt skrevet af bentpetersson bentpetersson skrev:

Ja, det er nok til at få fornøjelse ud af det. Vil man se uhd, altså 4k så kræver det dog en 25 forbindelse, men kun 5 til HD

Det er rigtigt, NetFlix anbefaler 25 Mbit til UHD, men det var ikke mit indtryk at OP ledte efter et UHD TV Smile

Redigeret af zulfo - 20-Oktober-2014 kl. 18:42
Lars B

DENON AVR-2200W, XTZ99.36, XTZ 99.26, XTZ 99.26 Center, XTZ W12.16, SONY AF8 & TH42PV60, Panasonic BDT 300, PS3 160Gb, Xbox 360, PS4, Synology DS414
Til top
JordanDK Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 03-December-2009
Sted: Randers C
Point: 2327
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér JordanDK Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-Oktober-2014 kl. 21:34
@zulfo

Hvis man nu er en del af en større familie. Vi har fx 3 børn der gerne vil se noget forskelligt samtidigt med fruen og jeg ser noget, så løber der altså hurtigt nogle Mbits igennem. Vi har så muligheden hvor vi bor for en god internet hastighed, så derfor er det ikke et problem her da vi har 90/90.

Men en almindelig 20/2 forbindelse fx kan hurtigt gå hen og blive det.
65" B9 OLED, 5.2.1 Dali Lektor højtalere og Monolith df+ sub

Mess with the best, die like the rest.
Til top
bentpetersson Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 17-November-2013
Point: 2437
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér bentpetersson Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-Oktober-2014 kl. 21:49
Oprindeligt skrevet af zulfo zulfo skrev:

Oprindeligt skrevet af bentpetersson bentpetersson skrev:

Det er rigtigt, NetFlix anbefaler 25 Mbit til UHD, men det var ikke mit indtryk at OP ledte efter et UHD TV Smile

Samsung UE48HU7505, som nævnes som det ene er et uhdTV, så derfor mit svar.
Med venlig hilsen
bentpetersson

Til top
zulfo Se dropdown menu
Moderator gruppe
Moderator gruppe
Branchemedlem

Oprettet: 05-April-2006
Sted: Denmark
Point: 3701
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér zulfo Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-Oktober-2014 kl. 06:32
Oprindeligt skrevet af JordanDK JordanDK skrev:

@zulfo

Hvis man nu er en del af en større familie. Vi har fx 3 børn der gerne vil se noget forskelligt samtidigt med fruen og jeg ser noget, så løber der altså hurtigt nogle Mbits igennem. Vi har så muligheden hvor vi bor for en god internet hastighed, så derfor er det ikke et problem her da vi har 90/90.

Men en almindelig 20/2 forbindelse fx kan hurtigt gå hen og blive det.

Jamen, der er da mange faktorer der spiller ind på om en 10Mbit, en 20Mbit eller en 90Mbit er godt nok til ens brug, men nu tog jeg udgangspunkt i at der blev talt om hvad streaming til SmartTV kræver.

Jeg har selv boet i et hus hvor vi kunne få 5/1 xDSL fra TDC og det var ikke meget til en familie på 4, hvor der er 2 teenagebørn med hang til skype Wink

Det er vel også sjældent at 3-4 personer streamer UHD fra NetFlix på en gang?

Nå, vi stikker vist lidt af fra emnet Smile
Lars B

DENON AVR-2200W, XTZ99.36, XTZ 99.26, XTZ 99.26 Center, XTZ W12.16, SONY AF8 & TH42PV60, Panasonic BDT 300, PS3 160Gb, Xbox 360, PS4, Synology DS414
Til top

Besvar Besvar Side  <12

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu