recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Streaming media
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Bedste tv-boks
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Bedste tv-boks

 Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
Rasmus Larsen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar
FlatpanelsDK

Oprettet: 23-Januar-2010
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 4446
Funktioner Funktioner   Tak (1) Tak(1)   Citér Rasmus Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-Januar-2024 kl. 10:18
PS: Telia TV har ikke særlig god streamingkvalitet. Det vil hverken Apple TV, Nvidia Shield eller ny TV-skærm ændre på.
Til top
Munch Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 23-Juni-2018
Sted: Vejle
Status: Offline
Point: 4265
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Munch Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-Januar-2024 kl. 10:22
Oprindeligt skrevet af CoolStar68 CoolStar68 skrev:

Tak for indlæggene. 

Jeg overvejer faktisk om jeg ikke helt kan undgå et streaming device, hvis jeg alligevel vil opgradere mit tv?

Da jeg via mit arbejde kan få gratis TeliaTV vil jeg selvfølgelig fortsætte med det.

Derfor er mit spørgmål nu: Hvilket tv vil i anbefale? Mine krav er: Ca. 75 tommer, TeliaTV app, rigtig god billedkvalitet, ikke superdyrt.

Er der evt noget relevant på udsalg i øjeblikket?
Der er en oversigt over hvilke apps på hvilke styresystemer her. Så skal du bare finde hvilket TV der har det relevante styresystem, og det har flatpanels sikkert også et svar på.

Fed bio med 65” Pana Oled TV, surround med Marantz og B&W gulvhøjttalere, center og væghøjttalere, XTZ sub
Til top
JeTex Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 18-Februar-2011
Sted: Nordsjælland
Status: Offline
Point: 3771
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér JeTex Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-Januar-2024 kl. 10:53
Fuldstændig ens betjening for Nvidia Shield tv som Apple TV, mit tv tænder for Shield tv, og herfra er der frit valg for hvilken remote der bruges. Tv eller Nvidia remote giver mig samme betjening af tv og Shield, og Shield er gemt bag tv.
Fordelen ved Shield og Android tv, gæt selv, menuer er ens, så er det nemmere med betjening.
Jeg har Apple 4K TV, og Shield TV Pro, jeg foretrækker min Shield.


Redigeret af JeTex - 24-Januar-2024 kl. 10:54
Sony 65 A1 Oppo UDP 203
MICHI S5 MICHI P5 Mark Levinson No 5101
Rega P8 Apheta3
Aria MK3 RIAA
Dynaudio Confidence 50
Denon X6200W Dali Mentor 6 Mentor Vokal Fazon Sat KEF TDM 34DS   B&W ASW650
Til top
CoolStar68 Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger
Avatar

Oprettet: 23-Januar-2024
Status: Offline
Point: 10
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér CoolStar68 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-Januar-2024 kl. 11:19
https://forum.recordere.dk/gode-deals-i-januar_topic166426.html

Redigeret af CoolStar68 - 24-Januar-2024 kl. 11:21
Til top
KlausDM Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 12-Marts-2010
Sted: Hammel, Jylland
Status: Offline
Point: 19210
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér KlausDM Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-Januar-2024 kl. 12:27
Oprindeligt skrevet af CoolStar68 CoolStar68 skrev:

Jeg overvejer faktisk om jeg ikke helt kan undgå et streaming device, hvis jeg alligevel vil opgradere mit tv?

Det kan du godt, men forvent ikke at streaming via TV bliver ved med at virke.
Jeg ville nok foretrække et tv med indbygget AndroidTV.

Oprindeligt skrevet af CoolStar68 CoolStar68 skrev:

Da jeg via mit arbejde kan få gratis TeliaTV vil jeg selvfølgelig fortsætte med det.

Også, når det et skyld i den dårlige billedkvalitet du oplever?

Oprindeligt skrevet af CoolStar68 CoolStar68 skrev:

Hvilket tv vil i anbefale? Mine krav er: Ca. 75 tommer, TeliaTV app, rigtig god billedkvalitet, ikke superdyrt.


Definer "ikke superdyrt".
KIgger vi på kravet om "god billedkvalitet", hedder det OLED tv. Nu kan du så kigge på hvad 75" OLED koster.


Klaus (som købte et 55" OLED for 16.000 forrige år og syntes at det var billigt)
Min modelbane, http://modelbaneeuropa.dk
Min hjemmeside, http://moppe.dk
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <12
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu