|
|
Besvar ![]() |
Side <12345 8> |
Forfatter | |||||||
atdjei ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 26-Oktober-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 272 |
![]() |
||||||
Ok. de 2 titler jeg har modtaget er den ene ellers indenfor beløbet. Order Details: Redigeret af atdjei - 29-Februar-2008 kl. 13:40 |
|||||||
![]() |
|||||||
Flemming Larsen ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: 2630 Taastrup Status: Offline Point: 24817 |
![]() |
||||||
robbie wiliams. hvornår er det blevet en film?
Redigeret af flemming larsen - 03-Marts-2008 kl. 11:26 |
|||||||
Mvh
Flemming Larsen |
|||||||
![]() |
|||||||
glade ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 23-August-2006 Sted: ølby/DK Status: Offline Point: 1007 |
![]() |
||||||
Har lige fået 2 fast to furius(hd-dvd
![]() |
|||||||
Panasonic G20E
Sasmung Q97 42 tommer Sony 32 tommer X300 (skod tv) |
|||||||
![]() |
|||||||
Perls ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 31-Juli-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 249 |
![]() |
||||||
faldt lige over en super side for alle os nærrige mennesker der ikke vil betale en 10'er for meget
![]() |
|||||||
![]() |
|||||||
JesperBM ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 29-Oktober-2007 Sted: Vanløse, DK Status: Offline Point: 156 |
![]() |
||||||
Hej Perls Jeg brugte den søge side du linker til og fandt Planet Earth på http://www.zavvi.co.uk/ til 35,95 £ og de tager ikke noget i porto. Fik lige en mail om at de har sendt filmen i dag. De sender vist deres film fra guernsey så der kan komme told på. Tak for linket.... |
|||||||
![]() |
|||||||
Perls ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 31-Juli-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 249 |
![]() |
||||||
Jeg var lige ved at bestille den i søndags men jeg har vist overskrevet mit budget for film i denne her måned allerede...børnene skal jo også have lidt mad. Skriv lige hvis den kommer igennem uden told
|
|||||||
![]() |
|||||||
tonnyb ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 09-Juni-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 123 |
![]() |
||||||
Fandt planet earth på www.dvd.co.uk Planet Earth (Blu-Ray), 12/11/2007, £37.49 + £5.00 shipping. Der skulle vidst ikke komme Told på... Håber jeg da |
|||||||
Lykkelig ejer af LG 42 PC1R, HK AVR-2000, JBL L8, Playstation 3 320 GB, Qnap TS-109 II
|
|||||||
![]() |
|||||||
Flemming Larsen ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: 2630 Taastrup Status: Offline Point: 24817 |
![]() |
||||||
de sender fra et eu land, så her kommer der ikke told fra. |
|||||||
Mvh
Flemming Larsen |
|||||||
![]() |
|||||||
JesperBM ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 29-Oktober-2007 Sted: Vanløse, DK Status: Offline Point: 156 |
![]() |
||||||
Hej så fik jeg min Planet Earth hjem fra http://www.zavvi.co.uk/ Jubiii... Retur adressen er: SCE11398 Greenford Middlesex Så den er alligevel ikke sendt fra Guernsey, men de har registreret deres firma på Guernsey. Tror måske også det var en fejl på deres netshop at der ikke er kommet porto på. Der står nemlig UK ved min adresse, som de så har streget over og skrevet Denmark nedenunder.
Redigeret af JesperBM - 08-Marts-2008 kl. 12:51 |
|||||||
![]() |
|||||||
![]() |
||||||
hvad så. nu er der gået et par dage eller mere. skal vi have liste op? |
|||||||
Mvh
Flemming Larsen |
|||||||
![]() |
|||||||
tonnyb ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 09-Juni-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 123 |
![]() |
||||||
Hejsa, Ved godt der er gået nogle dage.. Men som i dag kommer jeg bare først hjem fra arbejde lidt for sent, så har sku ikke tiden. Vil en anden tage sig af det er det fint, ellers gør jeg det i påskedagene... |
|||||||
Lykkelig ejer af LG 42 PC1R, HK AVR-2000, JBL L8, Playstation 3 320 GB, Qnap TS-109 II
|
|||||||
![]() |
|||||||
![]() |
||||||
jamen det er da helt fint i påsken, skulle bare se om du var med endnu. for det er en fed idé hvis vi kan få en liste, over hvor de forskellige sender fra. så ha en god påske, og sig til hvis der er noget jeg kan hjælpe med noget. Redigeret af flemming larsen - 14-Marts-2008 kl. 17:44 |
|||||||
Mvh
Flemming Larsen |
|||||||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12345 8> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |