|
Bedste valg: Denon 2313 vs. Marantz sr6007 |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | |
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19852 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Utroligt som de ligner hinanden bagfra. Selv diverse skruer er placeret samme sted på de to bagplader.
Klaus |
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
De må være kloner
![]() |
|
![]() |
|
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19852 |
Brødre......
Klaus |
|
![]() |
|
jake51 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 02-Januar-2005 Sted: Randers Status: Offline Point: 6413 |
Om ikke andet er Marantzen pænere
http://www.marantz.co.uk/uk/Products/Pages/ProductDetails.aspx?CatId=HomeTheatre&SubCatId=AVReceiver&ProductId=SR6007 |
|
Vi started' ud med ingenting og har det meste tilbage
Mikael Simpson |
|
![]() |
|
Denraretiger ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 12-Januar-2013 Sted: Aalborg Status: Offline Point: 551 |
Jeg ville holde mig fra begge, det jo rent indavl..
![]() |
|
![]() |
|
Mr. Anderson ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 13-April-2008 Sted: Esbjerg,Denmark Status: Offline Point: 772 |
Det kan ske på farten ![]() Men så er forskellen jo bare mindre og så ville jeg pga. personlig erfaring gå efter Denon som har en nem bruger menu.
|
|
LG 65B7 - PS4 Pro - Denon X7200WA - B&W 706S2, HTM 72S2, DB4S & CCM663 - Nvidia Shield - Sonos
|
|
![]() |
|
audiogon ![]() Pause fra forummet ![]() Oprettet: 23-Februar-2010 Status: Offline Point: 395 |
Marantz og Denon same same...........
http://www.avsforum.com/t/1385595/denon-3312ci-or-marantz-sr6006 Jeg kan ikke lige finde det, men på areadvd.de har de også et billede af indmad fra Denon og Marantz som er som 2 dråber vand........ Redigeret af audiogon - 12-Juni-2013 kl. 19:00 |
|
![]() |
|
audiogon ![]() Pause fra forummet ![]() Oprettet: 23-Februar-2010 Status: Offline Point: 395 |
Inden du køber, så husk at vi har 230 volt herhjemme
![]() |
|
![]() |
|
Du kan også købe en ordentlig SR med ordentlig fjernbetjening til at styre alt inkl makroer.
Så kan du glemme alt om ekstra fjernbetjeninger på bordet ![]() Redigeret af audiogon - 12-Juni-2013 kl. 19:22 |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |