|
Bedste vaskemaskine og tørretumbler? |
Besvar ![]() |
Side <1 234 |
Forfatter | |
longjohn2 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 29-November-2009 Status: Offline Point: 1026 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
I stedet for at fortælle hvor mange år de forskellige modeller kan holde, så er det nok mere relevant at vide, hvor mange vaske/tumblinger de kan holde til.
En familie med to-tre småbørn slider markant hårdere på grejet end en maskine, der står hos et ægtepar eller en enlig. 20 års brug hos sidstnævnte svarer vel til 3-5 år hos førstnævnte. |
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 38 ![]() -- ![]() Oprettet: 21-Maj-2006 Status: Offline Point: 5 |
Som jeg skrev m.h.t. min Miele - defekt efter 10 år, men timetælleren sagde 7 års normaldrift.
M.v.h. |
|
![]() |
|
Lennon ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 06-Januar-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4858 |
Mange individuelle oplevelser, - men ingen svar . Læs nogle test . . !
|
|
Samsung PS63C7705
Samsung HDbox Pioneer LX86 Jamo D8 surround m SUB Nikon D7100 DELL 2408WFP skærm |
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 38 ![]() -- ![]() Oprettet: 21-Maj-2006 Status: Offline Point: 5 |
For de fortæller om maskinernes holdbarhed? M.v.h. |
|
![]() |
|
PerW ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 20-Marts-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4116 |
Det er da stadig bedre end en Bosch der havde slidte lejer efter 2½ år. Og det var i en familie med 2. (Rep. vil løbe op i 3000 eller lidt mere).
|
|
![]() |
|
Jonas Bojer ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 10-April-2008 Sted: Århus C Status: Offline Point: 801 |
https://www.koekkenforhandler.dk/shop/gaggenau-toerretumblere-122c1.html https://www.koekkenforhandler.dk/shop/gaggenau-vaskemaskiner-121c1.html Måske Disse
|
|
![]() |
|
jacobask ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 10-Februar-2011 Sted: DK, Langå Status: Offline Point: 1234 |
Find en fornuftig på bud der kan det der er behov for!? Jeg har ikke oplevet nogle som er gået i stykker på mindre end omkring 8 år for den billigste vi har haft og snakker vi maskiner til 2-3 gange prisen skal de holde 16-24 år inden det er betalt hjem? I mellemtiden kan jeg have skifte 1-2 gange til nyere maskiner med endnu mindre vand og energiforbrug?
Vores er pt en siemens TT (købt på bud til under 2500) og en LG vaskemaskine (igen <3000) og de kører begge på ca 5. år med 5-7 vaske om ugen (børnefamilie) uden at kny.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1 234 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |