|
Bedste wifi/mesh løsning? |
Besvar ![]() |
Side <123 |
Forfatter | |
nicklaslj89 ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 08-Oktober-2020 Status: Offline Point: 10 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hej. Du kan købe den ældre model af Googles wifi. Der har accespoints mulighed for at blive kablet :-)
|
|
![]() |
|
Flim ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 16-Oktober-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 341 |
DS214play
DVBLink Så skal der fanme optages og streames! |
|
![]() |
|
lahan ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 14-September-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 9421 |
Slå evt wifi fra på din gamle router og så brug dit ubiquiti
|
|
![]() |
|
nicklaslj89 ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 08-Oktober-2020 Status: Offline Point: 10 |
Fejl
Redigeret af nicklaslj89 - 05-Januar-2021 kl. 23:56 |
|
![]() |
|
yes :-) de kan både med og uden kabel.
|
|
![]() |
|
Basknudsen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 02-Oktober-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1341 |
Jeg låner lige tråden. Jeg har også lidt bøvl med mit trådløse net lige for tiden, når der er online undervisning flere steder i huset mens min datter spiller FortNite osv. Jeg har kigget på Ubiquti AP AC-Lite for at dække den ene del af huset ud mod haven så jeg har godt net ude i haven også til min pillegrill og vores tlf. og lign. burde jeg købe en til den anden ende af huset også selvom jeg ikke har oplevet problemer der?
|
|
Panasonic TX-55DX600, Toshiba HD-E1, Panasonic DMP-UB310, Marantz SR5010, ATV4K, Dali concept 6 front, Dali concept center, Dali concept 12 sub.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <123 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |