|
|
Besvar ![]() |
Side 123> |
Forfatter | ||
T-teknik ![]() -- ![]() Bruger er stoppet Oprettet: 08-Januar-2007 Status: Offline Point: 1989 |
![]() Sendt: 01-Juni-2009 kl. 19:35 |
|
Er der nogle med kendskab til Microsoft?
Det ser ud til, at der er gang i noget nyt med en søgemaskine - www.bing.com - msn.hotmail er nærmest ikke eksisterende på min pc. Ligesom IE8 har forbindelse til www.bing.com Jeg er i skrivende stund på nettet af en bagvej og har ingen kendskab til bing.com - hjælp og nyt om bing.com har jeg ikke fundet meget om. Redigeret af T-teknik - 01-Juni-2009 kl. 19:36 |
||
![]() |
||
JesperLund ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 21-Januar-2006 Sted: Darknet Status: Offline Point: 8022 |
![]() |
|
Øh? Hvad er problemet. Det er muligt at M$ eller Al Queda har lavet en ny søgemaskinen, men hvis du ikke bruger den, er det altså ikke noget som påvirker dig..
|
||
Linux FTW, afspiller nu Blu-ray film på Ubuntu 12.04 med VLC direkte fra optisk disc.
|
||
![]() |
||
T-teknik ![]() -- ![]() Bruger er stoppet Oprettet: 08-Januar-2007 Status: Offline Point: 1989 |
![]() |
|
Latterliggørelse er der nok - men hvis du ikke kan hjælpe, så lad være med at svare på den måde. Jeg kan ikke modtage mails eller bruge nettet hensigtsmæssig - lattermild var IKKE MIN HENSIGT MED DETTE INDLÆG! - Ellers må moderatorerne gribe ind!! |
||
![]() |
||
furious jt ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 23-Marts-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 3730 |
![]() |
|
forstår ikke problemet. Hvis du vil tjekke din hotmail så gå ind på hotmail.com, det gør jeg da selv. Evt. prøv at slette alle cookies osv i internet explorer. Skfit startside hvis den starter op på bing.com nu. KAn ikke tro at bing.com er det eneste du kan komme ind på, men det lyder sådan i dit indlæg. Kan godt se at bing.com er en søgemaskine af en art, men du er jo ikke tvunget til at bruge siden. Ikke engang til at gå ind på siden. Redigeret af furious jt - 01-Juni-2009 kl. 19:52 |
||
7.2.4 atmosbio
Sony vpl-HW55 Diy 116" fastramme lærrede. Marantz av7702mkII - Marantz mm8077 og NAD M25 Oppo bdp-83 Regionsfri 5 stk. MK Sound 150mk2. 2 x Mksound X10 subs |
||
![]() |
||
Tanaburs ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 18-November-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 445 |
![]() |
|
Jeg har faktisk haft et lignende problem for et par år siden, uanset hvad jeg gjorde åbnede jeg den samme internetside. (kan ikke huske hvad den hed) Jeg endte med at fjerne IE og installere firefox istedet for... |
||
![]() |
||
![]() |
|
Når hotmail fungerer, så skal jeg logge på to gange for at komme ind og bl.a. tjekke mails. - Jeg har lige geninstalleret IE8, da den også var væk. - Hvis jeg slukker pc, kan problemet opstå igen. - Til al held kan jeg indimellem logge på denne side. Redigeret af T-teknik - 01-Juni-2009 kl. 20:03 |
||
![]() |
||
![]() |
|
Sjovt du nævner Firefox - så prøvede jeg faktisk her i eftermiddag standardversionen - men så gik alting fuldstændig i fisk ![]() |
||
![]() |
||
JesperLund ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 21-Januar-2006 Sted: Darknet Status: Offline Point: 8022 |
![]() |
|
Det lyder som om at din system er fuldstændig f*cked up. Overvej en geninstallation af det hele. |
||
Linux FTW, afspiller nu Blu-ray film på Ubuntu 12.04 med VLC direkte fra optisk disc.
|
||
![]() |
||
![]() |
|
Med sådan en OEM pc, er det sin sag at geninstallere det hele. - Med kun lidt kendskab, så er det noget at gå i gang med - men tak for dit forslag ![]() Jeg har fået min leverandørs netside op at køre som hovedside (TDC) - Måske er det Microsoft og deres Hotmail som bærer en del af skylden? Hvis jeg skal geninstallere, så er det sin sag at gemme de mange ting fra Hotmail - min leverandørs mailboks, som jeg sjældent bruger, ligger som fast backup. Redigeret af T-teknik - 01-Juni-2009 kl. 20:18 |
||
![]() |
||
furious jt ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 23-Marts-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 3730 |
![]() |
|
hmmm. Jeg var lige inde på bing.com lige før for lige at se hvad der er for noget. Jeg klikkede ikke på noget på siden og gik direkte væk fra siden igen. Når jeg skriver forkert i url-linien i explorer så plejer jeg at komme til en siden jeg ikke lige kan huske hvad hedder, men det gør jeg ikke længere. Nu kommer jeg ind på bing.com
|
||
7.2.4 atmosbio
Sony vpl-HW55 Diy 116" fastramme lærrede. Marantz av7702mkII - Marantz mm8077 og NAD M25 Oppo bdp-83 Regionsfri 5 stk. MK Sound 150mk2. 2 x Mksound X10 subs |
||
![]() |
||
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
![]() |
|
Så er det jo helt klart, at det er en side der har noget lort i som man skal holde sig fra, og at man måske har en virus/malware skanner der ikke er god nok. |
||
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
||
![]() |
||
Sylvest ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 21-Oktober-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 894 |
![]() |
|
hrmm www.bing.com er tilsyneladende noget som Microsoft står bag. Det skulle være deres nye søgemaskine som skal afløse deres livesearch. Den skulle gå i luften 3. juni. Men det er tilsyneladende mere end bare en almindelig søgemaskine, læs mere her: http://www.microsoft.com/presspass/press/2009/may09/05-28New SearchPR.mspx |
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side 123> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |