recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > PC hardware & software
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Begrænset adgang til nettet p.g.a. bing?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketBegrænset adgang til nettet p.g.a. bing?

Besvar Besvar Side  123>
Forfatter
Besked
T-teknik Se dropdown menu
--
--

Bruger er stoppet

Oprettet: 08-Januar-2007
Status: Offline
Point: 1989
Direkte link til dette indlæg Emne: Begrænset adgang til nettet p.g.a. bing?
    Sendt: 01-Juni-2009 kl. 19:35
Er der nogle med kendskab til Microsoft?

Det ser ud til, at der er gang i noget nyt med en søgemaskine - www.bing.com - msn.hotmail er nærmest ikke eksisterende på min pc. Ligesom IE8 har forbindelse til www.bing.com

Jeg er i skrivende stund på nettet af en bagvej og har ingen kendskab til bing.com - hjælp og nyt om bing.com har jeg ikke fundet meget om.

Redigeret af T-teknik - 01-Juni-2009 kl. 19:36
Til top
JesperLund Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 21-Januar-2006
Sted: Darknet
Point: 8022
Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-Juni-2009 kl. 19:38
Øh? Hvad er problemet. Det er muligt at M$ eller Al Queda har lavet en ny søgemaskinen, men hvis du ikke bruger den, er det altså ikke noget som påvirker dig..
Linux FTW, afspiller nu Blu-ray film på Ubuntu 12.04 med VLC direkte fra optisk disc.
Til top
--
--

Bruger er stoppet

Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-Juni-2009 kl. 19:45
Oprindeligt skrevet af JesperLund JesperLund skrev:

Øh? Hvad er problemet. Det er muligt at M$ eller Al Queda har lavet en ny søgemaskinen, men hvis du ikke bruger den, er det altså ikke noget som påvirker dig..

Latterliggørelse er der nok - men hvis du ikke kan hjælpe, så lad være med at svare på den måde.

Jeg kan ikke modtage mails eller bruge nettet hensigtsmæssig - lattermild var IKKE MIN HENSIGT MED DETTE INDLÆG! - Ellers må moderatorerne gribe ind!!
Til top
furious jt Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 23-Marts-2007
Sted: Denmark
Point: 3730
Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-Juni-2009 kl. 19:51

forstår ikke problemet. Hvis du vil tjekke din hotmail så gå ind på hotmail.com, det gør jeg da selv.

Evt. prøv at slette alle cookies osv i internet explorer. Skfit startside hvis den starter op på bing.com nu.

KAn ikke tro at bing.com er det eneste du kan komme ind på, men det lyder sådan i dit indlæg.

Kan godt se at bing.com er en søgemaskine af en art, men du er jo ikke tvunget til at bruge siden. Ikke engang til at gå ind på siden.

Redigeret af furious jt - 01-Juni-2009 kl. 19:52
7.2.4 atmosbio
Sony vpl-HW55
Diy 116" fastramme lærrede.
Marantz av7702mkII - Marantz mm8077 og NAD M25
Oppo bdp-83 Regionsfri
5 stk. MK Sound 150mk2.
2 x Mksound X10 subs
Til top
Tanaburs Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 18-November-2008
Point: 445
Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-Juni-2009 kl. 19:56

Jeg har faktisk haft et lignende problem for et par år siden, uanset hvad jeg gjorde åbnede jeg den samme internetside. (kan ikke huske hvad den hed)

Jeg endte med at fjerne IE og installere firefox istedet for...

Til top
--
--

Bruger er stoppet

Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-Juni-2009 kl. 20:01
Oprindeligt skrevet af furious jt furious jt skrev:

forstår ikke problemet. Hvis du vil tjekke din hotmail så gå ind på hotmail.com, det gør jeg da selv.

Evt. prøv at slette alle cookies osv i internet explorer. Skfit startside hvis den starter op på bing.com nu.

KAn ikke tro at bing.com er det eneste du kan komme ind på, men det lyder sådan i dit indlæg.

Kan godt se at bing.com er en søgemaskine af en art, men du er jo ikke tvunget til at bruge siden. Ikke engang til at gå ind på siden.

Når hotmail fungerer, så skal jeg logge på to gange for at komme ind og bl.a. tjekke mails. - Jeg har lige geninstalleret IE8, da den også var væk. - Hvis jeg slukker pc, kan problemet opstå igen. - Til al held kan jeg indimellem logge på denne side.

Redigeret af T-teknik - 01-Juni-2009 kl. 20:03
Til top
--
--

Bruger er stoppet

Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-Juni-2009 kl. 20:02
Oprindeligt skrevet af Tanaburs Tanaburs skrev:

Jeg har faktisk haft et lignende problem for et par år siden, uanset hvad jeg gjorde åbnede jeg den samme internetside. (kan ikke huske hvad den hed)

Jeg endte med at fjerne IE og installere firefox istedet for...

Sjovt du nævner Firefox - så prøvede jeg faktisk her i eftermiddag standardversionen - men så gik alting fuldstændig i fisk
Til top
JesperLund Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 21-Januar-2006
Sted: Darknet
Point: 8022
Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-Juni-2009 kl. 20:07
Oprindeligt skrevet af T-teknik T-teknik skrev:

Sjovt du nævner Firefox - så prøvede jeg faktisk her i eftermiddag standardversionen - men så gik alting fuldstændig i fisk

Det lyder som om at din system er fuldstændig f*cked up. Overvej en geninstallation af det hele.
Linux FTW, afspiller nu Blu-ray film på Ubuntu 12.04 med VLC direkte fra optisk disc.
Til top
--
--

Bruger er stoppet

Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-Juni-2009 kl. 20:16
Oprindeligt skrevet af JesperLund JesperLund skrev:

Oprindeligt skrevet af T-teknik T-teknik skrev:

Det lyder som om at din system er fuldstændig f*cked up. Overvej en geninstallation af det hele.

Med sådan en OEM pc, er det sin sag at geninstallere det hele. - Med kun lidt kendskab, så er det noget at gå i gang med - men tak for dit forslag

Jeg har fået min leverandørs netside op at køre som hovedside (TDC)

- Måske er det Microsoft og deres Hotmail som bærer en del af skylden?
Hvis jeg skal geninstallere, så er det sin sag at gemme de mange ting fra Hotmail - min leverandørs mailboks, som jeg sjældent bruger, ligger som fast backup.

Redigeret af T-teknik - 01-Juni-2009 kl. 20:18
Til top
furious jt Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 23-Marts-2007
Point: 3730
Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-Juni-2009 kl. 20:29

hmmm. Jeg var lige inde på bing.com lige før for lige at se hvad der er for noget.

Jeg klikkede ikke på noget på siden og gik direkte væk fra siden igen.

Når jeg skriver forkert i url-linien i explorer så plejer jeg at komme til en siden jeg ikke lige kan huske hvad hedder, men det gør jeg ikke længere. Nu kommer jeg ind på bing.com

7.2.4 atmosbio
Sony vpl-HW55
Diy 116" fastramme lærrede.
Marantz av7702mkII - Marantz mm8077 og NAD M25
Oppo bdp-83 Regionsfri
5 stk. MK Sound 150mk2.
2 x Mksound X10 subs
Til top
Radiomanden Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 17-Maj-2004
Sted: 4100
Point: 40543
Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-Juni-2009 kl. 20:35

Så er det jo helt klart, at det er en side der har noget lort i som man skal holde sig fra, og at man måske har en virus/malware skanner der ikke er god nok.

Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
Til top
Sylvest Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 21-Oktober-2007
Point: 894
Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-Juni-2009 kl. 20:47

hrmm www.bing.com  er tilsyneladende noget som Microsoft står bag. Det skulle være deres nye søgemaskine som skal afløse deres livesearch. Den skulle gå i luften 3. juni. Men det er tilsyneladende mere end bare en almindelig søgemaskine, læs mere her:

http://www.microsoft.com/presspass/press/2009/may09/05-28New SearchPR.mspx

Til top

Besvar Besvar Side  123>

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu