|
|
Besvar ![]() |
Side <123 |
Forfatter | |
arcona ![]() Bruger ![]() Oprettet: 06-Juni-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 238 |
![]() |
Det lyder underligt, har du scannet din harddisk for fejl, og viruser?
|
|
![]() |
|
T-teknik ![]() -- ![]() Bruger er stoppet Oprettet: 08-Januar-2007 Status: Offline Point: 1989 |
![]() |
Jeg kan da godt køre en fuld scanning, selvom det tager timer med Norton, men jeg tvivler på, at det løser noget ![]() Redigeret af T-teknik - 02-Juni-2009 kl. 15:29 |
|
![]() |
|
JesperLund ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 21-Januar-2006 Sted: Darknet Status: Offline Point: 8022 |
![]() |
Prøv hjælpe funktionen... |
|
Linux FTW, afspiller nu Blu-ray film på Ubuntu 12.04 med VLC direkte fra optisk disc.
|
|
![]() |
|
JesperLund ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 21-Januar-2006 Sted: Darknet Status: Offline Point: 8022 |
![]() |
Har du prøve at slette cookies og cachede sider i IE? |
|
Linux FTW, afspiller nu Blu-ray film på Ubuntu 12.04 med VLC direkte fra optisk disc.
|
|
![]() |
|
RuzzFrog ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 11-September-2007 Sted: Søborg Status: Offline Point: 230 |
![]() |
Virker pc'en ellers som den plejer?? Altså kun nettet den er gal med.
Har du prøvet at køre et gratis program som fx. Ad-Aware.. Prøv Opera istedet for IE, det er meget bedre synes jeg. Selvom det er Firefox også og det hjalp dig ikke ![]() |
|
![]() |
|
RuzzFrog ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 11-September-2007 Sted: Søborg Status: Offline Point: 230 |
![]() |
PS glemte lige, læs lige din trådstart igen og læs så første svar igen, det er faktisk rigtig god humor.
For du fortæller jo ikke hvad problemet er ![]() |
|
![]() |
|
T-teknik ![]() -- ![]() Bruger er stoppet Oprettet: 08-Januar-2007 Status: Offline Point: 1989 |
![]() |
Selvom dagen ikke er omme, så har bing endnu ikke vist sig som forbedring af Hotmail. - Håber jeg kan installere det som fast element på min pc igen på et senere tidspunkt - indtil videre er der heldigvis en anden måde at bruge Hotmail på. - Ellers ingen nye problemer i denne tråd.
|
|
![]() |
|
![]() |
3. juni endte så med ikke at bringe noget nyt
- men der er nyt om bing her: http://www.version2.dk/artikel/11109-bing-er-ikke-lavet-til- danskere |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <123 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |