|
Begrænset tilbud til recordere: QC25 |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
mjmusicianmj ![]() Bruger ![]() Oprettet: 14-November-2012 Status: Offline Point: 191 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 25-December-2014 kl. 18:43 |
Jeg har erhvervet et par Bose QC25, hvortil jeg desværre ikke kan affinde mig med NC samt de ganske enkelt ikke passer til mit behov.
Jeg modtog dem d. 14/12-14, og jeg kan personligt garantere, at de er brugt max 1 time!. Kvittering til Komplett haves etc. samt al original emballage hvori det befinder sig, pakket sammen på sælgers bedste kunnen. Jeg har mulighed for at sende bøfferne tilbage til Komplett, jeg vil dog gerne give recordere tilbuddet at købe sættet til 1595,- hvilket er under markedsprisen, men prisen jeg gav på Black Friday. |
|
![]() |
|
Splinten ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 27-April-2004 Sted: Lolland Status: Offline Point: 910 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hej. Hvilken farve er de, og hvor henne i verden?
/Poul |
|
![]() |
|
mjmusicianmj ![]() Bruger ![]() Oprettet: 14-November-2012 Status: Offline Point: 191 |
De er i sort, og befinder sig på en lille flække mellem Vejle og Horsens.
|
|
![]() |
|
Totoronto ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 27-Maj-2006 Sted: Midt-jylland Status: Offline Point: 395 |
Hvis man har brug for NC, er det nogle glimrende "høre-bøffer"
![]() |
|
![]() |
|
Splinten ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 27-April-2004 Sted: Lolland Status: Offline Point: 910 |
Hej og godt nytår!
Endte det med at du returnerede dem, eller har du dem endnu? |
|
![]() |
|
BrianSPC ![]() Bruger ![]() Oprettet: 10-Marts-2010 Status: Offline Point: 81 |
Har du dem endnu ?
|
|
![]() |
|
Beklager, de endte med at blive sendt retur.
|
|
![]() |
|
ullerdk ![]() Bruger ![]() Oprettet: 09-Marts-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 97 |
Må jeg spørge om, hvad det var ved NC som du ikke kunne affinde dig med?
Jeg har nemlig besluttet mig for et par QC25 - har bare ikke fået købt dem endnu da jeg er for nærig til bedste net-pris pt. (1985kr) ![]() Derfor ærgerligt at jeg først ser denne tråd nu....
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |