recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Køb og salg > Køb, salg, bytte
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Begrænset tilbud til recordere: QC25
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Begrænset tilbud til recordere: QC25

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
mjmusicianmj Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 14-November-2012
Status: Offline
Point: 191
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér mjmusicianmj Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Begrænset tilbud til recordere: QC25
    Sendt: 25-December-2014 kl. 18:43
Jeg har erhvervet et par Bose QC25, hvortil jeg desværre ikke kan affinde mig med NC samt de ganske enkelt ikke passer til mit behov.
Jeg modtog dem d. 14/12-14, og jeg kan personligt garantere, at de er brugt max 1 time!.
Kvittering til Komplett haves etc. samt al original emballage hvori det befinder sig, pakket sammen på sælgers bedste kunnen.

Jeg har mulighed for at sende bøfferne tilbage til Komplett, jeg vil dog gerne give recordere tilbuddet at købe sættet til 1595,- hvilket er under markedsprisen, men prisen jeg gav på Black Friday.
Til top
Splinten Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 27-April-2004
Sted: Lolland
Point: 910
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Splinten Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-December-2014 kl. 23:07
Hej. Hvilken farve er de, og hvor henne i verden?

/Poul
Semper fidelis

Brug OneDrive via mit link og få 0,5 GB ekstra gratis plads.
Til top
Bruger
Bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér mjmusicianmj Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-December-2014 kl. 09:49
De er i sort, og befinder sig på en lille flække mellem Vejle og Horsens.
Til top
Totoronto Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 27-Maj-2006
Sted: Midt-jylland
Point: 395
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Totoronto Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-December-2014 kl. 10:33
Hvis man har brug for NC, er det nogle glimrende "høre-bøffer" Smile.
Til top
Splinten Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 27-April-2004
Sted: Lolland
Point: 910
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Splinten Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-Januar-2015 kl. 21:04
Hej og godt nytår!

Endte det med at du returnerede dem, eller har du dem endnu?
Semper fidelis

Brug OneDrive via mit link og få 0,5 GB ekstra gratis plads.
Til top
BrianSPC Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 10-Marts-2010
Point: 81
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér BrianSPC Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Januar-2015 kl. 21:13
Har du dem endnu ?

Til top
Bruger
Bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér mjmusicianmj Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-Januar-2015 kl. 16:08
Beklager, de endte med at blive sendt retur.
Til top
ullerdk Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 09-Marts-2009
Sted: Denmark
Point: 97
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér ullerdk Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-Januar-2015 kl. 21:24
Må jeg spørge om, hvad det var ved NC som du ikke kunne affinde dig med?
Jeg har nemlig besluttet mig for et par QC25 - har bare ikke fået købt dem endnu da jeg er for nærig til bedste net-pris pt. (1985kr) Wink
Derfor ærgerligt at jeg først ser denne tråd nu....
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu