|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Baune ![]() Bruger ![]() Oprettet: 23-Juni-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 232 |
![]() Sendt: 07-December-2008 kl. 16:21 |
Ohøj
Vil have mig en lille 2,5" usb HD til PS3 til min avi og musiksamling. Hvordan ser det ud med strøm via PS'ens usb? Kan den trække alle de gængse usb harddiske? Har kig på en WD Tips/anbefalinger modtages gerne. Cool jul. |
|
![]() |
|
DarkHelmet ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-Oktober-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 508 |
![]() |
Jeg har koblet en 250 gigabyte extern WD til vores PS3. Hertil min Samsung MP3 afspiller når den skal oplades, et joypad i opladeren, USB nøgle, kortlæser osv.. Sagt på en anden måde er vores 4 USB porte altid optaget. Den har aldrig brokket sig over det. |
|
![]() |
|
Baune ![]() Bruger ![]() Oprettet: 23-Juni-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 232 |
![]() |
He he nej så burde det vist ikke være noget at bekymre sig videre om.
Takker min ven. |
|
![]() |
|
Allan Olesen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 08-Juli-2008 Status: Offline Point: 3249 |
![]() |
Har den eksterne disk egen strømforsyning, eller trækker den strømmen fra USB-porten? |
|
![]() |
|
kim.t ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 26-Juli-2004 Sted: Silkeborg Status: Offline Point: 3847 |
![]() |
2,5" HDD'er har ingen egen strømforsyning - de trækker strøm fra USB. USB spec. tillader dog max. 500mA. Jeg har en 320Gb Samsung, og den kan ikke starte med kun 1 USB stik (500mA er ikke nog til at trække disken i gang). Der følger et dobbelt USB stik med. Og det betyder at man skal bruge 2 USB stik (for at kunne trække op til 1A). Der gå ingen data i det andet stik - det er kun strøm der trækkes fra det. Så hvis du bare har 2 ledige USB stik har du ingen problemer. Jeg har også prøvet med en 160Gb, og den kan godt nøjes med de 500mA som 1 stik kan levere. |
|
![]() |
|
![]() |
|
Allan Olesen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 08-Juli-2008 Status: Offline Point: 3249 |
![]() |
Det er jeg skam fint klar over. Hvis du kigger på det indlæg, jeg svarede på, fremgår det ikke, om det er en 2,5" eller 3,5" disk, men størrelsen på 250 GB lugter lidt af 3,5". |
|
![]() |
|
![]() |
Endte op med en fin lille 250GB Plextor model PX-PH250US til kr. 630,-, som kører uden problemer med kun et usb-stik tilsluttet PS3'en. Fik dog af vide af forhandleren at der nok skal tilsluttes til 2 usb-porte ved brug i bærbar computer, hvilket jeg dog ikke tjekket om er tilfældet. Splitkablet er standard i pakken, så er man dækket ind...just in case...
Anywayz tak for indslag gutter. |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |