|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
BeLLe ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 26-Juli-2006 Status: Offline Point: 302 |
![]() Sendt: 26-Juli-2006 kl. 23:31 |
Jeg har besluttet mig for at købe mit et fladskærms tv og har ca 13.000 til det. Jeg overvejer et 37" men har ingen anelse om hvad jeg skal se efter. Jeg er læst lidt herinde men det forvirrer mig mere end giver mig svar synes jeg.
Jeg har været lidt rundt i butikker og kigge ig der synes jeg at LG har nogen gode tv til prisen men det er ikke mange svar man kan få ude i butikkerne så derfor håber jeg at i kan anbefale mig noget godt der kan leve op til dette: pris: ca 13.000 har almindeligt analogt kabel tv skal bruges til at se fodbold og film på. Skal kunne kobles til min computer via dvi (til at se div-x film) Køb i tyskland er en mulighed. Hvad vil i anbefale sådan en som mig?? |
|
![]() |
|
janpetri ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 16-Oktober-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 64 |
![]() |
Hej Jeg har lige købt et panasonic Th37PV60 og det er klart at anbefale. Det er bare et fantastisk TV. Det er som at få et DVD TV hvis du forstår. Det er det bedste billede jeg nogensinde har set Også på alm antennesignal. (Pioneer er samme kvalitet - men er noget dyrere) Tænk og test har lavet en stor test fornylig hvor de kom til samme konklusion. Se evt også den tyske side www.testberichte.de hvor der er en opsamling af tyske tests fra diverse blade God jagt og venlig hilsen Jan Redigeret af janpetri - 27-Juli-2006 kl. 10:57 |
|
![]() |
|
BeLLe ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 26-Juli-2006 Status: Offline Point: 302 |
![]() |
Tak for svaret.. jeg har dog kigget lidt rundt herinde og tror jeg hopper med på fælleskøbet af toshiba 32".. selvom jeg oprindeligt var ude efter et 37" tror jeg godt jeg kan klare mig med nummeret mindre når prisen er så god som den er her
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |