|
|
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | |
Lupo8 ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 08-Oktober-2004 Status: Offline Point: 43 |
![]() |
Er det sådan et kabel her jeg skal bruge mellem DVD-optageren og Receiveren: http://cgi.ebay.de/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&category=75 772&item=7514435810&rd=1 ?
|
|
![]() |
|
Lars ![]() Administrator ![]() recordere.dk teamet Oprettet: 05-Oktober-2003 Sted: Denmark Status: Offline Point: 15694 |
![]() |
Måske, det afhænger nok af omstændighederne. Hvis lynet slår ned i en el-mast lige udenfor huset, så hjælper den næppe noget. Men 2 elledninger som dasker mod hinanden i stormen vil den sikkert beskytte imod. En del følger af lynnedslag rammer vist også igennem antennen. /Lars |
|
Ansvarshavende redaktør.
Webmaster, recordere.dk |
|
![]() |
|
cnn3 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 20-Oktober-2004 Sted: Århus Status: Offline Point: 3195 |
![]() |
De nævnte højttalerkabler er da ikke i den dyre ende ?? Ca. 10 kr m, og jeg vil gætte på de kvalitetsmæssigt passer OK til mandens højttalere. Jeg kan nu sagtens høre forskel på .75 kvadrat og noget til 100 kr/m og dyrere, og jeg ville aldrig vælge .75 kvadrat, men det kommer jo ligesom an på hvad man ellers har af udstyr. |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |