|
Beholde get2net e-mail adresse. |
Besvar ![]() |
Side <1 8910 |
Forfatter | |
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19557 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Ja
Klaus |
|
![]() |
|
kurt54 ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 17-Maj-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 40 |
Lige idag synes jeg nu de overførte til jubii get2net maildresser er utrolig ustabile på pop3..
|
|
![]() |
|
Thorvald ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 23-April-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 7912 |
Nå det ved jeg ikke - det har jeg ikke lige lagt mærke til. Men jeg har lavet tests, hvor jeg både sender til og fra de gamle mail adresser og de virker udmærket stadigvæk. Man kan så sige at jeg alligevel godt kunne slette disse gamle konti - fordi når jeg sender en mail, bruger jeg jo den nye mail adresse at sende fra. Når jeg modtager mails, kommer de uanset via min nye mail, fordi de bliver omdirigeret via Jubii. Så på den måde ville det ikke skade noget at slette de gamle mail konti, i e-mail programmet.
|
|
Med de venligste hilsener
Thorvald. |
|
![]() |
|
Cyberguyen ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 24-Oktober-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4945 |
Jeg kan også bekræfte at Jubii e-mail virker mærkeligt i dag.
Vi har en kunde som får tømt sin tidligere image.dk konto igennem en Office365 og den meldte fejl.
|
|
Jeg støtter brugen af Recordere.dk's gamle logo med Piphans.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1 8910 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |