|
Beholde get2net e-mail adresse. |
Besvar ![]() |
Side <1234 10> |
Forfatter | |||
zulfo ![]() Moderator gruppe ![]() ![]() Branchemedlem Oprettet: 05-April-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 3701 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
||
Når du allerede har domænet, så ja. |
|||
Lars B
DENON AVR-2200W, XTZ99.36, XTZ 99.26, XTZ 99.26 Center, XTZ W12.16, SONY AF8 & TH42PV60, Panasonic BDT 300, PS3 160Gb, Xbox 360, PS4, Synology DS414 |
|||
![]() |
|||
Allan Jensen ![]() Bruger ![]() Oprettet: 10-April-2006 Sted: Nordsjælland-DK Status: Offline Point: 238 |
||
Hvis du allerede har et domæne så brug dog det. Finito med het2net.
|
|||
![]() |
|||
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19563 |
||
Begge de nævnte er lige så lidt/meget online mail som din nuværende. Klaus |
|||
![]() |
|||
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19563 |
||
Ja, start allerede nu og lav forward fra din get2net konto. Så sender du mails fra din nye konto og du får samlet op på dem du ikke lige har husket at sende en flyttemail til.... Klaus |
|||
![]() |
|||
Thorvald ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 23-April-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 7912 |
||
Jo men jeg vil jo hellere beholde min get2net adresse - hvis jeg kunne, når jeg nu har haft den i så mange år. Hvorfor kan man ikke flytte en mail adresse mellem udbydere på samme måde som man kan flytte et telefonnummer? Er det fordi en mail adresse har et "efternavn" og det har et telefonnummer ikke?
|
|||
Med de venligste hilsener
Thorvald. |
|||
![]() |
|||
Allan Jensen ![]() Bruger ![]() Oprettet: 10-April-2006 Sted: Nordsjælland-DK Status: Offline Point: 238 |
||
Efternavn=domæne, altså i dit tilfælde ejet at Telenor. Da Telenor har besluttet at lukke Get2net domænet er det altså kaput med det. Så nu SKAL du altså finde på noget andet.
|
|||
![]() |
|||
Thorvald ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 23-April-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 7912 |
||
Det er ikke det jeg mener. Gmail, hotmail, outlook eller hvad hotmail nu hedder i dag, smager af decideret webmail. Og jeg vil ikke bruge webmail. Jeg har min mail lokalt på computeren. Det er klart at mailene må komme via en server og denne har som regel en webmail adgang. Bl.a. for at man kan slette mails, når den er ved at være fuld. Så på den måde kan man sige at alle mail løsninger er online løsninger.
|
|||
Thorvald. |
|||
![]() |
|||
||
Jeg bruger imap, det vil sige at min mail ligger hos udbyder. Det er en stor fordel fordi min mail er intakt selvom min PC går ned, bliver stjålet etc.
|
|||
![]() |
|||
hbjensen ![]() Bruger ![]() Oprettet: 18-Februar-2004 Sted: Vejle Status: Offline Point: 249 |
||
Man kan ikke smage på email (endnu) ;) Det du kalder webmail kan du bruge på præcist samme måde som din gamle email. Forskellen ligger blot i at "webmail" ovenikøbet giver mulighed for at tilgå mail via en web browser. Men det behøver du ikke. Du kan gøre som du altid har gjort. Min anbefaling er at finde en email udbyder som IKKE er din internetudbyder. Det du får som "gratis" email fra internetleverandøren er blot med til at låse dig fast hos denne leverandør. For mange er det alt for besværligt at skifte internetudbyder fordi de ikke kan beholde deres gamle email adresse. mvh Henrik
|
|||
![]() |
|||
||
Min mail ville også være intakt, fordi jeg har en (eller rettere 2) backup af den. Men bortset fra det - så tror jeg at jeg foreløbigt har fået svar på mit spørgsmål. Get2net mailen dør højst sandsynligt inden længe, så jeg kan lige så godt have en plan B. Og når jeg nu har et domæne med mit eget navn, kan jeg jo godt bruge det. Det er måske et lidt dumt "efternavn" (fordi det er mit fornavn) til en e-mail adresse til mig selv, men ok - jeg finder nok på noget. Jeg kan jo bare f.eks. bruge efternavn-fornavn konstellationen - selvom jeg foretrækker retvendte navne (og datoer).
|
|||
Thorvald. |
|||
![]() |
|||
||
#hbjensen: Jeg har faktisk aldrig haft e-mail adresse hos min Internet udbyder. Jeg har aldrig brugt de e-mail pladser, man får hos sin udbyder. Jeg har bare "flyttet min get2net adresse med rundt".
|
|||
Thorvald. |
|||
![]() |
|||
||
Hvem? Dig?
![]() |
|||
Thorvald. |
|||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1234 10> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |